Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


23 Μαρτίου 2020

Οικονομική Ζώνη Νοτίων Βαλκανίων …

Μήπως είναι σκόπιμο και αποτελεσματικό Ελλάς, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία, αρχικώς και με την έγκριση της ΕΕ να συμπτύξουν μια «κοινή» ζώνη οικονομικής συνεργασίας με εναρμονισμένες πολιτικές σε θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος;

Οι διαπραγματεύσεις μπορούν να αφορούν θέματα  όπως φορολογία, τυποποίηση προϊόντων, προδιαγραφές και κανόνες παραγωγής, διάθεσης και εξαγωγών αγροτικών προϊόντων, φυτοπροστασία, νέες τεχνολογίες στην πρωτογενή παραγωγή, διευκόλυνση διακίνησης προϊόντων και υπηρεσιών, κοινά ερευνητικά προγράμματα, ενέργεια, άρδευση και διαχείριση υδάτων, δασική πολιτική και ανάπτυξη, έλεγχο κλιματικών παραμέτρων, προβλέψεις και επιπτώσεις στρατηγικών, προγράμματα διαχείρισης (logistics), ρύπανσης και διαχείρισης αποβλήτων, διασυνοριακή εργασία, ανώτατη εκπαίδευση και πάρα πολλά άλλα. Φυσικά θα πρέπει τα τεθούν προτεραιότητες και να γίνει επεξεργασία προγραμμάτων προς άμεση υλοποίηση.

Η συνεργασία θα οδηγήσει σε ανάπτυξη των παραμεθορίων περιοχών και θα διευκολύνει τη ταχύτερη ανάπτυξη και ευημερία των περιοχών των τριών χωρών, που τώρα υστερούν και έχουν περιορισμένες προοπτικές ανάπτυξης.

Το πείραμα μπορεί να αρχίσει να υλοποιείται άμεσα, ενώ θα μπορούσε να λάβει την άμεση συνδρομή της ΕΕΕ και άλλων τυχόν ενδιαφερομένων χωρών.

ΥΓ: Στις 26/2/2020 πραγματοποιήθηκε το Δ' Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας των δύο χωρών, στην Αλεξανδρούπολη. Επικεφαλής των αντιπροσωπειών ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας, Μπόικο ΜπορίσοφΚατά τη διάρκεια του Ανωτάτου Συμβουλίου υιοθετήθηκε Κοινή Διακήρυξη, με την οποία οι διμερείς σχέσεις διευρύνονται και ενδυναμώνονται στους τομείς της άμυνας, ασφάλειας, πολιτικής προστασίας, οικονομίας, ενέργειας, μεταφορών, υποδομών, διασυνοριακής συνεργασίας, πολιτισμού, εκπαίδευσης και αθλητισμού. Περισσότερα στο https://www.kathimerini.gr/1066569/article/epikairothta/politikh/koinh-diakhry3h-elladas---voylgarias-gia-sysfi3h-kai-dieyrynsh-twn-dimerwn-sxesewn

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

·         Στο λιμάνι της Τζιας προσάραξε πλοίο από την Τουρκία με 193 πρόσφυγες και μετανάστες: Ελπίζω να τους συλλάβαμε και να μην τους διασώσαμε
·         ΠΝΠ: Μηχανισμός στήριξης εργαζομένων - Η διαδικασία για την αποζημίωση ειδικού σκοπού: Μεγάλη βιασύνη
·         Η Εκκλησία ανακοινώνει τις αποφάσεις της: Μπερδευτήκατε παππούληδες, έ;
·         Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας ορκίστηκε ο Ν. Χαρδαλιάς: Λίγο ακόμα και θα γίνουν 100
·         Ανασφάλεια νησιωτών για τις αφίξεις... Αθηναίων:  O tempora o mores ή πως αλλάζουν οι καιροί
Η ακαδημαϊκή κοινότητα ενημερώθηκε επίσης ότι, μετά από συνεννόηση της ηγεσίας του Υπουργείου με τις εταιρείες Google και Microsoft, παρέχονται δωρεάν δύο επιπλέον ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και διαδραστικής-ψηφιακής μάθησης: Ενδιαφέρον
·         SOS εκπέμπει ο τουριστικός κλάδος: Αντί να ζητούν κίνητρα, προστασία και να κλαίνε, καλύτερα να κάνουν προτάσεις
·         Τηλεδιάσκεψη ΕΕ Τουρκίας: Διάθεση για συνεννόηση με την Τουρκία. Καμία απόφαση της ΕΕ για την κατάσταση στα ελληνοτουρκικά σύνορα: Μου θύμισαν τις 3 μαϊμούδες – δε βλέπω, δεν ακούω, δεν μιλάω
·         Νύχτα έντασης στον Έβρο με συνεχείς απόπειρες εισβολής από μετανάστες: Το λυσσαμλενο σκυλί Ερντογκάν θέλει λουρί
·         ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάικ Πομπέο βρήκε τρόπο να παρέμβει στις διαβουλεύσεις για το συριακό. Με χθεσινοβραδινή δήλωσή του υποστήριξε ότι, κατά την εκτίμηση των Αμερικανών, η Ρωσία «έχει σκοτώσει δεκάδες Τούρκους στρατιώτες στη Συρία» και γνωστοποίησε ότι η χώρα του εξετάζει τη δυνατότητα παροχής πρόσθετης βοήθειας προς την Άγκυρα: Μάικ, τα σκατώνεις
·         Στο φως παράνομο εργαστήριο επεξεργασίας καπνού στη Μαγούλα: Στο φως, για τους αφελείς
·         Τροχαία: Πάνω από 4.500 κλήσεις για ταχύτητα κι αλκοόλ σε μια βδομάδα: Απίστευτο ότι γίνονται έλεγχοι
·         Ν. Κεραμέως: Δεν χάνεται το εαρινό εξάμηνο στα πανεπιστήμια: Δεν είναι σοβιέτ εδώ, αφήστε τα πανεπιστήμια να αποφασίσουν
·         «Ανάστατες» οι αλυσίδες από τη διεύρυνση ωραρίου: Μελέτησε κανείς σοβαρά το μέτρο;
·         Μεγάλη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής και δεκάδες προσαγωγές Κούρδων στην Αθήνα: Μήπως έχουν σχέσεις και με τους επιτιθέμενους στον Έβρο;
·         Εξάρχεια: Δεκατρείς συλλήψεις για ναρκωτικά - Ταυτοποιήθηκαν άλλοι 16: Μάλλον κυκλοφορούν ελεύθεροι μετά τη σύλληψη
·         Ολλανδός πρωθυπουργός: Χαλαρώστε! Υπάρχει χαρτί τουαλέτας για 10 χρόνια: Και χεσμένοι και ανακουφισμένοι
·         Νέος γύρος επεισοδίων ξέσπασε μισή ώρα μετά τις 18:30 και κράτησαν για περίπου δύο ώρες, σε δύο σημεία στον φράχτη, στις Καστανιές Έβρου, από ομάδα μεταναστών, υποστηριζόμενη από Τούρκους στρατοχωροφύλακες που έριξαν και πάλι «βροχή» από χημικά στην ελληνική πλευρά: Ποιος τους ταΐζει, που πλένονται, που κοιμούνται, πως συντονίζονται;;
·         Περιπολίες με μεγάφωνα από την ΕΛ.ΑΣ. για τις δημόσιες συναθροίσεις - Ανακοινώσεις και στα Αραβικά: Μήπως ξεχάσατε τα Σουαχίλι;
·         Ενίσχυση στόλου απολύμανσης στην Αθήνα: Αβέρτα εισαγωγές, με ή χωρίς  προστιθέμενη ελληνική αξία;
·         Κατερίνη: "Ξηλώνουν" τα παγκάκια από τις πλατείες για όσους δεν "μένουν σπίτι": Μπράβο
·         Συνελήφθη ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ - Τέλεσε λειτουργία παρά την απαγόρευση: Στη ψειρού

22 Μαρτίου 2020

Ελλάδα, ο Διγενής Ακρίτας της Ευρωπαϊκής Ενώσεως …

Τελευταία ο νόμιμος και εκλεγμένος εκπρόσωπους του Τουρκικού λαού, δείχνει προθέσεις επίθεσης στην Ευρωπαϊκή ‘Ένωση και τα επιτεύγματά της.

Αφού την έγλυφε χαμερπώς επί δεκαετία και πλέον προκειμένου να επιτύχει οικονομική μεγέθυνση της Τουρκίας, αφού πέτυχε το σκοπό τους χάρις στις επενδύσεις όλων των χωρών μελών της ΕΕ, ο διψασμένος για ενέργεια τούρκος και αφού πείστηκε ότι 80 εκατομμύρια μουσουλμάνοι εντός της ΕΕ δεν είναι αποδεκτή προσέγγιση στην εξέλιξη της ενωμένης Ευρώπης, άλλαξε το τροπάριο.

Η νέα στρατηγική του δεν είναι τα μηδενικά προβλήματα με τους γείτονες (Νταβούτογλου και νεοοθωμανισμος) και η αναβίωση του οθωμανισμού. Έβαλε πλώρη για μεγαλύτερους στόχους. Να κατακτήσει την Ευρώπη. Ναι αυτός θα είναι ο μεγαλύτερος ήρωας των σημερινών τούρκων απόγονων λαμπρών κατακτητών και μακελάρηδων.

Η επίθεση θα αρχίσει από την προσπάθεια εξουδετέρωσης της Ελλάδος. Της μόνης σοβαρής στρατιωτικά δύναμης της περιοχής. Άλλωστε θα είναι και η δυναμική απάντηση ύστερα από 200 χρόνια της προσβολής της Οθωμανικής αυτοκρατορίας από τους για 400 χρόνια  υπόδουλους και ξεβράκωτους Έλληνες.

Η Βουλγαρία δεν είναι πρόβλημα για την Τουρκία, προς την οποία συμπεριφέρεται με το γάντι. Υπάρχει άλλωστε και ο εκεί Δούρειος Ίππος της Τουρκικής μειονότητας.

Αν εξουδετερωθεί η Ελλάς, ο δρόμος είναι σχεδόν ανοικτός για τη Βιέννη. Ερντογκάν ο μεγαλοπρεπής.

Κανένας από τα κράτη στη διαδρομή μέχρι της Βιέννη δεν είναι ικανός να αντιπαρατεθεί στην τουρκική πολεμική μηχανή. Άλλωστε έχει πολλές φιλίες και υπάρχουν σημαντικοί μουσουλμανικοί πληθυσμοί στην Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Κοσσυφοπέδιο, Βοσνία – Ερζεγοβίνη. Η Κροατία θα κάνει λογικά τα στραβά μάτια όπως και η εκλεπτυσμένη με συγκριμένη ιστορία Σλοβενία. Η φουκαριάρα Ρουμανία δεν έχει λόγους να αντισταθεί, ενώ η Σερβία θα παρακαμφθεί τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Η Ελβετία θα προβάλλει την περίφημη ουδετερότητά της και η Ουγγαρία θα προτείνει νέα κανόνια στο σουλτάνο.

Στη Γερμάνια υπάρχουν 4 περίπου εκατομμύρια τούρκικής καταγωγής κάτοικοι που ασμένως θα υποστηρίξουν τους τούρκους, Πότε άλλωστε δεν ήταν ευγνώμονες στους λαούς που τους έβγαλαν από τη φτώχεια και τους έμαθαν γράμματα.

Η στρατιωτική επίθεση θα είναι ταχύτατη, αστραπιαία και ώσπου η Γαλλία να κινητοποιηθεί θα έχουμε τετελεσμένα. Το σημερινό ΗΒ θα ονειρεύεται νέες συμμαχίες  οικονομικές δοσοληψίες και ή θα παραμείνει ουδέτερο ή θα συμμαχήσει με το τούρκο.

Αν δε ο σουλτάνος υποσχεθεί στους λαούς των ευρωπαϊκών χωρών, μεγαλύτερα επιδόματα, περισσότερες ημέρες αδείας αυξήσεις στους μισθούς μεγαλύτερες από τον πληθωρισμό, προστασία και εξοχικής κατοικίας, αυξήσεις στις συντάξεις, φυλακές χωρίς σίδερα (φυλάκιση με τη γνωστή οθωμανική τακτική, στο υπόγειο του σπιτιού σου), κλείσιμο των συνόρων στους μετανάστες, μεγαλύτερο βασικό μισθό, σύνταξη στα 55, κα. Ίσως να μην πέσει ούτε ντουφεκιά.

Σας φαίνεται εξωπραγματικό το σενάριο; Μάλλον κάνετε λάθος και θα ήθελα να το ξανασκεφτείτε σοβαρά και να προσέξετε τις κινήσεις του τούρκου χαλίφη.

Ερώτημα 8ο 2020 … για τον κ. αντιπρόεδρο τη κυβέρνησης …

Πέρασε καιρός και δεν αντιληφθήκαμε κάτι ενδιαφέρον που να εκπορεύεται από τον αντιπρόεδρο της κυβερνήσεως κ, Παναγιώτη Πικραμμένο.

Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για το ρόλο του και τις δραστηριότητές του.

Με όλο το σεβασμό, προτείνουμε στον κ. αντιπροεδρία κ. Παναγιώτη Πικραμμένο να ασχοληθεί συστηματικά με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ των πολιτών και να προσπαθήσει να τον απαλλάξει από το καθημερινό άγχος και εν τέλει άγος. 

Πως είναι δυνατόν να παρέχονται ακόμα και σήμερα ιατρικές υπηρεσίες χωρίς ΗΦΥ …

Πως είναι δυνατόν να μην κατανοούν οι κκ. ιατροί και νοσηλευτές και οι αρχές του συστήματος Υγείας την ανάγκη δημιουργίας και διαχείρισης Ηλεκτρονικών Φακέλων Υγείας των πολιτών.

Σήμερα και για τα προηγούμενα 200 χρόνια κάθε ασθενής είναι ένας νέος ασθενής για το σύστημα κάθε φορά που καταφεύγει σε ιατρό ή σε μονάδα του ΕΣΥ, δεδομένου  ότι δεν υπάρχουν συστηματικές καταγραφές και με τρόπο κατάλληλο για την πληροφόρηση των ιατρών και του συστήματος για την πορεία της υγείας των πολιτών/ασθενών.

Τι κάνουν μέχρι σήμερα οι κυβερνήσεις;
Τι κάνει μέχρι σήμερα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης;
Τι κάνουν μέχρι σήμερα οι 7 Ιατρικές Σχολές των πανεπιστημίων;
Τι κάνουν μέχρι σήμερα τα Τμήματα Πληροφορικής των πανεπιστημίων;
Τι κάνει μέχρι σήμερα ο Πανελλήνιος Ιστορικός Σύλλογος;
Τι κάνουν μέχρι σήμερα οι επιστημονικές ιατρικές εταιρείες;
Τι κάνουμε μέχρι .σήμερα όλοι εμείς οι πολίτες;

21 Μαρτίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 22 …

Στον οδικό άξονα Βασιλίσσης Σοφίας – Αλεξάνδρας (περιοχή Αμπελόκηπων) Μεσογείων,  και σε μήκος περίπου τριών χιλιομέτρων μετρήσαμε 19 δημόσια νοσοκομειακά συγκροτήματα και μάλιστα πολύ μεγάλου έως μεγάλου μεγέθους και κατά τεκμήριο μεταξύ των καλυτέρων που διαθέτει η χώρα (ίσως λόγω γειτνίασης με Τμήματα της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Αθηνων (Ιατρικό, Νοσηλευτικό. Οδοντιατρικό).

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη χωροταξική στρέβλωση  που υπάρχει – είμαστε σίγουροι – σε όλη την υφήλιο. Και προφανώς αιτία είναι το πολιτικό σύστημα και η καταθλιπτική επιρροή που έχει επ’ αυτού το ιατρικό και πανεπιστημιακό κατεστημένο.

Η κατάσταση αυτή πρέπει να αλλάξει άμεσα. Προκαλεί πολλές στρεβλώσεις και εξαιρετικές δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολιτών του Λεκανοπέδιου και της Αττικής και δεν εξασφαλίζεται η ισότητα πρόσβασης των πολιτών σε υπηρεσίες καλής ποιότητας.

Άμεσες ενέργειες εξορθολογισμού της κατάστασης θα ήταν η μετακίνηση του Νοσοκομείου Ιπποκράτειο στην Ανατολική Αττική, η μετατροπή του Νοσοκομείου Λαϊκό σε ερευνητικές μονάδες τους Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και η μεταστέγαση κλινικών της Ιατρικής Σχολής στο Νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν (και πιθανή επέκταση στον νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός κατόπιν σοβαρής ανακαίνισης).

Δύσκολα θέματα, αλλά επείγοντα. Περιμένουμε αποφάσεις και δείγματα εξορθολογισμού.

ΥΓ: Η δημιουργία του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών (http://asclepieion.mpl.uoa.gr/parko/) στην ίδια περιοχή μπορεί να εξελιχθεί σε μια εμβληματική στροφή του δημόσιου συμφέροντος προς την Υγεία (ΣΣ: σήμερα η έμφαση είναι στην ασθένειας). Ναι αυτήν την παραγνωρισμένη διάσταση προς όφελος των πολιτών, με την παροχή απαραιτήτων υπηρεσιών για τη βελτίωση του τρόπου ζωής των.

Τα καλά του κορονοϊού …

  • ·         Καταργήθηκαν de facto (αυτομάτως) τα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων. Ελπίζουμε για πάντα
  • ·         Ενισχύεται – δυστυχώς ξώφαλτσα – η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας
  • ·         Οι πολίτες μαθαίνουν σιγά σιγά να απευθύνονται στην πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Ελπίζουμε οι αρχές να μην επιτρέψουν μετά τη κρίση την επαναφορά της ελεύθερης πρόσβασης στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων, τα οποία θα πρέπει να καταργηθούν.
  • ·         Έκλεισαν τα νοσοκομεία στις χιλιάδες περιφερομένους επισκέπτες όλες της ώρες της ημέρας και τους υπαλλήλους επιχειρηματιών που έβγαζαν μεροκάματο χάρις στην ελεύθερη πρόσβαση στα νοσοκομεία
  • ·         Δεν το πληροφορηθήκαμε αρμοδίως αλλά μάλλον θα πρέπει να τερματίστηκε – ως παράπλευρη απώλεια, κοινώς ξώφαλτσα  (θα πρέπει να αναγνωριστεί ως μέγα επίτευγμα) - η άθλια πρακτική των αποκλειστικών νοσηλευτριών στα νοσοκομεία. Ελπίζουμε να μην επανέλθει μετά τη κρίση
  • ·         Καταργήθηκαν οι ουρές αναμονής σε όλες τις υπηρεσίες σήμερα και ελπίζουμε και μετά τη κρίση
  • ·         Ελπίζουμε οι νεοέλληνες να έμαθαν ότι το στριμωξίδι (συνωστισμός) είναι μάλλον βλαπτικό, αντικοινωνικό και επικίνδυνο
  • ·         Μαθαίνουμε ότι η πειθαρχία δεν είναι κακό πράγμα, αλλά απαραίτητο κοινωνικό προσόν
  • ·         Ανακαλύψαμε την τηλεεργασία, τη τηλεεκπαίδευση, τη τηλεδιοίκηση και ελπίζουμε και την τηλεϊατρική
  • ·         Ελπίζουμε να κατανόησαν οι κκ. ιατροί και νοσηλευτές και οι αρχές του συστήματος Υγείας την ανάγκη δημιουργίας και διαχείρισης Ηλεκτρονικών Φακέλων Υγείας των πολιτών
  • ·         κα (ίσως αργότερα).

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 21 …

Αντικαταστήστε τα αυτοφυή κοινά πεύκα με κουκουναριές εντός των πόλεων και των χωριών, ώστε να ομορφύνουν.

Θα είναι και ευκολότερο να διαχειριστούν οι υπηρεσίες των δήμων τη λειτουργία τους.

20 Μαρτίου 2020

Ερώτημα 7ο 2020 … για την επάρκεια της ηγετικής ομάδας της ΕΕ …

Βρίσκουμε άραγε ότι η μέχρι σήμερα συμπεριφορά της ηγεσίας της ΕΕ διαθέτει τα ηγετικά χαρακτηριστικά που μπορούν να εμπνεύσουν τους ευρωπαίους πολίτες, ότι στα στιβαρά χέρια της θα βρουν λύσεις ή θα δρομολογηθούν λύσεις που θα συνεγείρουν τους πολίτες.

Οι δράσεις και οι αντιδράσεις της ηγεσίας είναι μάλλον χλιαρές, μάλλον εξαιρετικά προσεκτικές, μάλλον εξισορροπιστικές, μάλλον άνευ θείου και φωσφόρου όπως έλεγαν παλιά.

Μακάρι να κάνουμε λάθος και να εκπλαγούμε σύντομα ευχάριστα.

Το μεταναστευτικό, νομικά και ανθρωπιστικά …

Η Σύμβαση της Γενεύης του 1951 για το Καθεστώς των Προσφύγων, όπως αυτή τροποποιήθηκε από το πρωτόκολλο της Νέας Υόρκης της 31ης Ιανουαρίου 1967, 

ορίζει ότι πρόσφυγας είναι το άτομο που εξαιτίας δικαιολογημένου φόβου δίωξης λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικότητος, κοινωνικής τάξεως ή πολιτικών πεποιθήσεων βρίσκεται εκτός της χώρας της οποίας έχει την υπηκοότητα και δεν μπορεί ή, λόγω του φόβου αυτού, δεν επιθυμεί να απολαύει της προστασίας της χώρας αυτής. Η Σύμβαση διασφαλίζει τα δικαιώματα των προσφύγων σε παγκόσμιο επίπεδο … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 16.03.2020 : 19:09).

Βρήκαμε το άρθρο του κ. Βασίλης Φλωρίδη εξαιρετικά διαφωτιστικό και ρίχνει άπλετο φως σε μια ξεχασμένη διάσταση του μεταναστευτικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η Ελλάς από το 2015.

Το μεταναστευτικό έχει εξελιχθεί σε μείζονα απειλή κατά της εθνικής ακεραιότητας της χώρας, εξαιτίας της στρατηγικής που ακολουθεί η «φίλη και σύμμαχος» Τουρκία. Απώτερος σκοπός της είναι να επιβληθεί και να κατακτήσει τη χώρα. Σκοπός πλέον προφανής, αν λάβουμε υπόψη και όλες τις άλλες ενέργειες στις οποίες προβαίνει καθημερινά σχεδόν εις βάρος της Ελλάδος και τη μανιασμένη εκστρατεία δυσφήμησης και απαξίωσης της Ελλάδος την οποία επιχειρεί σε διεθνές επίπεδο.

Αν καταλαβαίνουμε το πνεύμα του άρθρου η Ελλάς πρέπει να συντάξει αμέσως φάκελο με πλήρη τεκμηρίωση των εχθρικών ενεργειών της Τουρκίας εις βάρος της Ελλάδος και να είναι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να τον καταθέσει στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης εγκαλούσα το νυν πρόεδρο και ενορχηστρωτή τη όλης κατάστασης Ταγιπ Ρετζέπ Ερντογκάν, ζητώντας να διωχθεί για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

ΥΓ: Είμαστε στην άποψης ότι η Ελλάς πρέπει να απαιτήσει από την Επιτροπή της ΕΕ και τις χώρες της ΕΕ και τις προσφιλείς μας ΗΠΑ, να την συνδράμουν ουσιαστικώς και με κάθε μέσο προκειμένου να ανακηρύξει την Ελληνική ΑΟΖ και να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια. Και να τους ζητήσει να αποστείλουν στρατιωτικές και ναυτικές δυνάμεις για την προστασία των Ελληνικών και Ευρωπαϊκών συνόρων στην παραμεθόριο Ελλάδος – Τουρκίας.

Η πίεση δε προς το ΝΑΤΟ προς την κατεύθυνση αυτή πρέπει να είναι επίμονη και διαρκής μέχρις επιλύσεως του προβλήματος.

Τα αστεία πρέπει να τελειώσουν αμέσως

19 Μαρτίου 2020

Προτροπή …Τώρα είναι η ώρα της ανασύνταξης και αναδιάρθρωσης του ΕΣΥ …

Το ΕΣΥ με τις δυσλειτουργίες του και την άναρχη ανάπτυξή του, δεν διορθώνεται, παρά τα καλά λόγια που εκτοξεύονται ευκαιρίας δοθείσης - όπως καλή ώρα με την πανδημία του κορονοϊού – με μπαλώματα, ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων, αποσπασματικές παρεμβάσεις και άλλα τέτοια πατριωτικά και άσχετα.

Να ανατεθεί σε ομάδες εργασίας από τους καλύτερους επιστήμονες που διαθέτει η χώρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και σε εξειδικευμένους οίκους ή σε εξειδικευμένους φορείς της ΕΕ (ως συνεργασία και χωρίς αποζημίωση ίσως) να προτείνουν νέα σχήματα, προγράμματα, περιεχόμενο και διεργασίας αμέσου εφαρμογής.

Θα είναι εθνοσωτήριο έργο. Και να αναλάβει η Βουλή τη δέσμευση να το τελειοποιήσει και να το ψηφίσει προς το καλό όλων των Ελλήνων πολιτών.

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 4 …

Πριν από το 2009 σε μεγάλο νοσοκομείο των Αθηνών διαπιστώσαμε συστηματική διασπορά μολυσματικών παραγόντων από το προσωπικό καθαριότητος. Διαβάστε την ανάρτησή μας του 2009 ακhttps://simpleandclear.blogspot.com/2009/02/blog-post_865.html .

Όλοι οι αρμόδιοι και το ΚΕΕΛΠΝΟ αδιαφόρησαν τότε, αδιαφορούν και τώρα.

Έτσι δε γίνεται δουλειά κύριοι. Κάντε το καθήκον σας και σεβαστείτε τον όρκο σας.

18 Μαρτίου 2020

Παράταση στο διαγωνισμό για το έργο - ΣΔΙΤ για το Κέντρο Έρευνας της Ακαδημίας Αθηνών ...


Την πρώτη του παράταση πήρε ο διαγωνισμός για το το κτιριακό έργο-ΣΔΙΤ για το Ίδρυμα Ιατροβιολογικου Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών. Αρχή είναι το ίδιο το ΙΙΒΕΑΑ. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 89εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 71,8εκατ.ευρώ). 


Πρόκειται για σύγχρονη, state-of-the-art, κτιριακή εγκατάσταση υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, συνολικού ενδεικτικού εμβαδού 23.000 τ.μ., με σκοπό την επίτευξη δυναμικής συνέργειας μεταξύ ακαδημαϊκών και επιχειρηματικών φορέων προς νέες εφαρμογές και καινοφυείς (start-ups) επιχειρήσεις.

Επίσης, αφορά στην ανακατασκευή του Λομβερδείου κτιρίου, που βρίσκεται στο Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος «Η Σωτηρία», για τη δημιουργία μονάδας κλινικών μελετών, συνολικού εμβαδού 555 τ.μ. … (ypodomes.com/, 12 Μαρτίου 2020).


Μας λένε γκρινιάρηδες, αλλά τα πρόβλημα δεν είμαστε εμείς αλλά ο τρόπος λειτουργίας του κράτους. Ο καθένας κάνει ότι θέλει και οι υπηρεσίες του κράτους τον υποστηρίζουν (αλήθεια με ποια κριτήρια, ποιο όφελος, με εντολές ποίων;).

Έτσι λοιπό γίνεται και το νέο κτήριο. Όπως έγινε το παλιό του πολυπράγμονα καθηγητή Σκαλκέα χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας. Ευτυχώς φαίνεται να εκτελεί καλό επιστημονικό έργο αν και φαίνεται να μην λογοδοτεί σε κανένα, να μην υπάρχει διαφάνεια στις δοσοληψίες του, να έχει επεκταθεί σε δραστηριότητες εκτός του αρχικού του σκοπού και να κινείτο με άνεση και αποτελεσματικότητα εντός των μηχανισμών του κράτους επιτυγχάνοντας ότι επιθυμεί.

Ασφαλώς όλοι μας νιώθουμε καλά όταν ακούμε για επιτυχίες και χώρους ευδοκίμησης νέων Ελλήνων επιστημόνων.

Όμως το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΕΑΑ) παρόλο ότι είναι προϊόν του συστήματος έχει αυτόνομη πορεία και άνετη  χρηματοδότηση.

Αλλά με ποιες άραγε διαδικασίες χρηματοδοτήθηκε η κατασκευή του;  Ποιες είναι οι σημερινές πηγές χρηματοδοτήσεώς του; Πως σχετίζεται με τις προσπάθειες της χώρας για την ανάπτυξη της έρευνας και της τεχνολογίας; Έχει το δικαίωμα της διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων με αποζημίωση (π.χ. με PET); Πως πήρε άδεια να κατασκευαστεί εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου; Πως εξασφάλισε πρόσβαση από τον δήμο Παπάγου, κατασκευάζοντας δρόμο και καταστρέφοντας μεγάλο αριθμό πεύκων (δάσος, την οποία και μάλλον δεν χρησιμοποιεί).;

Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν και πολλά άλλα ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεων. Έτσι για να γίνει κατανοητό και να αποκαλυφθέι τι σημαίνει σύστημα, αδιαφανείς διαδικασίες, φιλικές σχέσεις και διαπλοκή (έστω και αν το αποτέλεσμα είναι μάλλον θετικό, αλλά  αγνώστων διαστάσεων).

Τώρα θα κατασκευαστεί νέο μεγάλο κτήριο για την έρευνα. Οι πηγές χρηματοδότησης δεν είναι γνωστές, όπως άγνωστοι στους πολίτες είναι και οι πρωταγωνιστές της νέας αυτής επέκτασης.

Η παρουσία ερευνητικών δραστηριοτήτων εντός του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών είναι μάλλον ευπρόσδεκτη και συνάδει με τους σκοπούς του Πάρκου. Ωστόσο δεν είναι δυνατόν στη Ελλάδα του 2020 να υπάρχει μια τέτοια όαση, όταν οι υποδομές του ΕΣΥ και οι σχετικές του πανεπιστημίου Αθηνών, με τους μηχανισμούς των οποίων συνεργάζεται στενά το ΙΙΒΕΕ παραμένουν μέτριες έως απαράδεκτες. Η λογική λέει ότι όλες οι υποδομές του συστήματος Ε&Τ του τομέα της Υγείας πρέπει να είναι άριστες.

Αλλά και για το πάρκο θα θέλαμε να δούμε ένα συνολικό (πείτε τον και κεντρικό) σχεδιασμό, καινοτόμο και αποτελεσματικό για τους σκοπούς της Υγείας και του Πολιτισμού και όχι μεμονωμένες δραστηριότητές ομάδων που επηρεάζουν το πολιτικό σύστημα και  του παρέχει ότι επιθυμεί. Ποιος μπορεί να αποκλείσει ότι όλα γίνονται με το αζημίωτο φυσικά και χωρίς τον λογικά απαραίτητο κοινωνικό έλεγχο και λογοδοσία.

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 3 …

Ελπίζουμε τώρα με το δράμα του κορονοϊού και λαμβάνοντας υπόψη τη τεράστια χορηγία ιδιωτών να ανακατασκευάσουν τις τουαλέτες στα νοσοκομεία, θυμηθήκαμε την πρότασή μας του 2008 https://simpleandclear.blogspot.com/2008/09/blog-post_8263.html που αγνόησαν όλοι οι αρμόδιοι.

Ελπίζουμε τώρα κάτι να γίνει.

17 Μαρτίου 2020

Ο υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε σε δέκα μέτρα που έχουν ληφθεί …

3. Δίνεται παράταση έως τις 30 Ιουνίου 2020, στην δυνατότητα υποβολής αιτήσεων, για τη ρύθμιση των αδήλωτων τετραγωνικών, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΚΕΔΕ είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία στους Δήμους.

Η μιζέρια περισσεύει. Εδώ καράβια χάνονται και ο κύριος υπουργός, ύστερα από εκκλήσεις, σχόλια, προτροπές και οργισμένες υποδείξεις πολιτών σε απόγνωση, δέησε να δώσει παράταση με το σταγονόμετρο.

Στις αναρτήσεις https://simpleandclear.blogspot.com/2020/02/blog-post_26.html και https://simpleandclear.blogspot.com/2020/03/532020.html παρουσιάζουμε τη δική μας άποψη. Απλή και κατανοητή. Και πλήρως εφαρμόσιμη.

Μάλλον δεν μας άκουσαν και προφανώς θα χρειαστεί να δώσουν και νέα παράταση,. Αλλά το πρόβλημα δε λύνεται με παρατάσεις. Λύνεται με σοβαρή προεργασία, πλήρη μελέτη της πλευράς του ταλαίπωρου του πολίτη, με γνώμονα τη μικρότερη δυνατή ταλαιπωρία και τη μικρότερη δυνατή οικονομική επιβάρυνση.

Αναμένουμε.

Στο λιμάνι της Τζιας προσάραξε πλοίο από την Τουρκία με 193 πρόσφυγες και μετανάστες …

Φορτηγό πλοίο που είχε αναχωρήσει από το Τσανάκαλε της Τουρκίας με 193 μετανάστες και πρόσφυγες, προσάραξε τα ξημερώματα έξω από τον λιμενοβραχιόνα της Τζιας.

Οι μετανάστες και πρόσφυγες μπόρεσαν και αποβιβάστηκαν στο λιμάνι του νησιού και είναι όλοι καλά στην υγεία τους.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το σκάφος κατευθυνόταν προς την Ιταλία, αλλά λόγω των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στη θαλάσσια περιοχή αναγκάστηκε να προσαράξει στο συγκεκριμένο νησί.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ των μεταξύ των μεταναστών και προσφύγων οι τρεις είναι διακινητές. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 16 Μαρτίου 2020).

Τώρα είμαστε πλέον ήσυχοι. Αφού οι πληροφορίες αναφέρουν ότι « …μεταξύ των μεταναστών και προσφύγων οι τρεις είναι διακινητές».

Και η μεγάλη απορία μας: Κανένας δεν είναι σε θέση να ελέγξει τη ναυσιπλοΐα στο Αιγαίο; Μπορούν να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα όλα τα πλοία του κόσμου, χωρίς «χαρτιά», χωρίς ταυτότητα, διακριτικά, χωρίς προορισμό, χωρίς ενημέρωση των αρχών;

Θα μου πείτε η πειρατεία ζει και βασιλεύει ακόμα και το 2020. Αλλά τα πράγματα δεν πρέπει να είναι έτσι.

Η Ελλάδα που βάλλεται από κάθε είδους εχθρούς, φίλους και γείτονες, έπρεπε να έχει αναπτύξει συστήματα εντοπισμού και ταυτοποίησης κάθε κινούμενου σκάφους στο Αιγαίο.

Ίσως είναι καιρός πλέον να γίνει πραγματικότητα η πρότασή μας, περί διαδρόμων ναυσιπλοΐας και ελέγχου στο Αιγαίο. - βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2007/08/blog-post_17.html , αν και η έμφαση τότε ήταν στη ρύπανση και όχι στις άλλες διαστάσεις και το σημερινό πρόβλημα του μεταναστευτικού. Μας συμφέρει, είναι αναγκαίο, είναι ζήτημα προστασίας των θαλασσίων συνόρων. Και τα γεγονότα της τελευταίας περιόδου το επιβάλλουν πλέον.

Ελπίζω τουλάχιστον οι νέοι αυτοί τουρίστες (μετανάστες) να συνελήφθησαν και να μην διασώθηκαν.

16 Μαρτίου 2020

Ασυνέπεια λόγων και έργων, κοινώς καραγκιοζιλίκια με φόντο τον κορονοϊό …

Είδαμε σήμερα το πρωί γύρω στις 07:30 τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Άδωνι Γεωργιάδη, να κάνει υποτίθεται επιθεώρηση σε ένα μεγάλη υπεραγορά (σουπερμάρκετ) τροφίμων.

Μιλούσε μπροστά στις κάμερες και έκανε τον περίπατο του μέσα στο κατάστημα, έχοντας ακριβώς δίπλα του το δ/ντη του καταστήματος και πίσω του μια κάμερα που κατέγραφε το αγέρωχο ύφος του επιτηρητή. Μπροστά τους 4 -5 άνθρωποι με κάμερες, ο ένας δίπλα στον άλλο και σε πολύ μικρή απόσταση από το δίδυμο υπουργού – δ/ντη  κατέγραφαν κάθε τους κίνηση, ενώ διαγκωνίζονταν για τη καλύτερη γωνία καταγραφής των μοναδικών στιγμιότυπων.

Η επίδειξη κράτησε αρκετή ώρα, ο περίπατος εντός του σουπερμάρκετ καθηλωτικός και η μόνιμη παρότρυνση του κ. υπουργού για ένα καταναλωτή ανά 10 τμ. καταστήματος , 2 μέτρα απόσταση ο ένας καταναλωτής από τον άλλο και άλλες οδηγίες προς τους ναυτιλομένους.

Δάσκαλε που δίδασκες. Ασυνέπεια λόγων και έργων. ¨Όλα στο βωμό της προσωπικής προβολής και της προσπάθειας επιδαψίλευσης επαίνων και αργότερα ψήφων. Πέρι ουσίας ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ.

Ω Ελλάς, τι σου έτυχε και τούτη την Άνοιξη.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 20 …

Ακατάλληλοι αρμόδιοι βάφουν ορισμένους δρόμους εντός του αστικού ιστού με διπλή διαχωριστική γραμμή, η οποία δεν επιτρέπει στους οδηγούς να την παραβιάσουν. Αυτό σημάνει ότι αν υπάρχει άλλο προπορευόμενο όχημα που σταματήσει πρέπει αυτός που ακολουθεί να περιμένει να ξεκινήσει και πάλι, για να κινηθεί και αυτός. Μερικοί μάλιστα σταθμεύουν για να κάνουν τη δουλειά τους αδιαφορώντας για τους υπολοίπους.

Εδώ παρεμβαίνει ο χαρακτήρας του Έλληνος. Κανείς δεν περιμένει, απλά παραβιάζει τη διπλή διαχωριστική γραμμή και προσπερνά.

Οι αρμόδιοι δηλαδή υποχρεώνουν τους οδηγούς να κάνουν παράβαση σε δρόμους που δεν ελέγχεται η κυκλοφορία και άρα σταθμεύον αυτοκίνητα ή σταματούν προσωρινά π.χ για τροφοδοσία ή λεωφορεία που κάνουν στάσεις.

Η λύση είναι διακεκομμένη γραμμή ποιο πυκνή της συνηθισμένης, η οποία θα επιτρέπει την με προσοχή και ευθύνη του εισερχόμενου στο αντίθετο ρεύμα προσπέραση του εμποδίου.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

·         Επικαιροαοιήθηκε η λίστα με τα κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού: Πότε θα αρχίσουν μαθήματά εξ αποστάσεως;
·         N. Ανδρουλάκης: Αποζημίωση όσων πλήττονται από τα έκτακτα μέτρα λόγω κορωνοϊού: Να μας έδινε και τα χρήματα
·         Ιερά Σύνοδος: Ο κορωνοϊός δεν μεταδίδεται με τη Θεία Κοινωνία: Ο Θεός να βάλει το χέρι του
·         Τέσσερις συλλήψεις για την εμπρηστική επίθεση στο Ιδρυμα Μητσοτάκη: Η συνέχεια; Πως κυκλοφορούν ανενόχλητοι;
·         Νέος παραλογισμός Ερντογάν: «Δολοφονικές» ενέργειες της Ελλάδας κατά των αιτούντων άσυλο στα σύνορα: Παράκρουση. Φωνάξτε τους ειδικούς
·         Απόφαση Κεραμέως: Κλειστά τα φροντιστήρια για 14 μέρες: Ο Κικίλιας τα ξέχασε
·         Κουρτς: Ευγνώμων που η Ελλάδα προστατεύει τα ευρωπαϊκά σύνορα: Πάντα τέτοια Σεβαστιανέ
·         Μητσοτάκης: Ο Έβρος και το Αιγαίο αποτελούν την «ασπίδα» της Ευρώπης Τώρα να καταθέσουμε συντεταγμένες, να κηρύξουμε ΑΟΖ και τα 12 ναυτικά μίλια
·         Ανεκδιήγητος Ερντογάν: "Ναζί οι Έλληνες απέναντι στους μετανάστες": Λυσσασμένος σκύλος
·         Τροχαία: Πάνω από 1.500 κλήσεις για θέσεις ΑμεΑ-κράνος σε μια βδομάδα: Πόσες πληρώθηκαν; Πόσοι είναι υπότροποι;
·         Παρέμβαση Εισαγγελίας ΑΠ για διαφήμιση προϊόντος κατά κορωνοϊού από Βελόπουλο: Σπεύδε βραδέως
·         Τσίπρας: Καμία τουρκική παραβίαση δεν θα μείνει αναπάντητη: Επικροτούμε
·         Κ. Χατζηδάκης: Ιστορική η κατεδάφιση των αυθαιρέτων της Μακρονήσου: Καλή αρχή
·         Τζέφρι Πάιατ: Στηρίζουμε το κυριαρχικό δικαίωμα της Ελλάδας να προστατεύει τα σύνορά της: Είπε η γαίλα κρα
·         Εξιχνιάστηκε η πυρκαγιά στο ξενοδοχείο της Συγγρού - Κατηγορούμενοι οι διαχειριστές του: Εγκληματίες χωρίς ελαφρυντικά
·         Ιωάννινα: Συνελήφθη ιδιοκτήτης φροντιστηρίου γιατί δεν τήρησε τα μέτρα για τον κορωνοϊό: Ούτε ήθος, ούτε λογική. Συνέπειες;
·         Κορονοϊός: Απίστευτη συμπεριφορά, έκλεισαν τα καφέ και οι Αθηναίοι πήγαν παραλία: Του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει
·         ΚΙΝΑΛ: το κόμμα προτείνει να ενταχθεί ο Ιδιωτικός Τομέας Υγείας στον σχεδιασμό με την ευθύνη του Υπουργείου Υγείας: Επί τέλους η λογική επικρατεί
·         ΕΛΑΣ: 45 συλλήψεις για παραβίαση μέτρων σε σχέση με τον κορωνοϊό: Εκτός από τσουχτερό πρόστιμο και κοινωνική εργασία!
·         Κορονοϊός: Οι Έλληνες βγήκαν στα μπαλκόνια τους και χειροκρότησαν γιατρούς και νοσηλευτές: Μανούλες στην αντιγραφή
·         Με ραντεβού στα ΚΕΠ οι πολίτες: Λέτε να μπει επί τέλους τέρμα στις ουρές;

15 Μαρτίου 2020

Καλημέρα σας φοβισμένοι συμπολίτες μας, κλεισμένοι στα σπίτια σας …

Ελπίζω ναι είστε όλοι καλά και να μην τα βρείτε μπαστούνια. Εμείς πειθαρχούμε και ακολουθούμε τις οδηγίες προς το παρόν, εντολές ίσως αργότερα..

Το σύστημα συμπεριφέρεται μάλλον καλά και αυτό χάρις λογικά στον άνθρωπο που έχει πάρει την Ελλάδα επάνω του, το καθηγητή κ. Σωτήρη Τσιόρδα.

Άνθρωπο μειλίχιο, σοβαρό, λιγομίλητο. Άνθρωπο που λέει όσα πρέπει.

Γενικά είμαστε καλά, αν και μας έβαλε η κατάσταση τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι, όπως λέει και ο λαός μας.

Καιρός είναι πλέον όλοι οι Έλληνες να συνειδητοποιήσουν το τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης παραγωγικών δραστηριοτήτων και διαδικασιών. Και κυρίως το μέγα πρόβλημα της μονοκαλλιέργειας του τουρισμού.

Ίδωμεν. Και καλά ξεμπερδέματα.

Τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή της τηλεργασίας …

Ευοίωνα συμπεράσματα από το case study του Papaki 


Η προσπάθεια ανακοπής του κύματος επέκτασης του κορονοϊού αποτελεί μία από τις μεγάλες προκλήσεις της οικονομίας και της κοινωνίας να αξιοποιήσει συστηματικά και οργανωμένα την πολύτιμη λύση της τηλεργασίας, αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων

που από το αναλογικό κανάλι μπορούν να περάσουν στο ψηφιακό, με θετικά αποτελέσματα για το κοινωνικό σύνολο αλλά και την ανάπτυξη …(ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2020 06:40).


Λογική συνέπεια της σημερινής κατάστασης.

Λογική επίσης η πλήρης εφαρμογή της στην Υγεια, με την ενεργοποίηση της Τηλεϊατρικής. Ναι αυτής της εντελώς απλής και ευέλικτης, σήμερα ξεχασμένου συνδυασμού τεχνολογίας και σειράς διεργασιών, για την εφαρμογή της πολύ απλής λογικής «μετακινήστε την πληροφορία, πριν μετακινήσετε τον ασθενή, ίσως και ασκόπως».

Ναι αυτής της εφαρμογής πού άνθισε στην Ελλάδα στα τέλη του 1989 και επεκτάθηκε πιλοτικά σε πολλές μονάδες του ΕΣΥ ανά την Ελλάδα, αλλά πολεμήθηκε μανιωδώς από τους ταγούς το συστήματος και δη τους μεγαλοκαθηγητάδες. Γιατί;

Απλά, γιατί προϋποθέτει την πλήρη καταγραφή των κινήσεων των ιατρών, πράγμα εντελώς ανεπιθύμητο ακόμα και σήμερα, δεδομένου ότι κανένας ιατρός δε θέλει να βρεθεί υπόλογος των πράξεών του.

Ζήτω λοιπόν η παραγνωρισμένη ΤΗΛΕΪΑΤΡΙΚΗ και οι αρμόδιοι ας τη βάλουν αμέσως σε καθολική λειτουργία.

ΥΓ: Δείτε τις σχετικές αναφορές στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά 

14 Μαρτίου 2020

Μας κάνει εντύπωση, σταματήστε τους …

Ο λόγος για τα κανάλια της τιβί, τις εκπομπές τους και κυρίως τα υποτιθέμενα δελτία ειδήσεων.

Δεν περιορίζονται στις ειδήσεις και στη παρουσίαση των επισήμων ανακοινώσεων αρμοδίων και επισήμων εκπρόσωπων του συστήματος Δημόσιας Υγείας της χώρας.  Αρχίζουν τα σχόλια, τις υποθέσεις, τα σενάρια, τις ίσως επικείμενες επιπτώσεις, τη παρουσίαση ειδικών περιπτώσεων ενδεδυμένων με λαϊκισμό, συναίσθημα, φιλολογικές περικοκλάδες.

Τα λαϊκά αναγνώσματα του περασμένου αιώνα γίνονται τώρα τηλεοπτικές παρουσιάσεις ενώ τα κανάλια διαγκωνίζονται μεταξύ τους για την παρουσίαση που θα τραβήξει περισσότερους θεατές και θα επηρεάσει περισσότερο τους πολίτες. Αυτούς τουλάχιστον που κάθονται μπροστά στους δέκτες τους και χαζεύουν με τις ώρες τις καλλίπυγες συνήθως παρουσιάστριες και τους νόστιμους αρρενωπούς ακιζόμενους παρουσιαστές.

Και το θρυλικό ΕΣΡ φυσικά κοιμάται, αλλά εισπράττει ανερυθρίαστα, μη εργαζόμενο.

Τα λέγαμε, δεν τα έκαναν, τα κάνουν τώρα, ευτυχώς …

Διαβάζουμε από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 12ηςΜαρτίου 2020:

… Σύμφωνα με άριστα ενημερωμένη πηγή της «Κ», της χθεσινής σύγκρουσης ανοικτά του ακρωτηρίου Σκανδάρι είχε προηγηθεί «δυναμική» επιχείρηση του Λιμενικού προκειμένου να αποτραπεί η είσοδος βάρκας με παράτυπους μετανάστες εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων. Η επιχείρηση διήρκεσε αρκετή ώρα. Σε αυτό το διάστημα, το περιπολικό της λιμενικής αρχής Κω, πραγματοποιώντας ελιγμούς, δεν επέτρεψε στη βάρκα με τους μετανάστες να περάσουν την οριογραμμή, ενώ υποχρέωσε την τουρκική ακτοφυλακή να περισυλλέξει τους αλλοδαπούς μεταφέροντάς τους πίσω στην ακτή της Τουρκίας. …

Συνεπώς τους όσους ήρθαν στην Ελλάδα χρόνια τώρα, τους μαζεύαμε, τους υποδεχόμασταν, τους διασώζαμε χωρίς να είναι σε οποιονδήποτε κίνδυνο, ακόμα και ίσως τους καλοδεχόμασταν.

Αυτό κυρίες και κύριοι που διαθέτουμε ως κοινωνία δεν είναι κράτος. Είναι γειτονιά που περνά του καθενός η άποψη για όσα αφορούν όχι τον ίδιο, αλλά  όλους τους άλλους. Παραλογισμός και εγκληματικές πρακτικές. Χωρίς ίχνος λογικής, εκπορευόμενες από ιδεοληψίες και ταπεινά κομματικά συμφέροντα.

13 Μαρτίου 2020

Και τέταρτο ερώτημα για το 2020 που θα απευθύνουμε συχνά … για τη συχνή εμφάνιση κυβερνητικών παραγόντων στα κανάλια της τιβί και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ...

Να σταματήσει πάραυτα η παρέλαση των κυβερνητικών παραγόντων στα ΜΜΕ, αμέσως μόλις σφυρίξουν προσκλητήριο.

Η τακτική αυτή είναι άκρως προσβλητική προς τους πολίτες και αποσκοπεί μόνον στη  προσωπική προβολή των εμφανιζομένων. Άλλωστε συνήθως δεν έχουν τίποτε ουσιαστικό να πουν εκτός από θα και θα, υποσχέσεις, μεγαλοστομίες και αερολογίες για ευρεία κατανάλωση (έτσι πιστεύουν οι δυστυχείς).

Δυστυχώς την ίδια τακτική ακολουθεί και ο μεταρρυθμιστής πρωθυπουργός μας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
.
Διαβάστε το σχόλιό μας του Ιουλίου 2019 ps://simpleandclear.blogspot.com/2019/07/blog-post_11.html