Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


25 Ιουνίου 2026

Ακαθάριστα οικόπεδα, παρυφές δρόμων, δημόσιες και ιδιωτικές εκτασεις και σύγχυση φρενών …

Ορθώς επί τέλους το πολιτικό σύστημα και ιδιαίτερα η επιτελική κυβέρνηση ανακάλυψε σχετικά πρόσφατα βέβαια, ότι πρέπει να εξαλειφθούν οι εστίες πρόκλησης και ανεξέλεγκτης επέκτασης θερινών πυρκαγιών.

Ο φετφάς λέει: καθαρίστε τα οικόπεδα αλλιώς θα επιβάλλω πρόστιμα τσουχτερά και κλιμακούμενα και αλίμονο σε όποιον δηλώνει ψευδώς ότι συμμορφώνεται με τις εντολές.



Δε λέμε. Καλά όλα αυτά και καιρός ήταν, αλλά κανείς δεν ασχολείται με τα ανακύψαντα προβλήματα. Ασφαλώς και κάπου περισσότερα από 600.000 οικόπεδα καθαρίστηκαν λέει το 2026 και μάλλον περισσότερα από το 2025. Δε γνωρίσουμε τους λόγους. Φαντάζομαι ότι ούτε οι αρμόδιοι τους γνωρίζουν.

Αλλά ρε παιδιά υπάρχει αρμόδιος να μας πει:
1. Τι ακριβώς γίνεται στην επικράτεια και σε κάθε δήμο ξεχωριστά; Μια άμεση λύση είναι η υποχρεωτική δημοσίευση των στοιχείων στις ιστοσελίδες των δήμων
2. Πως απομακρύνονται και ποιος επεξεργάζεται τα παραγόμενα προϊόντα των αποψιλώσεων;
3. Μελετάει κανείς ποιο είναι το ενδεδειγμένο σύστημα διαχείρισης μετά την αποψίλωση; Είναι τα παραγόμενα προϊόντα αξιοποιήσιμα, ας πούμε ως ζωοτροφές; Αν ναι, τότε μάλλον πρέπει να διαφοροποιηθούν και οι εποχές και οι ημερομηνίες αποψιλώσεων
4. Καλές οι νομοθετικές ρυθμίσεις, αλλά ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος των δήμων και πως αυτοί μετέχουν στην όλη εκστρατεία αποφυγής πυρκαγιών; Σύστημα χωρίς διαφανεια και συνέπειες δε νοείται
5. Πόσα πρόστιμα εισπράττονται; Η προσφιλής μέθοδος του άτεγκτου ελληνικού κράτους μάλλον δεν αποφέρει έσοδα. Απλά το κάνει για εκφοβισμό και διευκόλυνση της διαπλοκής
6. Παρακολουθεί κάνεις ποια μέτρα λαμβάνονται σε άλλες χώρες με παρόμοιες κλιματολογικές συνθήκες; Μαθαίνουμε κάτι από αυτές;
7. Στο όλο κύκλωμα υπάρχει χώρος για την εμπλοκή των Δασαρχείων και των Δασονομείων; Ή παραμένουν στα αζήτητα και αντί να ενισχύεται η πρόληψη, προωθείται σκανδαλωδώς η καταστολή μέσω της προνομιούχου Πυροσβεστικής. Αλήθεια εκείνη η έκθεση του ειδικού που κλήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ τι απέγινε; Την κάψανε ή την πέταξαν στην ανακύκλωση; [ΣΣ: Επιτροπή υπό τον συντονισμό του διευθυντή του Global Fire Monitoring Center (GFMC) καθηγητή Dr. Johann Georg Goldammer συνέταξε (μετά τη φωτιά στο Μάτι που είχε ως αποτέλεσμα 102 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους) έκθεση όπου αναλύθηκαν τα βαθύτερα αίτια του διαρκώς εντεινόμενου προβλήματος των δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα και υπέβαλε τις προτάσεις της. Η έκθεση παραδόθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 2019 σε όλα τα πολιτικά κόμματα. Απλά αγνοήθηκε – ΤΑ ΝΕΑ, 9 Αυγούστου 2021]

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν. Ίσως και άλλα αργότερα …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου