Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


8 Οκτωβρίου 2021

Ερωτήματα σχετικά με την ηλικία των δασκάλων …

Φαντάζομαι ότι πολύ λίγους Έλληνες απασχολεί - μεταξύ των άλλων προφανώς – και η ηλικία των δασκάλων που εκπαιδεύουν παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και ιδίως τα μικρότερα.

Λογικά και εφόσον οι δάσκαλοι είναι μόνιμοι, μεγάλος αριθμός αυτών πρέπει να είναι ηλικίας προς τη τελευταία δεκαετία της σταδιοδρομίας τους, δηλαδή σχεδόν το 25-30%.

Η λογική λέει ότι οι δάσκαλοι των μικρών παιδιών πρέπει να είναι μικρής σχετικά ηλικίας, ώστε να έχουν την καριέρα τους μπροστά τους, όσον το δυνατόν περισσότερα αποθέματα ενέργειας και καλή διάθεση και ενδιαφέρον να εξελιχθούν αποκτώντας περισσότερα προσόντα. Υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα αυτοί οι δάσκαλοι να έχουν παιδιά οι ίδιοι και έτσι να έχουν πληροφορίες από πρώτο χέρι σχετικά με τη λογική και τις αντιδράσεις των παιδιών.

Φυσικά κανείς δεν ισχυρίζεται ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας δάσκαλοι δεν είναι γενικώς κατάλληλοι για τα μικρότερης ηλικίας παιδιά. Κάθε ένας δάσκαλος πρέπει να αξιολογείται και να του ανατίθεται το ανάλογο έργο.

Παρακαλούμε το υπουργείο Εκπαίδευσης - το κατ΄ ευφημισμό αποκαλούμενο, για άγνωστους λόγους τουλάχιστον σε εμάς, Παιδείας - να δημοσιεύσει τα χαρακτηριστικά του σώματος των δασκάλων που υπηρετούν στο σύστημα και να αιτιολογήσει τις επιλογές του.

Επανερχόμαστε για μια ακόμα φορά στην πρότασή μας - καινοτόμο για τα Ελληνικά δεδομένα – της ανάθεσης της εκπαίδευσης στις Περιφέρειες. Υπάρχουν αρκετές σχετικές αναρρήσεις στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά επί του θέματος. Μπορείτε να δείτε την αρχική μας πρόταση στο

Προς μία νέα πολιτική για την παιδεία

με βάση ένα πλήρως αποκεντρωμένο σύστημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου