Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


28 Ιουλίου 2016

Εντυπώσεις από ένα ταξίδι στο Πόρτο Χέλι …

Επισκεφτήκαμε την πόλη για σύντομο διάστημα στις αρχές Ιουλίου 2016, δεν κυκλοφορήσαμε πολύ λόγω ιδιαιτέρων συνθηκών και έτσι δεν έχουμε πολλά να πούμε.
·         Η πόλις δεν έχει καμιά προσωπικότητα, αλλά φαίνεται να έχει λεφτά
·         Ο παραλιακός δρόμος είναι στενός και χρησιμοποιείται από οχήματα και πεζούς




Λογικά θα πρέπει να γίνει επιχωμάτωση σε μήκος μέχρι το μεγάλο παραλιακό ξενοδοχείο της περιοχής και σε κατάλληλο βάθος-  30-50 μέτρα – με χαμηλή προκυμαία και επιπλέουσες κάθετες αποβάθρες, ώστε να χρησιμοποιείται από σκάφη και πεζούς και κατάλληλη φύτευση υψηλών ανθεκτικών δένδρων (πλατάνια, κουκουναριές). Λογικά επίσης πρέπει να γίνει νέα χάραξη του δρόμου μακριά από την παραλία και ο υφιστάμενος να χρησιμοποιείται για ήπια κυκλοφορία, τροφοδοσία και ως πεζόδρομος τις βραδυνές ώρες.
·         Είναι απορίας άξιον το πως εξασφαλίζεται η αποφυγή ρύπανσης του κλειστού κόλπου από τα εκατοντάδες σκάφη που ελλιμενίζονται σε αυτόν;
·         Κυριακή βράδυ και όλα τα δοχεία απορριμμάτων ήταν υπερβολικά γεμάτα. Έτσι το μέγεθός τους αποδεικνύονταν εντελώς ακατάλληλο για τον αριθμό των επισκεπτών, αλλά προφανώς και οι υπηρεσίες του δήμου δεν ασχολούνται με το θέμα
·         Από το μεγάλο παραλιακό ξενοδοχείο της περιοχής μέχρι το λιμάνι υπάρχει πεζοδρόμιο καλής ποιότητας. Αλλά η μάντρα εστιατορίου δεν μετακινήθηκε και στο σημείο εκείνο περιορίζεται στο μισό. Πάρα κάτω ο ιδιοκτήτης αρνήθηκε να παραχωρήσει τον προφανώς καταπατημένο χώρο και έτσι δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Δίπλα ακριβώς υπάρχει χώρος στάθμευσης, αλλά όχι πεζοδρόμιο. Έτσι οι περιπατητές – ακόμα και γονείς με μικρά παιδιά και καροτσάκια - αναγκάζονται να βαδίζουν στο οδόστρωμα, με προφανή τον κίνδυνο τα πέσουν θύματα απρόσεκτων ή επικίνδυνων οδηγών
·         Ο δρόμος από τον Ισθμό μέχρι το Πόρτο Χέλι, είναι καλός κατά διαστήματα, αλλά όπως όλοι οι δρόμοι στην Ελλάδα έχει εγκαταλειφθεί, δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα εκσυγχρονισμού, έχει κακή σήμανση και φυσικά  δεν έχει παρόδιους χώρους στάθμευσης, πουθενά.
·         Είδαμε καθ΄ οδόν προς Πόρτο Χέλι ανεμογεννήτριες να τεμπελιάζουν και μας έκανε
εντύπωση (ανενεργές για συντήρηση, κακή συντήρηση, εγκατάλειψη, αχρήστευση, αδιαφορία;)

Η περιοχή θα μπορούσε να έχει αναπτυχθεί διαφορετικά, αλλά αυτό προϋποθέτει λογικούς ανθρώπους, όραμα, γνώσεις, και σχέδιο. Πράγματα που δυστυχώς δεν συνυπάρχουν.

Το Πόρτο Χέλι είναι  και αυτό μια από πάρα πολλές πόλεις «Ντου ιτ Γιορσέλφ» που λέγαμε από το 2010 - βλέπετε http://simpleandclear.blogspot.gr/2010/04/blog-post_03.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου