Βρήκαμε ενδιαφέρον το άρθρο του κ. Ν. Μωραϊτάκη στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 21ης Μαΐου 2017.
« … Η ανεργία στη χώρα δεν είναι καθαρά υφεσιακή – έχει και δομικά χαρακτηριστικά. Ακόμη και αν επιστρέψουμε σε ανάπτυξη, οι δουλειές που θα δημιουργηθούν δεν θα έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με αυτές που χάθηκαν τα τελευταία χρόνια. Οι σημερινοί άνεργοι θα πρέπει να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες για να βρουν εργασία στο μέλλον. Και θα πρέπει να το κάνουν μόνοι τους …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 21.05.2017).
Λογικά θα πρέπει να το βιάσουν όλοι οι νέοι και όχι μόνον να προβληματιστούν, αλλά και να δρομολογήσουν τις δικές τους στρατηγικές προς ίδιον όφελος και απόκτηση δεξιοτήτων, προσόντων και γνώσεων.
Τα σημερινά σχολεία και το εκπαιδευτικό ελληνικό σύστημα δεν έχει καμιά ικανότητα και κανένα ενδιαφέρον (πλην ίσως εξαιρέσεων) να εκσυγχρονιστεί και να εφοδιάσει τους νέους με ουσιαστικές δυνατότητες αξιοποίησης των ωκεανών της πληροφόρησης και κυρίως γνώσεις.
Έτσι το μόνο που απομένει είναι τα εκπαιδευτικά συστήματα συγκεκριμένων χωρών του εξωτερικού και η αυτενέργεια.
« … Η ανεργία στη χώρα δεν είναι καθαρά υφεσιακή – έχει και δομικά χαρακτηριστικά. Ακόμη και αν επιστρέψουμε σε ανάπτυξη, οι δουλειές που θα δημιουργηθούν δεν θα έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με αυτές που χάθηκαν τα τελευταία χρόνια. Οι σημερινοί άνεργοι θα πρέπει να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες για να βρουν εργασία στο μέλλον. Και θα πρέπει να το κάνουν μόνοι τους …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 21.05.2017).
Λογικά θα πρέπει να το βιάσουν όλοι οι νέοι και όχι μόνον να προβληματιστούν, αλλά και να δρομολογήσουν τις δικές τους στρατηγικές προς ίδιον όφελος και απόκτηση δεξιοτήτων, προσόντων και γνώσεων.
Τα σημερινά σχολεία και το εκπαιδευτικό ελληνικό σύστημα δεν έχει καμιά ικανότητα και κανένα ενδιαφέρον (πλην ίσως εξαιρέσεων) να εκσυγχρονιστεί και να εφοδιάσει τους νέους με ουσιαστικές δυνατότητες αξιοποίησης των ωκεανών της πληροφόρησης και κυρίως γνώσεις.
Έτσι το μόνο που απομένει είναι τα εκπαιδευτικά συστήματα συγκεκριμένων χωρών του εξωτερικού και η αυτενέργεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου