Ευχαριστιέσαι τα περπατάς σε μεγάλες και χαρακτηριστικές πλατείες, σε άνετα καλοφτιαγμένα πεζοδρομία, σε δρόμους με αρμονική όλων των κτηρίων αρχιτεκτονική και ενδεικτική εποχών, με φροντίδας για το δημόσιο χώρο. Καθαρές, φροντισμένες, συντηρημένες, χωρίς βανδαλισμούς, χωρίς λακκούβες, χωρίς παρατημένα αντικείμενα και σωρούς σκουπιδιών σε κάθε γωνία, με τάξη στη στάθμευση και φροντίδα για άτομα με κινητικά προβλήματα, με συνεχή επιτήρηση, με συγκοινωνίες στην ώρα τους και φιλικούς και προθύμους οδηγούς.
Την εποχή αυτή πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων και του Νέου Έτους, όλες οι πόλεις μικρές και μεγάλες αναδεικνύουν το καλύτερο εαυτό τους.
Στολισμένες, με υπαίθριες δραστηριότητες, με τη χαρά να αντικατοπτρίζεται στα μάτια των πολιτών, με ειδικές αγορές στους δημόσιους χώρους, με μουσικές πολλές φόρες, με έκδηλη την εορταστική ατμόσφαιρα.
Η Αθήνα και αι άλλες πόλεις της Ελλάδας προσπαθούν αντιγράψουν, και τα αποτελέσματα θα έλεγα, κάτω του μετρίου. Ποτέ δεν είδαμε και δε καταφέραμε να διεκδικήσουμε την πρωτοπορία. Μάλλον φταίει το κακό μας το κεφάλι ή η σοβαρότητα και ας το παραδεχτούμε, η πολύ φτωχή ικανότητά μας να σκεφτόμαστε εποικοδομητικά, σύγχρονα, με φαντασία και τόλμη. Κυριαρχούν τα ΜΜΕ της φωτιάς και της αρπαχτής και όλες οι οπισθοδρομικές δυνάμεις που είναι δυνατές, κάνουν φασαρία και τελικώς επιβάλλονται.