Είμαστε από τα αγαπημένα παιδιά στη ΕΛΣΤΑΤ. Μας έχουν
επιλέξει 4 φορές για να συμβάλλουμε στις καμπάνιες (δε βρίσκουμε άλλη κατάλληλη
λέξη) καταγραφής των στοιχείων που αφορούν τις οικογένειες στη χώρα και τις συμπροφορές
τους ως καταναλωτές και πολίτες.
Συνήθως οι επιστολές ενημέρωσης καταφθάνουν μετά τον
υπάλληλο που μας «ανέκρινε».
Οι υπάλληλοι είναι αγνώστου προελεύσεως (εκτός του ότι έχουν
σύμβαση με την ΕΛΣΤΑΤ), εκπαίδευσης και ικανότητας ως προς το αντικείμενο.
Όλες οι καταγραφές γίνονται χειρόγραφες, σε ειδικά έντυπα, πολλές
φορές ακατάλληλα ως προς τη δομή ή τα ερωτήματα, θα λέγαμε προχείρως. Υπάρχουν και
επόμενα στάδια καταχώρησης πριν φθάσει η υπηρεσία να χρησιμοποιήσει λογισμικό
για την επεξεργασία και ανάλυση των στοιχείων που συγκεντρώνονται πρωτογενώς. Περιττά
έξοδα, κακή οργάνωση, πολλοί υπάλληλοι, με επιπτώσεις στην ταχύτητα, αξιοπιστία
και αντικειμενικότητα των καταγραφών και των αποτελεσμάτων. Κύριος οίδε.
Απευθυνθήκαμε στην ΕΛΣΤΑΤ και παρουσιάσαμε τις επισημάνσεις
μας και τις υποδείξεις μας. Μας αγνόησαν όπως κάνουν όλες οι δημόσιες υπηρεσίες
στους πολίτες που προσπαθούν να συμβάλλουν και να υποστηρίξουν.
Ο μισθός βλέπετε πέφτει κανονικά, κανείς δεν αξιολογείται και
τα αποτελέσματα δεν γίνονται ποτέ αντικείμενο επιστημονικής συζήτησης μεταξύ ειδικών
δημοσίως. Όλα εν κρυπτώ και προς όφελος των μακαρίων κατεχόντων θέσεις και έχοντας
εξασφαλισμένο παρόν και μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου