Κάποιοι
θεωρούσαν μέχρι πρόσφατα ότι η Κίνα θα ξεπεράσει στη ναυτιλία την Ελλάδα και
την Ιαπωνία. Οι στατιστικές τους έχουν διαψεύσει. Η διαφορά όχι απλά δεν έχει μικρύνει αλλά έχει
διευρυνθεί και αυτό είναι πολύ σημαντικό, τόνισε χθες ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής
Κοινότητας Ενώσεων Πλοιοκτητών ESCA και επικεφαλής της Lavinia,
Πάνος Λασκαρίδης.
Λασκαρίδης
αναφέρθηκε στον έντονο ανταγωνισμό, αλλά και στη θέση και τη σημασία της
ναας για τν Ελλάδα και την Ευρώπη, με αφορμή τη βράβευσή του στο 9ο ετήσιο συνέδριο για την ελληνική
ναυτιλία της Capital Link που
πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα.
Ιδιαίτερη
έμφαση έδωσε ο εφοπλιστής στις συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη για τη
ναυτιλία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. "Πρέπει να παραδεχθούμε ότι σε κάποιους
τομείς της ναυτιλίας δεν έχουμε ακόμη την αναγνώριση που θα έπρεπε. Πολιτικά
και στρατηγικά θέματα βρίσκονται στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής πολιτικής και
αυτοί είναι οι τομείς που πρέπει να δώσουμε έμφαση. Εάν δε φέρουμε τη συζήτηση
στα κέντρα αποφάσεων γύρω από τη ναυτιλία συνεχώς θα υπολειπόμαστε” τόνισε ο κ.
Λασκαρίδης σημειώνοντας ότι η ναυτιλία δεν έχει επαρκή εκπροσώπηση. Στην Ευρώπη εισακούγονται οι απόψεις του cluster και όχι της πλοιοκτησίας, τόνισε … (www.capital.gr, Παρασκευή, 09-Φεβ-2018 07:58).
Πολύ σημαντικά και ενδιαφέροντα όλα όσα είπε ο κ.
Λασκαρίδης.
Το δράμα της Ελλάδος είναι ότι η ηγεσία της είναι επιπέδου
που δε συνάδει με τις σημερινές προκλήσεις και ακατάλληλη έως ανίκανη να αντιπαρατεθεί
με εποικοδομητικό ρόλο στους ηγέτες της Ευρώπης.
Μήπως οι κκ. Εφοπλιστές θα μπορούσαν να ιδρύσουν μια
μεταπτυχιακή σχολή εκπαίδευσης οικονομικών ηγετών, ώστε η Ελλάδα και ιδιαίτερα
Έλληνες να μπορούν να διακριθούν και σε άλλους τομείς εκτός της Ναυτιλίας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου