Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


11 Δεκεμβρίου 2016

Ελβετία: Δόθηκε στην κυκλοφορία η μεγαλύτερη σήραγγα στον κόσμο …

Με μήκος 57 χιλιόμετρα

EPA/LAURENT GILLIERON

Η μεγαλύτερη σήραγγα στον κόσμο, η οποία φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέο άξονα σιδηροδρομικών μεταφορών βορρά - νότου στην Ευρώπη, δόθηκε στην κυκλοφορία στην Ελβετία, σύμφωνα με την εταιρία των ελβετικών ομοσπονδιακών σιδηροδρόμων.

Η σήραγγα GBT (Σήραγγα Βάσης Γκοτάρ), μεταξύ των πόλεων Ζυρίχη και Λουγκάνο, έχει μήκος 57 χιλιομέτρων και διασχίζει το βουνό Σεν Γκοτάρ στις Άλπεις.

«Είναι Χριστούγεννα!», αναφώνησε ο Αντρέας Μέγερ, επικεφαλής των ελβετικών σιδηροδρόμων (SBB), τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων ATS, μετά την πρώτη διέλευση της σήραγγας από επιβατική αμαξοστοιχία η οποία αναχώρησε από τη Ζυρίχη στις 06:09 τοπική ώρα (07:09 ώρα Ελλάδας) και έφθασε στο Λουγκάνο στις 08:17 (09:17 ώρα Ελλάδας).

Τα εγκαίνια της σήραγγας είχαν γίνει τον Ιούνιο από τον πρόεδρο της Ελβετίας Γιόχαν Σνάιντερ-Άμαν, παρουσία του προέδρου της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ, της καγκελαρίου της Γερμανίας Άγκελα Μέρκελ, του πρωθυπουργού της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι και του καγκελαρίου της Αυστρίας Κρίστιαν Κερν.

Το κολοσσιαίο έργο χρειάστηκε 17 χρόνια εργασιών προκειμένου να ολοκληρωθεί και κόστισε 11 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο νέος διάδρομος ανάμεσα στον Ρήνο και στις Άλπεις ενώνει σε ευθεία γραμμή τη Βόρεια Θάλασσα με τη Μεσόγειο, από το λιμάνι του Ρότερνταμ μέχρι το λιμάνι της Γένοβας.

Από τη σήραγγα θα διέρχονται κάθε μέρα 260 εμπορικά τρένα με ταχύτητα 100 χλμ την ώρα και 65 επιβατικά τρένα με ταχύτητα έως 200 χλμ. την ώρα.

Οι μεγαλύτερες σήραγγες στον κόσμο μετά την ελβετική είναι του Σέϊκάν στην
Ιαπωνία (53,9 χλμ.), και η υποθαλάσσια σήραγγα της Μάγχης που ενώνει τη Γαλλία με τη Μεγάλη Βρετανία (50,5 χλμ.). (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:19:28, Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016 19:25).

Μόνο θαυμασμό μπορεί να εκφράσει κανείς για το τεράστιο αυτό επίτευγμα. Και να δώσει εύσημα σε όλους όσους το σκέφτηκαν, το σχεδίασαν, το κατασκεύασαν το έφεραν σε πέρας και – είμαστε σίγουροι – θα το λειτουργήσουν προς όφελος όλων. Αποτελεσματικά και αποδοτικά.

Και εδώ τα κομματόσκυλα ξεσκίζουν το κορμί της Ελλάδος σκυλεύοντας και αρπάζοντας κάθε ικμάδα της και καταστρέφοντας κάθε προοπτική ανάκαμψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου