Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες παρότι ένα πρόγραμμα Ιντερνετ και τηλεφώνου προβλέπει ταχύτητες έως 24 Mbps, αυτές, εντέλει, περιορίζονται σε μόλις 3 Mbps … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 29.11.2020 • 10:46).
Επί τέλους, το κατάλαβαν.
Και τώρα θα επαίρονται ότι προσφέρουν υπηρεσίες στους
πολίτες και θα είναι προς το συμφέρον μας. Ναι αυτή είναι η ΕΕΤΤ που κάνει και
αυτή ως δημόσια υπηρεσία ότι θέλει, όταν θέλει και όταν προφανώς θέλει να πουλήσει
εκδούλευση ΄ή υποχρεώνεται από τα πράγματα και τις πολλές διαμαρτυρίες..
Είμαστε τόσο σκληροί στους χαρακτηρισμούς μας γιατί είχαμε το πρόβλημα με τη θρυλική ΓΟΥΙΝΤ.
Πληρώναμε για ταχύτητες 100 Mbs,
στον υπολογιστή μας και είχαμε ταχύτητες από 10 -
25 Mbs
επί δυο χρόνια. Όταν το αντιληφθήκαμε αρχίσαμε να αλληλογραφούμε μαζί
της. Η εμπειρία μας ήταν τραγική. Ποτέ δεν απάντησαν επί της ουσίας, απαντούσαν
υπάλληλοι μη κατάλληλα εξουσιοδοτημένοι λέγοντας τα ίδια και τα ίδια, ενώ οι
αρμόδιοι έκαναν το κοροΐδο. Έχουμε κρατήσει στοιχεία της απαράδεκτης κατάστασης,
συμπεριφοράς και περιφρόνησης προς τους καταναλωτές.
’Όταν είδαμε και αποείδαμε κάναμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Και αυτή
στο ίδιο μήκος κύματος . Δεν έκανε τίποτε, αδιαφόρησε και μας ανάγκασε να τους ξεχάσουμε,
γιατί δεν έχει κανείς απεριόριστο χρόνο και ιώβεια υπομονή για να τα βάλει με
το τέρας της γραφειοκρατίας, την ανευθυνότητα και την ανικανότητα.
Τελικά απλώς περιμέναμε να λήξει το συμβόλαιό μας γιατί δε θέλαμε
να πληρώσουμε - ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΧΗΣ - 120 €
που απαιτούσε η ΓΟΥΙΝΤ για να μας κάνει τη χάρη να μετατρέψει το συμβόλαιο μας σε άλλο μικρότερης ταχύτητας.
Και φυσικά μας έχασε από πελάτες.
Τώρα η θρυλική ΕΕΤΤ δήλωσε ότι θα ασχοληθούν με το πρόβλημα.
Μακάρι.
Αλλά ποιος πληρώνει για τις χαμένες ώρες, την αγανάκτηση, τα
χρήματα που πληρώνουμε χωρίς να προσφέρονται υπηρεσίες; Και γιατί συντηρούμε
ανεξάρτητες αρχές που χρειάζονται χρόνια για να ενσκήψουν σε ένα πρόβλημα
υπαρκτό, με προφανείς εύκολες και λογικές λύσεις;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου