Το
Σάββατο 17 Νοεμβρίου χρειάστηκε να κάνω με αυτοκίνητο τη διαδρομή
Χολαργός-Νεκροταφείο Νέας Σμύρνης και πάλι Χολαργός, μέσω Φιλολάου, Καισαριανής
και Γουδή.
Η
κίνηση ήταν αρκετή αλλά όχι μεγάλή. Η διαδρομή χρειάζεται πολύ χρόνο.
Οδηγώντας
το μυαλό μου επεξεργάστηκε τις εικόνες και τη συμπεριφορά των οδηγών και των πεζών και αυθόρμητα σκέφτηκα ότι η πόλις
είναι αιχμάλωτος της τυραννίας των αυτοκινήτων. Χιλιάδες αυτοκίνητα σταθμευμένα
σε όλους του δρόμους και σε κάθε ελεύθερο χώρο, ακίνητα. Εκατομμύρια,
εκατομμυρίων ακίνητα, απαξιούμενα και προφανώς μέγα πρόβλημα για τους
ιδιοκτήτες που σήμερα πλέον φοβούνται να τα μετακινήσουν, διερωτώμενοι αν θα
βρουν θέση στάθμευσης όταν επανέλθουν οίκαδε. Το πρόβλημα βέβαια επιτείνεται
από το γεγονός ότι οι πόλεις στην Ελλάδας δεν έχουν σχεδιαστεί για να κυκλοφορούν
τόσα αυτοκίνητα, όσοι σχεδόν είναι οι κάτοικοι.
Η φτωχή
Ελλάδα έκανε και κάνει πλούσιες τις χώρες της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και άλλων
χωρών όπως οι ΗΠΑ με αγορές αυτοκινήτων.
Η
Ελλάδα πρέπει να βρει τρόπους να περιορίσει το πρόβλημα και οι Έλληνες να μπορούν
να κυκλοφορούν με άνεση και εύκολα όταν το επιθυμούν, αλλά και να πληρώνουν μόνον
για τις μετακινήσεις τους και όχι για την απόκτηση του μέσου.
Ήδη
έχουμε κάνει μια πρόταση που αφορά κυρίως τους νέους, λαμβάνοντας υπόψη ότι
χρειάζεται σημαντικός χρόνος για την δημιουργία των μηχανισμών αλλά και την αλλαγή
νοοτροπίας. Διαβάστε την πρότασή μας στο https://simpleandclear.blogspot.com/2016/12/blog-post_5.html .
Ελπίζουμε
ότι οι κυβερνώντες θα τη μελετήσουν και θα λάβουν σοβαρές αποφάσεις.
ΥΓ: Διαβάσαμε ότι περισσότεροι από 1.000.000 ιδιοκτήτες
αυτοκίνητων έχουν καταθέσει πινακίδες και άρα έχουν ακινητοποιήσει τα οχήματα τους.
Αν η μέση αξία των οχημάτων αυτών είναι 5.000 €, βρίσκονται τότε σταθμευμένα κοινώς
πεταμένα στους ελληνικούς δρόμους 5.000 Χ 1.000.000 οχήματα = 5.000.000.000 € δηλαδή
5 δισεκατομμύρια Ευρώ.
Μοναδικό επίτευγμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου