Από την
Τετάρτη 4 Νοεμβρίου τίθεται σε πλήρη λειτουργία η διαλειτουργικότητα των
ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας.
Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα και μοναδικό «πάσο» κατά τη διέλευσή του από όλους τους αυτοκινητοδρόμους: Αττική Οδό, Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Εγνατία Οδό, Γέφυρα, Ολυμπία Οδό και Μορέα», όπως διευκρινίζει ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, σε δήλωσή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 10.10.2020 • 14:11).
Θαυμάσια νέα. Επί τέλους η Ελλάδα κάνει αυτό που έκαναν οι χώρες
της δυτικές Ευρώπης εδώ και 20-30 χρόνια, αλλά τώρα έχουν άλλο σύστημα (πληρωμή
μόνον στην έξοδο ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύθηκαν. Οι εξαιρετικοί υπάλληλοι του δημοσίου προσπαθούν να καταλάβουν
πως λειτουργεί για το αξιοποιήσουν ίσως σε καμιά εικοσαριά χρόνια.
Δείτε όμως την εικόνα διοδίων και κατανοήστε τη σπατάλη
πόρων όπως γης, υλικών επίστρωσης κατασκευή πυλών εισόδου - εξόδου, σπατάλη χρόνου
αναμονής (και δεν υπάρχει συμφόρηση και στριμωξίδι).
Και όλα αυτά γιατί; Γιατί οι αυθέντες μας είναι οπισθοδρομικοί,
διαπλεκόμενοι, έχουν άγνοια των πραγμάτων και των εξελίξεων και έχουν μόνον στο
μυαλό τους την επανεκλογή τους. Η οπoία ουκ ολίγες φορές επιτυγχάνεται, όπως και
ο πλουτισμός πολλών από τους κατέχοντες την εξουσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου