Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


1 Αυγούστου 2014

Η ελληνική φρεγάτα βοηθάει και 106 ξένους …

Σε πολυεθνική επιχείρηση απεγκλωβισμού εξελίχθηκε η μετάβαση της φρεγάτας «Σαλαμίς» στη Λιβύη, εξαιτίας των πολυάριθμων αιτημάτων συνδρομής που δέχθηκε η Αθήνα από τρίτες χώρες, που δεν έχουν άλλο τρόπο να απομακρύνουν τους υπηκόους τους. Ετσι, εκτός από το 7μελές προσωπικό της ελληνικής πρεσβείας στη Λιβύη και συνολικά 94 Ελληνες υπηκόους και μέλη οικογενειών τους που δήλωσαν ότι επιθυμούν να φύγουν με το πολεμικό πλοίο, για επιβίβαση στη φρεγάτα «Σαλαμίς» συγκεντρώθηκαν: 13 Κύπριοι, 79 Κινέζοι, 12 Βρετανοί, μία Ρωσίδα και ένας Αλβανός. Αρχικά είχαν διατυπώσει αίτημα να μεταφερθούν με το πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού και 10 Βέλγοι, καθώς και μερικοί Μαλτέζοι, οι οποίοι, τελικά, ενημέρωσαν ότι αποφάσισαν να παραμείνουν στη Λιβύη. 
 

Η φρεγάτα έριξε άγκυρα στα ανοιχτά του λιμένος της Τρίπολης αργά χθες το απόγευμα και ανέμενε τη μεταφορά και την επιβίβαση των συγκεντρωθέντων, για να αρχίσει το ταξίδι της επιστροφής. Η επιλογή να μην εισέλθει η «Σαλαμίς» στο λιμάνι και να γίνει η επιβίβαση στα ανοιχτά συνδέεται με λόγους ασφαλείας, αλλά και σημειολογικούς, καθώς πρόκειται για πολεμικό πλοίο.
Εν τω μεταξύ, προκειμένου να απομακρύνει από τη Λιβύη μερικές εκατοντάδες ακόμη υπηκόους της που βρίσκονται εκεί, η Κίνα ζήτησε από την Αθήνα συνδρομή, προκειμένου να ναυλωθεί εμπορικό πλοίο, στα πρότυπα της αντίστοιχης επιχείρησης του 2011. Το αίτημα διαχειρίσθηκε το υπουργείο Εθνικής Αμυνας και στην κινεζική πλευρά προτάθηκαν τρεις εναλλακτικές. Η πιθανότερη επιλογή, ανέφεραν ενημερωμένες πηγές, αναμένεται να είναι το πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος». (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΟΣΜΟΣ 1η Αυγούστου 2014 07:04).

Είμαστε της άποψης ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα διεθνές δικαστήριο, ίσως στα πλαίσια του ΟΗΕ, για να δικάσει τις περιπτώσεις ηγετών όπως ο κ. Κολ / Γερμανία/ Γιουγκοσλαβία, ο Μπρέζνιεφ / Ρωσία/ Αφγανιστάν, ο κ. Μπους/ ΗΠΑ/ Αφγανιστάν, Ιράκ, ο κ. Ολαντ / Γαλλία/ Λιβύη, ο κ. Νετανιάχου / Ισραήλ / Γάζα κλπ..

Όλοι αυτοί οι κύριοι ηγήθηκαν κινήσεων ή/και έδωσαν εντολές στρατιωτικής παρέμβασης με διάφορα προσχήματα, πολλές φορές μη αποδεκτά από το διεθνές δίκαιο.

Σε όλες όμως τις περιπτώσεις προκάλεσαν τεράστιο ανθρώπινες απώλειες, πόνο, καταστροφές υποδομών και νοικοκυριών και δημιούργησαν εστίες αντίστασης, εγκληματικών ενεργειών και  τρομοκρατίας.

Περιμένουμε σοβαρή συζήτησι επί της προτάσεώς μας.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου