Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


7 Μαρτίου 2025

Αλήθειες, απορίες, ψέματα, αερολογίες, άσφαιρες επιθέσεις …

Παρακολουθούμε τις αγορεύσεις στη Βουλή τη Τέταρτη 5 Μαρτίου 2025 και Τετάρτη 6 Μαρτίου 2025 και απορούμε για πολλά από αυτά που λέγονται και χρησιμοποιούνται ως  επιχειρήματα πολιτικών προσώπων. 


Επισημαίνουμε:

1.     Όλοι οι της αντιπολίτευσης επαναλαμβάνουν με στόμφο, τα ιδία «επιχειρήματα». Καμία διαφοροποίηση

2.     Τα μπάζα λένε κατέστρεψαν σημαντικότατα στοιχεία για το δυστύχημα. Ποια είναι  αυτά; Κανείς δεν προσφέρει κάποια ουσιαστική πληροφορία

3.     Το δυστύχημα οφείλεται στην ανικανότητα του σταθμάρχη και στην παράλογη βεβαιότητα του μηχανοδηγού του InterCity, να εμπιστευθεί τη μονάδα ελέγχου/κοντρόλ της κυκλοφορίας και να μην τηρήσει αυστηρά το πρωτόκολλο, ως όφειλε. Όλοι θα πρέπει να ζητούν μετ΄ επιτάσεως τη χωρίς χρονοτριβή διεξαγωγή δίκης για τις ευθύνες όλων των αρμοδίων και υπεύθυνων που έχουν εντοπιστεί ήδη. Και προφανώς υπάρχουν πολλοί

4.     Οι της αντιπολίτευσης εστιάζουν στη «συγκάλυψη» που εφεύραν και προβάλλουν ως βασικό επιχείρημα. Δεν αναγνωρίζουν ότι η Δικαιοσύνη είναι εκείνη που μπορεί και πρέπει να το αποδείξει ή όχι. Μιλούν με εκπληκτική βεβαιότητα χωρίς να υπάρχουν καταδίκες. Έδωσαν στους εαυτούς τους ειδικούς ρόλους κατηγόρων με απόλυτη βεβαιότητα, χωρίς την απαιτούμενη αντικειμενικότητα  

5.     Η αντιπολίτευση εστιάζει επίσης στην έκρηξη που ακολούθησε τη σύγκρουση. Ωστόσο αυτό δεν έχει σχέση με τις ευθύνες για το δυστύχημα/σύγκρουση και κατά την άποψή μας το θέμα αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί από τη Δικαιοσύνη ξεχωριστά, ιδιαίτερα να αποδειχθεί ότι σε αυτή οφείλονται θάνατοι

6.     Μεγάλη συζήτηση επιχειρούν στη Βουλή αντιπολιτευόμενα κόμματα αλλά και κανάλια στη τιβί καθημερινώς – μάλλον κατόπιν εντολών ή επιχειρηματικών σχεδιασμών – για την αιτία στης έκρηξης μετά τη σύγκρουση. Δεν μπορεί η απαίτηση εντοπισμού της ύλης που προκάλεσε την έκρηξη, να είναι αιτία για να καθυστερήσουν όλες οι δίκες υπευθύνων προς τους οποίους έχουν ήδη απαγγελθεί κατηγορίες

7.     Η αντιπολίτευση στηλιτεύει τον κατά τη γνώμη της μικρό αριθμό υπαλλήλων που εργάζονται στο σιδηρόδρομο και σε αυτό λένε οφείλονται οι μη αποδεκτές υπηρεσίες ασφαλείας. Θα ήταν σοβαρό επιχείρημα αν μας έλεγαν παράλληλα πόσοι συρμοί ανεβοκατεβαίνουν στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη καθημερινώς και ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα. Υπάρχουν βέβαια και οι συρμοί του προαστιακού, αλλά δε γνωρίζουμε αν αυτοί βρίσκονται υπό το ίδιο έλεγχο/σύστημα ή έχουν διαφορετικό. Στη Βουλή πρέπει να μιλούν ουσιαστικά και περιεκτικά, όχι να αφήνουν πολλά και δύσκολα θέματα αναπάντητα για να κατευθύνουν τη συζήτηση εκεί που επιδιώκουν για πολιτικό όφελος ή και μόνον για να εκτρέψουν την προσοχή των πολιτών εκεί που θέλουν

8.     Υπάρχου και κάποιοι αναπάντεχοι παράγοντες που συνέβαλαν στο δυστύχημα. Ένας είναι η καθυστέρηση του InterCity 48 λεπτά της ώρας, από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στο σταθμό Λαρίσης

9.     Άλλος αναπάντεχος και σοβαρά κατακριτέος παράγων είναι η αποχώρηση άλλου έμπειρου (λένε) σταθμάρχη, 30 λεπτά πριν τη λήξη του ωραρίου εργασίας, ενώ η λογική λέει ότι θα έπρεπε ακόμα και αν έληξε το ωράριό του και λόγω της καθυστέρησης άφιξης του επιβατηγού συρμού, να παραμείνει στη θέση του, μέχρι την αναχώρηση του προς Θεσσαλονίκη. Είναι θέμα δεοντολογίας και ηθικής και όχι εργασιακών κανόνων μόνον; Πέρασε από το μυαλό κανενός αρμοδίου (μονάδα Καρόλου;) καθυστέρηση του InreCity κατά 10-15 λεπτά, στη Λάρισα, μέχρι να φθάσει η εμπορική αμαξοστοιχία στο σταθμό Λαρίσης;

10. Το δυστύχημα των Τεμπών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ακατάλληλη, τεράστια, ανεύθυνη, χωρίς γνώσεις, αξιολόγηση και ελέγχους και δεσμευτικούς κανόνες ηθικής και δεοντολογίας δημόσιας διοίκησης. Μείζον θέμα που περιλαμβάνεται στο πόρισμα του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. Γιατί δεν αναδεικνύεται η κατάσταση αυτή στη Βουλή; Πως μπορεί να γίνεται διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου χωρίς σοβαρές διαδικασίες υποστηριζόμενες από κάμερες υψηλής ευκρίνειας σε όλα τα σημαντικά σημεία του δικτύου; Και χωρίς γραπτά πρωτόκολλα διαχειρίσεως των εγγραφών για μεγάλα χρονικά διαστήματα και πάντως μεγαλύτερα του έτους;

11. Η γλώσσα που εκφέρεται στις αγορεύσεις στη Βουλή είναι επιεικώς ακατάλληλη. Μιλούν με υψωμένη φωνή χωρίς λόγο. Φωνάζουν, εκνευρίζονται, επιτίθενται, κραυγάζουν. Είναι ντροπή τα παιδιά σχολείων που επισκέπτονται τη Βουλή και παρακολουθούν τις συνεδριάσεις, να εκτίθενται σε τέτοιες εχθροπάθειες και προσβλητικές συμπεριφορές, κατά βουλευτών άλλων κομμάτων. Ζούγκλα

12. Η αντιπολίτευση μονίμως σχεδόν επικαλείται το γεγονός ότι η απουσία ηλεκτρονικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου της κυκλοφορίας των συρμών είναι υπεύθυνη για το δυστύχημα. Δηλαδή αν είχαν εγκατασταθεί τα συστήματα δεν θα ειχε συμβεί το δυστύχημα.  Παράλογο επιχείρημα αν παραδεχτεί κανείς ότι παρά τη μη εγκατάσταση αυτομάτων συστημάτων - τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό - δεν έγιναν άλλα δυστυχήματα όπως των Τεμπών

Ευχαρίστως να συζητήσουμε επί των θεμάτων που παρουσιάζουμε, αν χρειαστεί.

ΥΓ: Δεν είναι λογικό να ερωτηθεί και ο κατασκευαστής των μηχανών των δύο συρμών για τα αίτια της έκρηξης που ακολούθησε τη σύγκρουση;    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου