Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


18 Νοεμβρίου 2024

Η κυκλοφοριακή δυνατότητα στην Αττική έχει κορεστεί εδώ και αρκετά χρόνια …

Ο κ. Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα οδικής ασφάλειας και υπεύθυνος του κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, τονίζει ότι «η κυκλοφοριακή δυνατότητα στην Αττική έχει κορεστεί εδώ και αρκετά χρόνια. Ετησίως υπάρχει αύξηση της κυκλοφοριακής ζήτησης κατά 5%-7%, ενώ την ίδια στιγμή το οδικό δίκτυο παραμένει το ίδιο. Είναι αναμενόμενο ότι το πρόβλημα της κυκλοφορίας διαρκώς θα επιδεινώνεται». Αύξηση της κυκλοφορίας 6% προκαλεί το άνοιγμα των σχολείων και όταν ο δακτύλιος τίθεται και πάλι σε εφαρμογή αυξάνεται περιμετρικά η κίνηση κατά 5%, λέει, υπογραμμίζοντας και την αύξηση του αριθμού των ιδιωτικών οχημάτων που παρατηρείται κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ενωσης Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, κάθε χρόνο αγοράζονται περίπου 200.000 αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 130.000 καινούργια, ενώ αποσύρονται 40.000. «Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο 140.000-160.000 επιπλέον αυτοκίνητα μπαίνουν στην κυκλοφορία, τα περισσότερα από αυτά στην Αττική», εξηγεί ο κ. Μαρκουίζος (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 08.11.2024 • 10:00).

Τρομακτικά στοιχεία και η επιτελική κυβέρνηση ή τα αγνοέι ή είναι ατζέντης των αυτοκινητοβιομηχανιών ιδίως των Γερμανικών ή δεν ξέρει τι της γίνεται. Το συμπέρασμα είναι ότι κάθε χρόνο πετάμε 130.000 Χ 20.000 € = 2.600.000.000 €. Πρόκειται για συντηρητική εκτίμηση και ο λογαριασμός θα πρέπει να είναι πάνω από 3 δις € και αυτό εφόσον αγοράζουμε μόνον ιδιωτικά οικογενειακά αυτοκίνητα, που είναι και τα φθηνότερα.

Πρωτοφανή χουβαρνταλίκια.

Προτείναμε να ενοικιάζουμε αντί να αγοράζουμε αυτοκίνητο, αλλά οι αρμόδιοι προς τους οποίους κατά καιρούς απευθυνόμαστε κωφεύουν.

Διαβάστε τις σχετικές αναρτήσεις στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά
https://simpleandclear.blogspot.com/2018/11/blog-post_28.html
https://simpleandclear.blogspot.com/2018/11/blog-post_70.html  
https://simpleandclear.blogspot.com/2022/04/blog-post_9.html
https://simpleandclear.blogspot.com/2022/06/blog-post_12.html

Τι άλλο να πούμε; Το τέρας των Αθηνών πρέπει να συρρικνωθεί άμεσα με ανάπτυξη πολλών άλλων πόλων/πόλεων ανάπτυξης και ποιότητας ζωής.


Σε άλλες αναρτήσεις έχουμε επιχειρηματολογήσει ότι το αυτοκίνητο είναι ο κακός δαίμονας της Ελλάδος σε συνδυασμό με το ξεχείλωμα από την εκτός σχεδίου δόμηση και πολλές άλλες ανεύθυνες πολιτικές ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου