Τηλεφωνώ σε τράπεζα αναζητώντας βοήθεια για την επίλυση προβλήματος. Η απάντηση είναι μια σειρά από πληροφορίες άσχετες με το θέμα που προσπαθώ να επιλύσεω και αφού πουν όλο το παραμύθι τους, το αυτοματοποιημένο σύστημα προσπαθεί να καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα μου. Μόλις ολοκληρωθεί η προσχεδιασμένη διαδικασία και δηλώσω ότι θέλω να επικοινωνήσω με εκπρόσωπο, το σύστημα συνήθως μου λέει «όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ περιμένετε». Και περιμένω 5-10-15-20 λεπτά της ώρας και αγανακτισμένος το κλείνω.
Τα ίδια
ο ΟΤΕ, τα ίδια η Ελλ. Αστυνομία (Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος), τα ίδια σχεδόν
όλοι, όσοι υποτίθεται προσφέρουν ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Απο τις
ουρές του ΙΚΑ, της Εφορίας, του δημοσίου, στις ηλεκτρονικές ουρές. Το έχουμε
επισημάνει και παλιότερα αλλά «στου κουφού την πόρτα , …» - βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2020/02/blog-post_2.html
Η WIND,
προφανώς μετά από συνεχείς καταγγελίες, διαφημίζει κατευθείαν σύνδεση με
εκπρόσωπο. Δεν γνωρίζω τι γίνεται γιατί διέκοψα τη συνεργασία μου με την
εταιρεία επειδή αποδείχτηκαν ανακόλουθοι, και έκαναν ότι ήθελαν. Μόνον
υποσχέσεις προς άγρα πελατών. Ουσία καμία.
Έχουμε επισημάνει στο παρελθόν ότι η αναμονή δεν πρέπει να ξεπερνά τα 2-3 λεπτά της .ώρας. Η γραμμή πρέπει να κλείνει αυτόματα και η εταιρεία να είναι υποχρεωμένη να καλέσει εκείνη το ταχύτερο δυνατόν τον πελάτη. Αυτή θα είναι καλή υπηρεσία. Τα αλλά είναι φούμαρα, με την ευλογία και τη διαπλοκή αρμοδίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου