Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


26 Ιουνίου 2026

Πολίτες σε νευρική κρίση .. ακούγοντας τους μάγκες του πολιτικού συστήματος …

Αν παρακολουθήσει κανείς τι λένε οι πολιτικοί μάγκες στα παράθυρα των ΜΜΕ θα τρελαθεί.

Οι κυβερνητικοί τα βλέπουν όλα καλά και άγια.

Οι της αντιπολιτεύσεως, τα βλέπουν όλα μαύρα και άραχνα.
 
Οι πολίτες στις 15 του μηνός δεν έχουν να φάνε. Περιμένουν το ΠΑΣΟΚ, το ΕΛΑΣ, την Ελληνική Λύση, την Πλεύση Ελευθερίας, τη Νίκη, το ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα πετράδια του πολιτικού συστήματος να αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας και ως δια μαγείας όλα θα ισώσουν και θα γίνουμε Ευρώπη, Σκανδιναβία, Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Ελβετία, Λουξεμβούργο, και δεν ξέρουμε τι άλλο.

Η Ελλάς ο παράδεισος του Πλανήτη ΓΗ.

Κανείς βέβαια δε μας λέει τι θα παράγουμε, πως, ποιοι θα διοικούν τις θαυμάσιες νέες βιομηχανίες, ποιοι θα δρομολογούν τις καινοτομίες, ποιοι θα τιθασεύουν τις νέες τεχνολογίες, που θα εξάγουμε τα θαυμάσια προϊόντα μας (και δεν εννοούμε τα αγροτικά μόνον), ποιοι θα εκσυγχρονίσουν το παμπάλαιο εκπαιδευτικό μας σύστημα, πως οι κκ. καθηγητές πολίτικοί θα γίνουν αποτελεσματικοί και θα λογοδοτούν, πως το εξαιρετικό, ιατρικό, νοσηλευτικό και συνδικαλιστικό προσωπικό θα εμπνέεται μόνον από τον ανθρώπινο πόνο και την υγεία και όχι το χρήμα και την ευημερία τους και πως θα δρομολογηθούν τα χιλιάδες άλλα πράγματα στα οποία είναι αδύνατον να αναφερθούμε εδώ. Όλοι οι πολίτες τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι, πλην του προσωπικού του πολιτικού συστήματος και των αποκαλούμενων «δημοσιογράφων» που διαπλέκονται μαζί τους.

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά. Ακόμα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου