Φωτ. αρχείου. |
Άγνωστες επιπτώσεις στο κόστος και τον χρόνο ολοκλήρωσης του νότιου τμήματος του Ε65 έχει η εμπλοκή που έχει δημιουργηθεί στο σημείο συνάντησης του αυτοκινητόδρομου με σιδηροδρομική σήραγγα της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Οπως ανακαλύφθηκε, ο αυτοκινητόδρομος δεν μπορεί να διέλθει πάνω από τη σήραγγα, καθώς αυτή δεν μπορεί να αντέξει το βάρος του. Η διαφορά ανάμεσα στον παραχωρησιούχο και το υπουργείο Υποδομών οδηγήθηκε σε διαιτησία, όπου το Δημόσιο έχασε και έτσι θα αναλάβει το κόστος όποιας λύσης επιλεγεί (λ.χ., παράκαμψη, γέφυρα). Τα ερωτήματα, ωστόσο, για την εξέλιξη αυτή είναι πολλά ,,, (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 06.05.2022 • 09:25).
Τέλεια. Η απόδειξη του ευνομούμενου, αξιολογότατου και με άρτιες τεχνικές γνώσεις ελληνικό δημόσιο.
Πες αλεύρι: Η Μαλακάσα και η Τσακώνα σας γυρεύουν κκ. υπουργοί,
αρμόδιοι, τεχνικοί, ΤΕΕ και άλλοι ανευθυνοϋπεύθυνοι. Αν υπήρχε σοβαρό κράτος θα
είχαν φρακάρει οι φυλακές από αρμοδίους που επιβαρύνουν τη χώρα με άχρηστα και ακατάλληλα έργα και βάζουν υπογραφές ότι όλα γίνονται «’σύμφωνα με
τους όρους της τέχνης και της επιστήμης» όπως έλεγαν τα παλιά συμβόλαια.
Και την συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει το επιτελικό κράτος και
οι παραφυάδες αυτού να βάλλουν υπευθύνους να σκίσουν τα πτυχία τους, σε δημόσια
εκδήλωση στην Πλατεία Συντάγματος. Με μέγα τελετάρχη το περίφημο ΤΕΕ.
Αλλά μη τα βάζετε μαζί μου. Τίποτε δεν πρόκειται να συμβεί. Απλά θα καθυστερήσει το έργο για 1-2 χρόνια και οι ηλίθιοι φορολογούμενοι από όλη την Ελλάδα θα πληρώσουν τους εργολάβους, χωρίς καμιά συνέπια και για τις τεχνικές στους γνώσεις και την εγκληματικά επιπόλαια αντιμετώπιση των μεγάλων τεχνικών έργων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου