Μέχρι το τέλος του έτους, οκτώ μικρά και μεσαία δημόσια έργα
πρόκειται να παραδοθούν, δημιουργώντας νέες συνθήκες σε τοπικό αλλά και
υπερτοπικό επίπεδο. Ανάμεσα στα έργα αυτά ξεχωρίζει η ολοκλήρωση της νέας
εθνικής οδού στον Μαλιακό Κόλπο, έργο που «σέρνεται» επί μία δεκαετία και θα
οδηγήσει σε κατακόρυφη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
«Τα δημόσια έργα ήταν η πρώτη δραστηριότητα που κατέρρευσε λόγω της οικονομικής κρίσης και η πρώτη, μαζί με τον τουρισμό, που οδηγεί στην ανάκαμψη της χώρας», λέει στην «Κ» ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
«Τα δημόσια έργα ήταν η πρώτη δραστηριότητα που κατέρρευσε λόγω της οικονομικής κρίσης και η πρώτη, μαζί με τον τουρισμό, που οδηγεί στην ανάκαμψη της χώρας», λέει στην «Κ» ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
«Παραδίδουμε τους επόμενους μήνες ολοκληρωμένα σημαντικά
έργα, τόσο σε περιφερειακό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Πρόκειται για έργα
“βαλτωμένα” εδώ και πολλά χρόνια, τα οποία βελτιώνουν την καθημερινότητα των
πολιτών και καθιστούν τη χώρα κόμβο συνδυασμένων μεταφορών», σχολιάζει στην «Κ»
ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων Στράτος Σιμόπουλος. «Οι πόροι από την Ε.Ε.
και τα χρήματα του ελληνικού λαού πιάνουν τόπο». (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ , 21 Αυγούστου 2014).
Πρώτον: Ποιά τελική ευθεία;
Δεύτερον: Τα έργα δεν κατέρρευσαν λόγω οικονομικής κρίσεως
Τρίτον: Τι κοινοτυπίες έως ηλιθιότητες Θεέ μου, από το ΓΓ
Δημοσίων Έργων κ. Στράτο Σιμόπουλο
Καλύτερα θα έκαναν αν έδιναν στη δημοσιότητα τις δαπάνες
κάθε έργου, τις κατασκευαστικές α αρλούμπες, τη διασπάθιση του δημόσιου
χρήματος, τις απώλειες εσόδων από τις προσκληθείσες καθυστερήσεις, τα ονόματα
των υπευθύνων μηχανικών, υπουργών και ΓΓ Γραμματέων και των κκ. εισαγγελέων της
περιόδου κατάρρευσης των έργων, όπως λέει χαρακτηριστικά και η είδηση.
Κανείς βέβαια δεν έπαθε τίποτε από τους προαναφερθέντες, ενώ
ούτε και η φοβερή Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ενώσεων ασχολήθηκε με τις
εγκληματικές πρακτικές και τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς.
Κάνουμε λάθος;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου