·
16/02/2024 – Μπλίνκεν: Κρίσιμη η μεταρρύθμιση
της Δικαιοσύνης στην Αλβανία..«Η μεταρρύθμιση της δικαιοσύνης είναι κρίσιμη για
τις προσπάθειές της Αλβανίας να ενταχθεί
στην ΕΕ» σημείωσε απόψε ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Aντονι
Μπλίνκεν που ταξίδεψε την Πέμπτη στα Τίρανα για να εκφράσει την υποστήριξη των
Ηνωμένων Πολιτειών προς το συμμαχικό τους κράτος στα Βαλκάνια. «Συναντήθηκα με
τα πρόσωπα που ηγούνται της μεταρρύθμισης της δικαιοσύνης στα Τίρανα για να
επαινέσω την πρόοδό τους στην προώθηση του κράτους δικαίου και την καταπολέμηση
της διαφθοράς», έγραψε στο X ο Αμερικανός ΥΠΕΞ (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Δηλαδή και πάλι η Ελλάδα στο περιθώριο; Μετά τα εύσημα
στον τουρκοφιλο Ράμα, μάλλον πρέπει να αγοράσουμε αεροπλανοφόρο για να μας
καταδεχτούν οι καλοί μας φίλοι ΗΠΑ; Νισάφι. Παρόλα αυτά ελπίζουμε ο γλυκούλης
Άντονι, να είπε κάτι στον τρομερό Ράμα υπέρ της υπόθεσης Μπελέρη ...
· 16/02/2024 – Αίγινα: Νέα δεδομένα στην υπόθεση του υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης που συνδέει τη Σαλαμίνα με την Αίγινα δημιουργούν τα ευρήματα της αυτοψίας που ολοκλήρωσε την Τρίτη η Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) του Λιμενικού, παρουσία πραγματογνώμονος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά. Ο αγωγός υπέστη το πρωί της 25ης Ιανουαρίου σοβαρή βλάβη, η οποία αποδόθηκε αρχικά σε δολιοφθορά με χρήση εκρηκτικού μηχανισμού. Το διάστημα που ακολούθησε, οι βατραχάνθρωποι του Λιμενικού πραγματοποίησαν δύο αυτοψίες στο σημείο της ζημιάς, σε βάθος 50 μέτρων και απόσταση 830 μέτρων από την ακτή. Την πρώτη φορά, ήλεγξαν την τσιμεντένια κάλυψη του αγωγού δίχως να εντοπίσουν ζημιές συμβατές με έκρηξη. Αποφασίστηκε, ωστόσο, να γίνει νέα αυτοψία, ούτως ώστε να ελεγχθεί η κατάσταση του αγωγού ύδρευσης αφού όμως πρώτα ανασηκωθεί το τσιμεντένιο περίβλημά του Θα εξεταστεί η περίπτωση κατασκευαστικής αστοχίας; Οι εικόνες δεν παραπέμπουν κατ΄ αναγκη σε έκρηξη (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Στις 3 Φεβρουαρίου 2024 είχαμε γράψει στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά: Η βιασύνη Χαρδαλιά μας προβληματίζει. Θα εξεταστεί η περίπτωση κατασκευαστικής αστοχίας; Οι εικόνες δεν παραπέμπουν κατ΄ αναγκη σε έκρηξης. Μας αγνόησαν. Τσάμπα πληρώνουμε ειδικούς και αρμοδίους. Ποιος πληρώνει κ. Χαρδαλιά;
· 16/02/2024 – Ο Κώστας Αγοραστός και το δικαίωμα στη σιωπή. Με την επίκληση του δικαιώματός του, όπως αυτό απορρέει από τις σχετικές προβλέψεις του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, αφού έχει ασκηθεί εις βάρος του ποινική δίωξη, να μη μιλήσει για την υπόθεσή του σε άλλο όργανο πέραν του φυσικού δικαστή, ο τέως περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός προφορικώς και γραπτώς αρνήθηκε να καταθέσει χθες στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, όπου είχε κληθεί ως μάρτυρας. Είπε μια φράση για την ουσία της υπόθεσης (που τον αφορά) σχετικά με τις αλλαγές στον τόπο του δυστυχήματος: «Αρνούμαι κάθε εις βάρος μου κατηγορία ως αβάσιμα και αδίκως έχει διατυπωθεί στον δημόσιο λόγο, η οποία αποτελεί απόρροια παραπλάνησης, πολιτικών αντιπαραθέσεων και επιδιώξεων, δεδομένου ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας παρείχε αποκλειστικά και μόνο υποστηρικτική βοήθεια, που συνίστατο μόνο στη διάθεση μηχανημάτων, όπως αποφασίστηκε από το συντονιστικό όργανο Πολιτικής Προστασίας. Ενήργησε δηλαδή ως ώφειλε να πράξει, χωρίς να έχει πρωτοβουλία ενεργειών» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Προσπαθεί και αυτός να σώσει το τομ…. του, όπως λέει ο λαός. Τα θύματα όμως θα τους ξεσκεπάσουν, δυστυχώς όμως μάλλον αργά, γιατί έχουν γερές πλάτες …
· 16/02/2024 – Αίγινα: Νέα δεδομένα στην υπόθεση του υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης που συνδέει τη Σαλαμίνα με την Αίγινα δημιουργούν τα ευρήματα της αυτοψίας που ολοκλήρωσε την Τρίτη η Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) του Λιμενικού, παρουσία πραγματογνώμονος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πειραιά. Ο αγωγός υπέστη το πρωί της 25ης Ιανουαρίου σοβαρή βλάβη, η οποία αποδόθηκε αρχικά σε δολιοφθορά με χρήση εκρηκτικού μηχανισμού. Το διάστημα που ακολούθησε, οι βατραχάνθρωποι του Λιμενικού πραγματοποίησαν δύο αυτοψίες στο σημείο της ζημιάς, σε βάθος 50 μέτρων και απόσταση 830 μέτρων από την ακτή. Την πρώτη φορά, ήλεγξαν την τσιμεντένια κάλυψη του αγωγού δίχως να εντοπίσουν ζημιές συμβατές με έκρηξη. Αποφασίστηκε, ωστόσο, να γίνει νέα αυτοψία, ούτως ώστε να ελεγχθεί η κατάσταση του αγωγού ύδρευσης αφού όμως πρώτα ανασηκωθεί το τσιμεντένιο περίβλημά του Θα εξεταστεί η περίπτωση κατασκευαστικής αστοχίας; Οι εικόνες δεν παραπέμπουν κατ΄ αναγκη σε έκρηξη (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Στις 3 Φεβρουαρίου 2024 είχαμε γράψει στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά: Η βιασύνη Χαρδαλιά μας προβληματίζει. Θα εξεταστεί η περίπτωση κατασκευαστικής αστοχίας; Οι εικόνες δεν παραπέμπουν κατ΄ αναγκη σε έκρηξης. Μας αγνόησαν. Τσάμπα πληρώνουμε ειδικούς και αρμοδίους. Ποιος πληρώνει κ. Χαρδαλιά;
· 16/02/2024 – Ο Κώστας Αγοραστός και το δικαίωμα στη σιωπή. Με την επίκληση του δικαιώματός του, όπως αυτό απορρέει από τις σχετικές προβλέψεις του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, αφού έχει ασκηθεί εις βάρος του ποινική δίωξη, να μη μιλήσει για την υπόθεσή του σε άλλο όργανο πέραν του φυσικού δικαστή, ο τέως περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός προφορικώς και γραπτώς αρνήθηκε να καταθέσει χθες στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, όπου είχε κληθεί ως μάρτυρας. Είπε μια φράση για την ουσία της υπόθεσης (που τον αφορά) σχετικά με τις αλλαγές στον τόπο του δυστυχήματος: «Αρνούμαι κάθε εις βάρος μου κατηγορία ως αβάσιμα και αδίκως έχει διατυπωθεί στον δημόσιο λόγο, η οποία αποτελεί απόρροια παραπλάνησης, πολιτικών αντιπαραθέσεων και επιδιώξεων, δεδομένου ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας παρείχε αποκλειστικά και μόνο υποστηρικτική βοήθεια, που συνίστατο μόνο στη διάθεση μηχανημάτων, όπως αποφασίστηκε από το συντονιστικό όργανο Πολιτικής Προστασίας. Ενήργησε δηλαδή ως ώφειλε να πράξει, χωρίς να έχει πρωτοβουλία ενεργειών» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Προσπαθεί και αυτός να σώσει το τομ…. του, όπως λέει ο λαός. Τα θύματα όμως θα τους ξεσκεπάσουν, δυστυχώς όμως μάλλον αργά, γιατί έχουν γερές πλάτες …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου