| Φωτ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI |
Για πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων της.
Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έθεσε σε δημόσια διαβούλευση την «Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα», ένα κείμενο εθνικής εμβέλειας που φιλοδοξεί να αποτελέσει τον οδικό χάρτη για την προστασία και τη διαχείριση του νερού σε μια περίοδο όπου η λειψυδρία, οι πλημμύρες και οι επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης αναδεικνύονται σε μείζονες προκλήσεις για τη χώρα.
Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΝ, η μετάβαση σε ένα σύγχρονο και ολιστικό μοντέλο διαχείρισης του νερού αποτελεί πλέον εθνική προτεραιότητα, καθώς η κλιματική αλλαγή και οι αυξανόμενες πιέσεις στους υδατικούς πόρους θέτουν σε δοκιμασία την υδατική ασφάλεια της χώρας.
Η στρατηγική καταρτίστηκε στο πλαίσιο του νόμου 3199/2003 και ευθυγραμμίζεται με το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο, τη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα ύδατα και τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 23 Ιουνίου 2026 9:52).
Η Ελλάδα δεν αποκτά ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων της. Απλά και Κατανοητά τώρα θέλει να σχεδιάσει ένα τέτοιο, εκτός και αν το έχουν στο συρτάρι τους οι επιτελικοί της επιτελικής και δήθεν προσφεύγουν στη διαβούλευση για να δείξουν τα δημοκρατικά τους αντανακλαστικά, Μπαρούφες. Αν ήταν σοβαροί, τουλάχιστον στο κείμενο που παρουσιάζει η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ θα μπορούσαν να περιλάβουν και το που θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες τη δ/νση της διαβούλευσης και ποια είναι τα (συνηθώς απαράδεκτα) χρονικά όρια.
Αλλά βλάκες, ψάξτε να τα βρείτε και αν τα βρείτε διατυπώστε τον
πόνο σας στους αόρατους «συνεργάτες» που θα αποφασίσουν τι τους βολεύει.
Υπάρχουν άραγε σοβαρές αναφορές για την αξιοποίηση επεξεργασμένων
λυμάτων; Λογικά η ΕΥΔΑΠ στην οποία και η επιτελική έχει εκχωρήσει δικαιώματα ζωής
και θανάτου του μεγαλύτερου ίσως τμήματος των Ελλήνων πολιτών, θα επέτρεπε
να έχει ήδη οργανώσει ειδικό τμήμα και να έχει πληροφορήσει τους πολίτες για τα
σχεδιαζόμενα προγράμματα, αν και θα έπρεπε να υπάρχουν ήδη έργα σε λειτουργία. Τουλάχιστον
για το Θεσσαλικό κάμπο (διαβάστε αν θέλετε την ανάρτηση https://simpleandclear.blogspot.com/2024/05/blog-post_8.html).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου