Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


27 Ιανουαρίου 2022

Με αφορμή το άρθρο …Ποιον υπηρετεί η ΑΑΔΕ; …

… Όσοι έλαβαν πρόσφατα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ, ενδεχομένως θα πρόσεξαν στο τέλος την, φροντισμένη γραφιστικά, δήλωση «υπηρετούμε πιστά το δημόσιο συμφέρον και το κοινωνικό σύνολο» … (ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΣΣΕΛΟΣ «Ποιον υπηρετεί η ΑΑΔΕ;», ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΟΨΗ, 26.01.2022 • 18:54). 

Αλλά αυτό είναι δημόσιες σχέσεις και καμιά σχέση δεν έχει με την αποτελεσματικότητα και το σεβασμό τους υπηκόους της. Ναι, ναι γιατί έτσι συμπεριφέρεται προς τους ειλικρινείς φορολογούμενους πολίτες, μια και οι μπαταξήδες, οι κλέφτες, οι παράνομοι και οι εγκληματίες δε συναλλάσσονται μαζί της. Όχι από φόβο ή χόμπι, αλλά από πεποίθηση και επιλογή!


Επαναλαμβάνουμε τις δεσμεύσεις της Γαλλικής Φορολογικής Αρχής που αναφέρονται στο άρθρο:

  • ·       «Θα σας υποδεχόμαστε με αμοιβαίο σεβασμό, καλοπροαίρετα και με ευγένεια, εντός των όσων ορίζει ο νόμος, [αναγνωρίζοντας] το δικαίωμα να έχετε κάνει λάθος»,
  • ·       «θα σας απαντάμε στο τηλέφωνο»,
  • ·       «θα έχετε μια παρακολούθηση προσαρμοσμένη στη περίπτωσή σας»,
  • ·       «θα σας κατευθύνουμε στον κατάλληλο άνθρωπο που θα χειριστεί το αίτημά σας»,
  • ·       «θα λαμβάνετε απαντήσεις στα αιτήματά σας εντός των προβλεπομένων προθεσμιών και θα ενημερώνεστε για την πορεία της υπόθεσής σας»
  • ·       ο φορολογούμενος θα έχει πρόσβαση στα στοιχεία παρακολούθησης της ποιότητας των υπηρεσιών της,
  • ·       ότι θα ακούει την άποψή του και ότι θα προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει το επίπεδο εξυπηρέτησής της,
  • ·       Το κείμενο κλείνει με την υπόσχεση σεβασμού στο περιβάλλον, τομέα στον οποίο η δική μας εφορία έχει εξαιρετικά κακές επιδόσεις

Μπορούμε να ελπίζουμε ότι και η ΑΑΔΕ κάποια μέρα, αλλά όχι στο μακρινό μέλλον, θα εκπολιτιστεί και θα συμπεριφέρεται με τον ίδιο πολιτισμένο τρόπο;


Αμφιβάλλουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου