Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


10 Ιουλίου 2016

Εγκληματούν συστηματικά και ατιμώρητα …


Σχέδιο έκτακτης ανάγκης από την Cosco λογω απεργίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρακάμπτει την Ελλάδα
 

Σχέδιο έκτακτης ανάγκης που παρακάμπτει την Ελλάδα και τον σιδηροδρομικό της άξονα, ενεργοποίησε η θυγατρικής της Cosco στην Ελλάδα εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων της.

Η εξέλιξη έρχεται πριν περάσουν δυο εικοσιτετράωρα από την επισήμανση του επικεφαλής της Cosco, Xu Lirong στον Έλληνα πρωθυπουργό πως «καλό θα ήταν να μην γίνονται τόσες απεργίες». Λαμβάνει δε χώρα καθώς αναμένεται να αποσφραγιστεί η δεσμευτική προσφορά των ιταλικών σιδηροδρόμων για την εξαγορά του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , η μόνη που υπεβλήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ την Τετάρτη.

Το σχέδιο της θυγατρικής της Cosco («business continuity planning»), που ήδη υλοποιείται, προβλέπει την δια θαλάσσης μεταφοράς του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που προέρχονται από την Ασία και έχουν ξεφορτωθεί στον ΟΛΠ με προορισμό την κεντρική Ευρώπη, στο λιμάνι της Σλοβενίας, Κόπερ και την από εκεί προώθηση τους στους τελικούς αποδέκτες.

Το άλλο 50% των φορτίων αυτών μεταφέρεται με φορτηγά στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης από όπου και παραλαμβάνεται από τους σιδηροδρόμους των Σκοπίων για να προωθηθεί επίσης προς την Κεντρική Ευρώπη … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τώρα που έχουν εξασφαλίσει την  αδρανοποίηση της Δικαστικής Εξουσίας και  την λευκή απεργία των κκ. εισαγγελέων και  όλων των ανωτάτων δικαστηρίων (ακούσαμε ότι έχουμε το πλέον πολυτελές σύστημα στην Ευρώπη, με 7 ανώτατα δικαστήρια, τα οποία παράγουν μάλλον πατάτες και  άλλα ζαρζαβατικά, αλλά όχι αποφάσεις υπέρ των πολιτών και  της κοινωνίας), βρήκαν επί τέλους τον τρόπο να διαλύσουν τη μεγάλη επένδυση των Κινέζων  και της COSCO. Η περιγραφή που προηγήθηκε είναι  η σαφέστατη απόδειξη της επιτυχίας των πλούσιων, κομμουνιστών καπιταλιστών και  ηλιθίων που μας κυβερνούν.

Τη συστηματική προσπάθεια της κυβέρνησης για τη διάλυση της επένδυσης της COSCO είχαμε επισημάνει περισσότερες της μιας φοράς στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά (βλέπετε π.χ. http://simpleandclear.blogspot.gr/2015/12/cosco.html, http://simpleandclear.blogspot.gr/2016/06/blog-post_50.html ).

Τώρα έχουμε πλέον τις αποδείξεις.

Και οι δηλώσεις των Κινέζων αξιωματούχων, παρά τις σαχλαμάρες του εξαιρετικού κ. πρωθυπουργού μας στην Κίνα, προφανώς είχαν σκοπό μήπως και τον μεταπείσουν να τηρήσει τη υπογραφή του, το λόγο της τιμής του και  την αξιοπρέπεια του.

Αλλά φευ, ο Δρίτσας, ο Σπίρτζης, ο Σκουρλέτης, ο Παππάς, ο Φλαμπουράρης, ο Κατρούγκαλος, ο Κουρουμπλής, ο Μπλατάς, ο Φίλης, ο Πολάκης, και άλλοι επιβάλλουν τελικώς την πολιτική τους.

Καλή νύχτα Ελλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου