Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


27 Μαρτίου 2025

Τα χάλια της δημόσιας διοίκησης (με την ευρύτερη έννοια) και εν προκειμένω των αστικών συγκοινωνιών …

Σχετικά πρόσφατα λόγω προβλημάτων υγείας, αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ τις δημόσιες λεωφορειακές συγκοινωνίες.
 
Η εικόνα που αποκομίζω δεν είναι καθόλου καλή ούτε και ενθαρρυντική.
 
Το μείζον θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος πληρωμής κομίστρου. Όλοι σχεδόν οι αλλοδαποί αποφεύγουν ως ο διάβολος το λιβάνι να πληρώσουν. Γιατί ο ΟΣΥ και οι άλλοι φορείς τους επιδοτούν;
 
Γιατί ακολουθείται αυτή η πολιτική και μάλιστα σχεδόν ΠΑΝΤΟΤΕ;. Ποιος τελικά πληρώνει τα ελλείμματα; Και ποιο είναι το ύψος των;
 
Τα περισσότερα λεωφορεία είναι ρυπαρά, εμφανώς κακοσυντηρημένα, προφανώς άπλυτα και ίσως μη αποστειρωμένα.
 
Οι επιβάτες δεν επιβιβάζονται από την εμπρόσθια θύρα και το μηχάνημα επικυρώσεως εισιτηρίων είναι πίσω από τον οδηγό. Οποία πατέντα. Υπάρχουν μηχανήματα και για εισερχομένους από άλλες θύρες των λεωφορείων. Γιατί;
 
Τα τηλεμετρικά συστήματα εντός των λεωφορείων είναι  επιεικώς απαράδεκτα. Πολλά είναι μουγκά, τα χρώματα είναι ακατάλληλα. Πολλά είναι εκτός λειτουργίας;. Είναι και αυτά εγκαταλειμμένα στη τύχη τους μετά την εγκατάσταση, χωρίς συντήρηση.
 
Είναι πολύ συνηθισμένο οι οδηγοί να μιλούν συνεχώς στο κινητό παρά το γεγονός ότι απαγορεύεται. Δική μας καταγγελία για τον οδηγό που μιλούσε στο κινητό σε όλη τη διαδρομή από το αεροδρόμιο μέχρι στη στάση Εθνική Άμυνα, έπεσε στο κενό, απαλλάσσοντας τον οδηγό! Οι συντεχνίες ξαναχτυπούν αλύπητα και προκλητικά.
 
Γιατί δεν προσαρμόζεται το αντίτιμο του εισιτηρίου σε σχέση μα τα διανυόμενα χιλιόμετρα; Ποιους επιδοτεί η κυβέρνηση και γιατί πρέπει να ενθαρρύνεται η επέκταση υποδομών σε μεγάλες αποστάσεις, όταν κεντρικές περιοχές υποβαθμίζονται, ερημώνουν και παραδίδονται στην εγκληματικότητα και την παρανομία;
 
Η εικόνα που παρουσιάζουν τα στέγαστρα στις στάσεις είναι αποκαρδιωτική και «παρδαλή». Πολλά από αυτά είναι σε επικίνδυνα σημεία.
 
 Ίσως μας διαφεύγουν και άλλα στοιχεία που εντοπίζουν άλλοι πολίτες. Το ερώτημα είναι ποια είναι η κυβερνητική στρατηγική και πως μπορεί να αποκρουστεί η υπόνοια του προσπορισμού ωφελημάτων από την αθρόα εισαγωγή λεωφορείων από διάφορες χώρες και αποκλεισμός της ελληνικής βιομηχανίας …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου