«… Νέα πρωτοβουλία για την ενίσχυση του τουρισμού μέσω του
διαδικτύου ανακοινώσε σήμερα η Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού,
τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ.
Πρόκειται για την πρωτοβουλία "Grow Greek Tourism Online", που έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ , 19 Αυγούστου 2014).
Πρόκειται για την πρωτοβουλία "Grow Greek Tourism Online", που έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου …» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ , 19 Αυγούστου 2014).
Βλέπουμε την κα Κεφαλογιάννη, αν δεν κάνουμε λάθος υπουργό Τουρισμού
(και βόλτας συμπληρώνουμε εμείς) να μεγαλουργεί και πάλι.
Θαυμάσια και ελπίζουμε να αποδώσουν.
Ειδικά η κα Κεφαλογιάννη όμως έχει και το συνηθισμένο μικρό ελάττωμα
των μεγάλων ηγετών: Βλέπει μόνον μακριά και ψηλά. Έτσι δεν μπορεί η καημένη - όπως
και ο θαυμάσιος κ. πρωθυπουργός, ο δραστήριος ο υπουργός Περιβάλλοντος κλπ. - να
δουν τα σκουπίδια, τα λύματα, τη ρύπανση, τους θαυμάσιους ΧΥΤΑ. Τις περιγραφές
που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, την παραπλάνηση και την απόκρυψη
ουσιαστικών πληροφοριών στις παρουσιάσεις των επαγγελματιών του τουρισμού και άλλα
πολλά.
Έχουμε αναφερθεί στα σχετικά θέματα εδώ και πολλά χρόνια,
αλλά πάντοτε οι προτάσεις μας αγνοήθηκαν από τους ιθύνοντες είτε από άγνοια, είτε
από διαπλοκή είτε από συμφέρον.
Ελπίζουμε ότι η Google θα απαιτήσει επαγγελματικές προσεγγίσεις και ειλικρίνεια
και ουσιαστικές περιγραφές με ορθολογικές προδιαγραφές και μηχανισμούς αξιολόγησης
από επαγγελματίες και πελάτες, χρήστες των υπηρεσιών.
Αναμένουμε!
Προτείνουμε να δείτε (μεταξύ των πολλών ειδικών αναφορών):
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου