Στα 20 χρόνια λειτουργίας του, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο πολίτες έχουν απευθυνθεί στον Συνήγορο του Πολίτη. Μόνο οι αυτοτελείς αναφορές που έχουν κατατεθεί στην Αρχή έχουν ξεπεράσει τις 250.000. Πολλές, δε, από αυτές δεν αφορούν σε μεμονωμένα, ατομικά προβλήματα, αλλά σε ζητήματα που ενδιαφέρουν μεγάλες ομάδες πληθυσμού, σε οικονομικές δραστηριότητες.
Ειδικά στα τελευταία χρόνια, που τα δικαιώματα και το βιοτικό επίπεδο συμπιέστηκαν σημαντικά, η Αρχή πέτυχε τον επανυπολογισμό κρατήσεων, φόρων και τελών, την επιστροφή παρακρατηθέντων ή κατασχεθέντων ποσών, την άρση διακρίσεων λόγω καταγωγής, πεποιθήσεων, φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού. Ανέδειξε δομικά προβλήματα στον … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 18.02.2019 : 20:03).
Δε καταλάβαμε γιατί το έγραψε αυτό το άρθρο το κ. Ποττάκης.
Θα είχε έννοια αν μας απαριθμούσε τις μεταβολές που έκανε η διοίκηση προκειμένου να μην επαναληφθεί η ανάγκη των πολιτών να προστρέξουν στις υπηρεσίες του Συνηγόρου του Πολίτη. Αυτές όμως δεν τις μάθαμε. Μάλλον ούτε και θα μάθουμε ποτέ πως εξασφαλίζεται η συνεργασία και πως επιτυγχάνονται οι λογικές διορθώσεις στη λειτουργία της διοίκησης.
Μας βασανίζουν όμως μερικά απλά και κατανοητά ερωτήματα: Ποιος είναι ο μισθός του κ. συνηγόρου; Πόσους υπαλλήλους απασχολεί η υπηρεσία; Ποιες είναι οι απολαβές εκάστου μέλους της υπηρεσίας; Υπάρχουν άλλα προνόμια των υπαλλήλων; Πως αξιολογείται η απόδοσή τους και η αποτελεσματικότητά τους; Πως επιλέγονται;
Και το πλέον σημαντικό: Γιατί υπάρχει αυτή η υπηρεσία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου