Ενα σημαντικό κυκλοφοριακό
έργο για τη Δυτική Αττική «βγαίνει από το συρτάρι». Το υπουργείο Υποδομών
προχώρησε στην κήρυξη των απαραίτητων απαλλοτριώσεων για την ολοκλήρωση της
περιφερειακής Αιγάλεω και την κατασκευή των τριών κόμβων που υπολείπονται. Το
έργο σταμάτησε το 2003 και είναι... μνημείο κακοδαιμονίας των δημοσίων έργων.
Η περιφερειακή λεωφόρος Αιγάλεω, μήκος 5 χλμ., είναι ο
οδικός άξονας που συνδέει την Αττική Οδό με τον Πειραιά. Ο διαγωνισμός
πραγματοποιήθηκε το 1997 και το έργο ανατέθηκε το 1999 έναντι 7,5 δισ. δραχμών
(16 εκατ. ευρώ) στην εταιρεία Παντεχνική. Από την πρώτη στιγμή, το έργο
αντιμετώπισε διάφορα ζητήματα: για παράδειγμα η εταιρεία ζήτησε αμέσως την
αναθεώρηση του σχεδιασμού με την προσθήκη μιας δίδυμης σήραγγας. Η τροποποίηση εγκρίθηκε, παρότι
συνεπαγόταν έμμεση αύξηση του κόστους για το Δημόσιο. Στη συνέχεια, το έργο
«κόλλησε» στην απαλλοτρίωση ενός σπιτιού μετά οικοπέδου 4 στρεμμάτων στην
είσοδο μιας από τις σήραγγες, καθώς η φερόμενη ως ιδιοκτήτρια δεν διέθετε
τίτλους ιδιοκτησίας και αρνούνταν να το εγκαταλείψει … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ, 07.07.2017 : 15:21).
Ελπίζουμε να μην εμφανιστούν και άλλοι καταπατητές και να μπλοκάρουν
το έργο.
Η όλη κατάσταση είναι
μνημείο ανικανότητας, άγνοιας, πρόχειρου σχεδιασμού και άκρας διαπλοκής με θύματα, αλλά κανένα καταλογισμό ευθυνών σε αρμοδίους και υπευθύνους.
Όλα στη τύχη. Όλα στο πόδι. Όλα με χρήματα που διασπαθίζονται
έτσι χωρίς λόγο και χωρίς καταλογισμό.
Αν δε μπουν στη φυλακή όσοι έχουν επιδείξει αδιαφορία, αδράνεια, ανικανότητα και ίδιον όφελος, δε θα
πάει ποτέ μπροστά η χώρα.
ΥΓ: Είχαμε επισημάνει το πρόβλημα από το 2012 – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3863.html
΄, είχαμε επικοινωνήσει με το ΥΠΕΧΩΔΕ και μετά από καιρό μας απάντησαν ότι το θέμα
έκλεισε και δεν ασχολούνται – με προκλητικό και προσβλητικό τρόπο. Θα έπρεπε
αυτοί οι κύριοι και πολλοί άλλοι να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη, αν και ευθύνες
φέρει και το ΣτΕ.
ΥΓ: Γιατί η δαπάνη των νέων έργων είναι 50.000.000 €;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου