Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


29 Ιανουαρίου 2015

Αποζημιώσεις σε επιβάτες μέσων μαζικής μεταφοράς …

Πενήντα παράπονα και καταγγελίες φτάνουν, κατά μέσον όρο, καθημερινά στα γραφεία της εταιρείας Συγκοινωνίες Αθηνών από δυσαρεστημένους επιβάτες. Ποια είναι, όμως, η τύχη αυτών των καταγγελιών και, στην περίπτωση που αυτές ευσταθούν, με ποιον τρόπο δικαιώνεται ο επιβάτης; Η ελληνική πραγματικότητα, μακριά από τις ευρωπαϊκές επιταγές, καλείται να εκσυγχρονιστεί. Η διοίκηση της εταιρείας Συγκοινωνίες Αθηνών επεξεργάζεται την αναθεώρηση της «Χάρτας Δικαιωμάτων των Επιβατών» με τρόπο που να προβλέπει ακόμη και αποζημιώσεις σε επιβάτες, σε μια προσπάθεια εναρμόνισης με την κοινοτική οδηγία για ενιαίες ρυθμίσεις σε όλες τις χερσαίες μεταφορές. Η νέα «Χάρτα Δικαιωμάτων» θα προβλέπει την καταβολή αποζημίωσης σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει αδικηθεί ο επιβάτης, στα πρότυπα των διαδικασιών που ισχύουν για τις αεροπορικές μετακινήσεις.
Περίπου 50 καταγγελίες δυσαρεστημένων επιβατών δέχεται κάθε μέρα η εταιρεία.
Αναλυτικά, η πρώτη περίπτωση στην οποία καταβάλλεται αποζημίωση αφορά το ενδεχόμενο κακής συμπεριφοράς ή ελλιπούς εξυπηρέτησης εργαζομένου προς τον επιβάτη. Προϋπόθεση, ωστόσο, είναι η καταγγελία να αποδειχθεί βάσιμη και να έχει καταδικαστεί ο υπάλληλος από το Πειθαρχικό Συμβούλιο. Εντούτοις, η εξέταση των καταγγελιών από τα Πειθαρχικά Συμβούλια των συγκοινωνιακών εταιρειών συνήθως καθυστερεί πολύ, ενώ παρατηρείται το παράδοξο οι εργαζόμενοι να κρίνονται πειθαρχικά και από συναδέλφους τους, γεγονός το οποίο έχει προκαλέσει στο παρελθόν σημαντικά προβλήματα. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 28 Ιανουαρίου 2015).

Τώρα και επίσημη και με τυμπανοκρουσίες κοροϊδία.

Όσες καταγγελίες έχω κάνει τις έχουν βρει αβάσιμες ύστερα από πολλούς μήνες και έχουν καλύψει τους «εργαζόμενους».

Κανένας υπάλληλος δεν βρίσκεται ένοχος. Και συμπεριφέρονται ως αυθέντες και προκλητικότατα (ένας μάλιστα με απείλησε και σχεδόν χειροδίκησε εναντίον μου) και συχνά οδηγούν συζητώντας στο κινητό καθ’ όλη τη διαδρομή (γραμμή 416).

Επίσης δεν υπάρχουν ωράρια στις στάσεις των γραμμών, πράγμα που συμβαίνει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Εδώ αρνούνται και να το συζητήσουν, για τις περιφερειακές γραμμές τροφοδότησης του μετρό.

Φθάνει  πια η κοροϊδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου