Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


10 Μαΐου 2024

Η άποψή μας για την Επικαιρότητα και τη Καθημερινότητα …

·       30/04/2024 – Υπόθεση απάτης σε βάρος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. από ιατρό-γυναικολόγο, μέσω καταχώρησης εικονικών επισκέψεων, εξιχνιάστηκε από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας. Ειδικότερα, η ιατρός αποθήκευε και χρησιμοποιούσε τους Α.Μ.Κ.Α. ασφαλισμένων γυναικών που την είχαν επισκεφτεί για να εξεταστούν στο ιατρείο που διατηρεί στην Αττική, και στη συνέχεια περιοδικά καταχωρούσε επιπλέον επισκέψεις, χωρίς ωστόσο αυτές να έχουν πραγματοποιηθεί. Μάλιστα, προκειμένου η παράνομη δραστηριότητά της να μη γίνει αντιληπτή, επέλεγε τη χρήση Α.Μ.Κ.Α. γυναικών μεγάλης ηλικίας. Χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη μεθοδολογία, η ιατρός ζημίωνε τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., εισπράττοντας αντίστοιχα το ποσό των 10 ευρώ για κάθε επίσκεψη. Όπως προέκυψε από την έρευνα, χρησιμοποιήθηκαν οι Α.Μ.Κ.Α. 99 ασφαλισμένων γυναικών και καταχωρήθηκαν 2.348 εικονικές επισκέψεις, ενώ η συνολική ζημία του Οργανισμού ανέρχεται στις 23.480 ευρώ. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ):  Τι είναι αυτό που κάνει επιστήμονες να προτιμούν την απάτη από τη κανονική εργασία;
·       08/05/2024 – Μάτι: Επανεξέταση της υπόθεσης για τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι δρομολόγησε η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας, καθώς άσκησε έφεση κατά της απόφασης που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Ούτε μία μέρα φυλακή για το Μάτι. Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο, ύστερα από διαδικασία 19 μηνών, καταδίκασε μόνον πέντε από τους 21 κατηγορουμένους, επιβάλλοντας ποινές έως πέντε χρόνια, τις οποίες μετέτρεψε σε χρηματικές με 10 ευρώ την ημέρα. Η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας, που παρενέβη αμέσως μετά την έκδοση της απόφασης που εξόργισε τους συγγενείς των θυμάτων, προχώρησε σε άσκηση έφεσης με εντολή της ίδιας της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, Γεωργίας Αδειλίνη, αλλά και της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Εφετών της Αθήνας, Καλλιόπης Βαρδάκη (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Λέτε να έβαλαν μυαλό; Αμφιβάλλουμε. Όλα εκ των υστέρων και όλα κατόπιν της γενικής κατακραυγής
·       08/05/2024 – «Εκλεισαν» τις ΑΠΕ για να αποτραπεί μπλακ άουτ. Ο ΑΔΜΗΕ χρειάστηκε να θέσει εκτός για πρώτη φορά το σύνολο της παραγωγής των ΑΠΕ, περίπου 2,5 χιλιάδες μεγαβάτ και να δώσει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να βγάλει επίσης εκτός λειτουργίας 1.000 μεγαβάτ φωτοβολταϊκών. [Ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο οι περικοπές της παραγωγής των ΑΠΕ τις αργίες του Πάσχα για να διατηρηθεί η ευστάθεια του συστήματος λόγω υποχώρησης της ζήτησης και υψηλής παραγωγής ΑΠΕ. Η πιο δύσκολη ημέρα ήταν η Κυριακή του Πάσχα και συγκεκριμένα οι μεσημεριανές ώρες, όταν η παραγωγή των ΑΠΕ κορυφώθηκε λόγω της υψηλής παραγωγής των φωτοβολταϊκών και οι μετασχηματιστές στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ με το οποίο είναι συνδεδεμένα 7,5 χιλιάδες μεγαβάτ διάσπαρτα μικρά φωτοβολταϊκά, αντί να μεταφέρουν ενέργεια από την υψηλή στη μέση τάση δούλευαν σε αντίστροφη ροή. Οπως μεταφέρουν στην «Κ» αρμόδια στελέχη, λόγω της χαμηλής ζήτησης η ροή της ενέργειας άλλαξε και μεταφερόταν από τη μέση τάση στην υψηλή, μετατρέποντας ουσιαστικά το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ από δίκτυο διανομής σε δίκτυο παραγωγής (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε εξαγωγές ή δεν μας ζητούν; Ποιος έχει σχεδιάσει το όλο σύστημα και με ποια λογική; Μήπως η εμφανέστατη διαπλοκή θα μας βαζιε διαρκώς σε μπελάδες;
·       08/05/2024 – Η Ολυμπιακή Φλόγα έφτασε στη Μασσαλία. Η Ολυμπιακή Φλόγα έφτασε στη Μασσαλία, έξω από το παλιό λιμάνι της γαλλικής πόλης, υπό δρακόντεια μέτρα ασφάλειας σήμερα, Τετάρτη, 79 ημέρες πριν από την τελετή έναρξης των Αγώνων του Παρισιού. Περισσότεροι από 150.000 άνθρωποι αναμένεται να παρακολουθήσουν την τελετή παραλαβής της φλόγας που φτάνει με το «Belem», τρικάταρτο ιστιοφόρο, το οποίο αναχώρησε από την Ελλάδα στις 27 Απριλίου. Η φλόγα είχε ανάψει στην Αρχαία Ολυμπία 11 ημέρες νωρίτερα, ενώ το ιστιοφόρο που τη μετέφερε περίμεναν 1.024 σκάφη. «Η Μασσαλία είναι το ιδανικό μέρος για αναμνήσεις, ήταν η προφανής επιλογή», ανέφερε ο Τονί Εστανγκέ, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Παρισιού 2024, για τη Μασσαλία, πόλη η οποία ιδρύθηκε γύρω στο 600 π.Χ. από Ελληνες αποίκους προερχόμενους από τη Φώκαια (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Λαμπρά και εύγε σε όλους όσους το πραγματοποίησαν …
·       09/05/2024 – «Μετεξεταστέοι» οι Ελληνες ευρωβουλευτές. Ο απολογισμός της δράσης τους την πενταετία 2019 έως 2024 – Τα αίτια της «αναιμικής» παρουσίας τους σε Βρυξέλλες, Στρασβούργο. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού ευρωβουλευτή; Πώς αξιολογείται η ποιότητα του έργου του; Πώς ξεχώρισε και διεκδικεί εκ νέου την εμπιστοσύνη του εκλογικού σώματος; Εύλογα ερωτήματα ανακύπτουν μετά την ολοκλήρωση της πενταετούς θητείας των ευρωβουλευτών (22-25 Απριλίου) στη συνεδρίαση της τελευταίας ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ο απολογισμός, πάντως, για τους 21 ευρωβουλευτές που εκπροσώπησαν τους Ελληνες πολίτες από το 2019 στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο δεν είναι εύκολη υπόθεση, παρά τη φαινομενική ευκολία να γίνει μέσω καταγραφής παρουσιών σε αρμόδιες επιτροπές, κοινοβουλευτικών ερωτήσεων, διεκπεραίωσης νομοθετικών φακέλων. Λέγεται ότι στο «μικρό κράτος εν κράτει» –όπως συχνά αποκαλείται το Ευρωκοινοβούλιο–, ιδιαίτερα μετά τις σοβαρές αρμοδιότητες που ανέλαβε και τον ρόλο του συν-νομοθέτη στο θεσμικό οικοδόμημα της Ε.Ε., από τους συνολικά 705 ευρωβουλευτές, οι 70 είναι οι ισχυροί «παίκτες», οι 50 οι πιο δραστήριοι, οι 100 βοηθητικοί και οι υπόλοιποι απλώς ακολουθούν. Σύμφωνα με αρκετούς συνομιλητές μας, οι Ελληνες ευρωβουλευτές παραμένουν στην τελευταία κατηγορία, παρά το γεγονός ότι σε αυτή τη θητεία η ελληνική αντιπροσωπεία είχε συνολικά δύο αντιπροέδρους, τον Δημήτρη Παπαδημούλη και την Εύα Καϊλή (έως τον Δεκέμβριο του 2022, όταν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον τερματισμό της θητείας της λόγω του Qatargate) (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Αυτά βέβαια δεν τα βλέπουν και δεν τα καταλα βαίνουν οι ηγεσίες των ελληνικών κόμματων. Απλά και κατανοητά επιλέγουν χειροκροτητές και τους φιλοδωρούν με τον εκπληκτικό μισθό του ευρωβουλευτή
·       10/05/2024 – Κλείνει η ψαλίδα με τα τουρκικά υποβρύχια. Το Πολεμικό Ναυτικό περιμένει ακόμα τις τορπίλες που παρήγγειλε το 2022, την ώρα που η Αγκυρα ανακοίνωσε ότι εκκινεί μαζική παραγωγή ενώ προετοιμάζεται για την καθέλκυση του τρίτου από τα έξι υποβρύχια «214». Μόλις έναν χρόνο μετά την ένταξη του πρώτου υποβρυχίου Type 214, κλάσης «PIRI REIS» στον τουρκικό στόλο, η Aγκυρα ανακοίνωσε ότι εκκινεί τη μαζική παραγωγή τορπιλών βαρέος τύπου, 533 χιλιοστών. Σύμφωνα με το τουρκικό υπουργείο Aμυνας, η τορπίλη AKYA που δοκιμάστηκε επιτυχώς στις 27 Δεκεμβρίου 2023 από το TCG Preveze στην Ανατολική Μεσόγειο, θα εξοπλίζει τα σύγχρονα υποβρύχια 214, αντίστοιχα με τα ελληνικά κλάσης «Παπανικολής», αλλά και τα παλαιότερα «Gur». Στον αντίποδα, τα πιο εξελιγμένα ελληνικά υποβρύχια αναερόβιας πρόωσης, 14 χρόνια μετά την ένταξη τους στον στόλο περιμένουν ακόμη τον οπλισμό τους. Αν και οι τορπίλες βαρέος τύπου SeaHake Mod4 για τα τέσσερα υποβρύχια κλάσης «Παπανικολής» και το αναβαθμισμένο «Ωκεανός» παραγγέλθηκαν τελικά το 2022, η προμήθεια τους καταγράφει ήδη 12μηνη καθυστέρηση και ο χρόνος παραλαβής τους από το Πολεμικό Ναυτικό παραμένει άγνωστος (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ):
Αν αυτά που περιγράφονται είνι αληθινά, τότε οι εχθροί της Ελλάδος βρίσκονται ήδη εντός των πυλών. Θα μας καταπιεί η Τουρκία πράγματι σε μια νύχτα. Πάντως τα ελικόπτερα για να διαφύγουν οι αρμόδιοι θα είναι προφανώς ήδη έτοιμα προς απογείωση ...
·       10/05/2024 – Λεωφορεία: Χώροι αναμονής που έγιναν της υπομονής – Η «Κ» καταγράφει την οδύσσεια των επιβατών. Εκτός από τον γηρασμένο στόλο των λεωφορείων, «αγκάθι» για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας αποτελεί και το δίκτυο των στάσεων όπου εκτός από την προβληματική σε αρκετές περιπτώσεις χωροθέτηση, υπάρχουν στέγαστρα σπασμένα, καθίσματα κατεστραμμένα, στύλοι που έχουν γείρει κ.ά. Σε όλα αυτά, βέβαια, έρχονται να προστεθούν και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα μπροστά από τις στάσεις των λεωφορείων. «Σχεδόν όλη η Αθήνα σε επίπεδο οδικής υποδομής είναι εκτός προδιαγραφών και πάνω σε αυτήν την ανεπαρκή οδική υποδομή τοποθετούμε, συμπληρωματικά, κολονάκια, ΚΑΦΑΟ, στύλους σήμανσης ή και στάσεις λεωφορείων. Για να τοποθετηθούν όμως αυτά, το πεζοδρόμιο πρέπει να έχει πλάτος άνω των δύο μέτρων», εξηγεί στην «Κ» ο Αλέξανδρος Μπαρτζώκας – Τσιόμπρας, διδάκτωρ στο ΕΜΠ και πολεοδόμος-χωροτάκτης. «Υπάρχουν πεζοδρόμια με πλάτος μικρότερο του ενός μέτρου όπου υπάρχει στάση λεωφορείου, όπως ενδεικτικά συμβαίνει στη Βασιλίσσης Σοφίας έξω από το Χίλτον. Θα πρέπει, λοιπόν, ο ΟΑΣΑ μαζί με τους δήμους να προχωρήσουν σε πιο ορθολογική χωροθέτηση αυτών των στάσεων», τονίζει (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Όλοι αυτονομημένοι, όλοι παρόντες μόνον για την είσπραξη του μισθού πριν καλά καλά μπει ο μήνας. Μετά μην τους είδατε. Αβίωτη πόλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου