Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


28 Νοεμβρίου 2018

Η τυραννία των ιδιωτικών αυτοκινήτων …

Το Σάββατο 17 Νοεμβρίου χρειάστηκε να κάνω με αυτοκίνητο τη διαδρομή Χολαργός-Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης και πάλι Χολαργός, μέσω Φιλολάου, Καισαριανής και Γουδή.

Η κίνηση ήταν αρκετή αλλά όχι μεγάλή. Η διαδρομή χρειάζεται πολύ χρόνο.

Οδηγώντας το μυαλό μου επεξεργάστηκε τις εικόνες και τη συμπεριφορά των οδηγών και  των πεζών και αυθόρμητα σκέφτηκα ότι η πόλις είναι αιχμάλωτος της τυραννίας των αυτοκινήτων. Χιλιάδες αυτοκίνητα σταθμευμένα σε όλους του δρόμους και σε κάθε ελεύθερο χώρο, ακίνητα. Εκατομμύρια, εκατομμυρίων ακίνητα, απαξιούμενα και προφανώς μέγα πρόβλημα για τους ιδιοκτήτες που σήμερα πλέον φοβούνται να τα μετακινήσουν, διερωτώμενοι αν θα βρουν θέση στάθμευσης όταν επανέλθουν οίκαδε. Το πρόβλημα βέβαια επιτείνεται από το γεγονός ότι οι πόλεις στην Ελλάδας δεν έχουν σχεδιαστεί για να κυκλοφορούν τόσα αυτοκίνητα, όσοι σχεδόν είναι οι κάτοικοι.

Η φτωχή Ελλάδα έκανε και κάνει πλούσιες τις χώρες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και άλλων χωρών όπως οι ΗΠΑ με αγορές αυτοκινήτων.

Η Ελλάδα πρέπει να βρει τρόπους να περιορίσει το πρόβλημα και οι Έλληνες να μπορούν να κυκλοφορούν με άνεση και εύκολα όταν το επιθυμούν, αλλά και να πληρώνουν μόνον για τις μετακινήσεις τους και όχι για την απόκτηση του μέσου.

Ήδη έχουμε κάνει μια πρόταση που αφορά κυρίως τους νέους, λαμβάνοντας υπόψη ότι χρειάζεται σημαντικός χρόνος για την δημιουργία των μηχανισμών αλλά και την αλλαγή νοοτροπίας. Διαβάστε την πρότασή μας στο https://simpleandclear.blogspot.com/2016/12/blog-post_5.html .

Ελπίζουμε ότι οι κυβερνώντες θα τη μελετήσουν και θα λάβουν σοβαρές αποφάσεις.  

ΥΓ: Διαβάσαμε ότι περισσότεροι από 1.000.000 ιδιοκτήτες αυτοκίνητων έχουν καταθέσει πινακίδες και άρα έχουν ακινητοποιήσει τα οχήματα τους. Αν η μέση αξία των οχημάτων αυτών είναι 5.000 €, βρίσκονται τότε σταθμευμένα κοινώς πεταμένα στους ελληνικούς δρόμους 5.000 Χ 1.000.000 οχήματα = 5.000.000.000 € δηλαδή 5 δισεκατομμύρια Ευρώ.

Μοναδικό επίτευγμα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου