Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


14 Φεβρουαρίου 2024

ΑΕΙ: Εξι χρόνια στα τετραετή προγράμματα σπουδών …

Αποκαλυπτική για την κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια η έκθεση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης που παρουσιάζει η «Κ».
Η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), στην έκθεση που παρουσιάζει η «Κ», δεν ωραιοποιεί την κατάσταση για τα ελληνικά ΑΕΙ και τις ευθύνες του υπουργείου Παιδείας και των πανεπιστημιακών.

Μόλις ο ένας στους πέντε φοιτητές στα ελληνικά ΑΕΙ ολοκληρώνει τις σπουδές του εντός του ελάχιστου χρόνου σπουδών της σχολής του.

Οι περισσότεροι φοιτητές χρειάζονται σχεδόν έξι χρόνια για να ολοκληρώσουν ένα τετραετές πρόγραμμα σπουδών, που είναι και η ελάχιστη διάρκεια ενός προπτυχιακού προγράμματος.

Παράλληλα, η Ελλάδα παραμένει η χώρα με τη μεγαλύτερη αναλογία φοιτητών ανά διδάσκοντα, απέχοντας από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο κατά 33 μονάδες. Η ΕΘΑΑΕ προχωράει σε καίριες παρατηρήσεις για τα αρνητικά των ελληνικών ΑΕΙ χωρίς να παραλείπει να επισημάνει ζητήματα για τα οποία θα έπρεπε να μεριμνήσει η πολιτεία, όπως η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 13.02.2024 • 10:0).


Η έκθεση της ΕΘΑΑΕ για τα Ελληνικά πανεπιστήμια όπως παρουσιάζεται από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, είναι μνημείο καλής νομοθέτησης, εξαιρετικής λειτουργίας, πρωτοπορίας στα προγράμματα σπουδών, αφοσιωμένης προσήλωσης των κκ. καθηγητών στο επιστημονικό και εκπαιδευτικό έργο, φοιτητών που έχουν έφεση για μάθηση και απόκτηση γνώσεων στο καλλίτερο δυνατό επίπεδο, εξαιρετικές επιδόσεις στη κατάταξη των ελληνικών πανεπιστήμιων ανά το κόσμο, …

Παρουσιάζοντας αυτή τη θλιβερή και ζοφερή εικόνα η ΕΘΑΑΕ πρέπει πρωτίστως να αναρωτηθεί ποιος είναι ο ρόλος της, ενώ πριν αναλάβει και τις δικές της ευθύνες έπρεπε εκ του αντικειμένου της να συνοδεύει την έκθεση με ένα σύνολο προτάσεων αναβαθμίσεως των Ελληνικών πανεπιστήμιων και του Ελληνικού πανεπιστημιακού συστήματος. Δεν το έκανε και άρα, δε βλέπουμε λόγο ύπαρξής της.

Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε τις αντιδράσεις των ανθρώπων που έφεραν τα Ελληνικά πανεπιστήμια στη σημερινή τους κατάσταση. Η οποία φαίνεται παγιωμένη και αδύνατον να ανατραπεί προς το καλλίτερο …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου