Διαβάσαμε στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 18ης Φεβρουάριου 2019 ότι και στην περίπτωση του αριθμού εκτάκτου ανάγκης 112, τα πράγματα γίνονται αλά ελληνικά. Δηλαδή ποτέ εγκαίρως και όπως πρέπει. Για μια ακόμα φορά.
Μας έκανε όμως ιδιαίτερη εντύπωση η παράγραφος « …Δευτερευόντως, εκκρεμεί η ενεργοποίηση υπηρεσίας ειδοποίησης των κατοίκων μιας περιοχής σε περίπτωση κινδύνου μέσω γραπτών μηνυμάτων sms. Η συγκεκριμένη εφαρμογή δοκιμάστηκε πιλοτικά στο Χαλάνδρι και πλέον θα απαιτηθούν ένας με δύο μήνες έως ότου οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι μπορέσουν να τη θέσουν σε λειτουργία πανελλαδικώς …».
Τι είναι αυτό που δεν επιτρέπει την άμεση εφαρμογή και προειδοποίηση των κατοίκων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων σε περίπτωση αμέσου κίνδυνου; Και να τίθενται σε άμεση εκτέλεση τα σχέδια εκτάκτου ανάγκης και εκκένωσης;
Μας έκανε όμως ιδιαίτερη εντύπωση η παράγραφος « …Δευτερευόντως, εκκρεμεί η ενεργοποίηση υπηρεσίας ειδοποίησης των κατοίκων μιας περιοχής σε περίπτωση κινδύνου μέσω γραπτών μηνυμάτων sms. Η συγκεκριμένη εφαρμογή δοκιμάστηκε πιλοτικά στο Χαλάνδρι και πλέον θα απαιτηθούν ένας με δύο μήνες έως ότου οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι μπορέσουν να τη θέσουν σε λειτουργία πανελλαδικώς …».
Τι είναι αυτό που δεν επιτρέπει την άμεση εφαρμογή και προειδοποίηση των κατοίκων εντός και πλησίον δασικών εκτάσεων σε περίπτωση αμέσου κίνδυνου; Και να τίθενται σε άμεση εκτέλεση τα σχέδια εκτάκτου ανάγκης και εκκένωσης;
Άμεση
εφαρμογή μπορεί και πρέπει να υλοποιηθεί για την ευάλωτη και θαυμάσια περιοχή Χαμοληά
και γενικότερα της Βραυρώνος του δήμου Μαρκοπούλου.
Ελπίζουμε σε άμεση κινητοποίηση των φορέων της περιοχής και κυρίως
των τεμπέληδων και αδιάφορων αρμοδίων. Τι λέει επ΄ αυτού η θρυλική και αναποτελεσματική
Πολιτική Προστασία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου