Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


6 Μαΐου 2020

Φοιτητές Δασολογίας του ΑΠΘ απαντούν για το νέο περιβαλλοντικό νομοσχέδιο …

Ομάδα Φοιτητών & Αποφοίτων του τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) εναντιώνεται στο νέο περιβαλλοντικό πολυνομοσχέδιο ''Εκσυγχρονισμός περιβαλλοντικής νομοθεσίας'' ζητώντας την άμεση απόσυρσή του. 

© Παρέχεται από: Youth Platform 

Η επιστολή των φοιτητών: Αρχικά θεωρούμε εντελώς αντιδημοκρατικό το γεγονός ότι το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο αναρτήθηκε προς δημόσια διαβούλευση για μόλις δύο εβδομάδες (4-18/03) και μάλιστα εν μέσω πανδημίας. Η βεβιασμένη κατάθεση του νομοσχεδίου που αποτελούνταν αρχικά από 66 άρθρα προς διαβούλευση και η τελική του έκδοση που κατατέθηκε προς ψήφιση με 130 άρθρα, φανερώνει την αδιαφορία της κυβέρνησης για την διαδικασία της διαβούλευσης και αποτελεί προσπάθεια επίσπευσης της υπερψήφισης του νομοσχεδίου, προλαβαίνοντας πιθανές αρνητικές αντιδράσεις των πολιτών. Εκτός αυτού, 64 άρθρα ποτέ δεν είδαν το φως της δημοσιότητας, γεγονός που αντιβαίνει την αρχή της διαφάνειας … (https://www.platform.gr/ ,5 Μάϊου 2020, Επικοινωνία: protovouliadfp@gmail.com).

Τα πράγματα προφανώς δεν είναι άσπρα μαύρα. Προφανώς επιχειρήματα υπάρχουν εκατέρωθεν και λογικά μόνον η πράξη θα αποκαλύψει ποιος πραγματικά έχει δίκιο. Όχι σε όλα, ούτε μπορεί κανείς να προβλέψει πως θα συμπεριφερθούν οι πολίτες και ίσως τι θα σκαρφιστούν προκειμένου να αξιοποιήσουν μόνοι ή με τη βοήθεια της διοίκησης – όπως συμβαίνει μέχρι τώρα και γέμισε η Ελλάδα αυθαίρετα, καταπατήσεις, ρύπανση, εκμετάλλευση, σκουπίδια, οικόπεδα χάρις σε αιγοπρόβατα και τσοπαναραίους, πολυκατοικίες δίπλα σε χαμόσπιτα (βλέπε π.χ. Μαρκοπουλο Μεσογαίας, και άλλα και άλλα πολλά -  και έκαναν πολλούς πλουσίους.

Το τραγικότερο όλων είναι  η επισήμανση ότι 66 άρθρα δόθηκαν σε διαβούλευση και στο νομοσχέδιο εμφανίστηκαν 130! Το ακούσαμε και στη συζήτηση στη Βουλή!

Αυτό δεν είναι καλές πρακτικές νομοθέτησης. Είναι απροκάλυπτος φασισμός. Απάτη εντός της Βουλή και ασφαλώς πρόσκληση σε κάθε είδους παρανομία. Ακόμα και αν δοθούν εξηγήσεις, ακόμα και αν προβληθούν επιχειρήματα. ¨Όλα έωλα φυσικά και έκφραση πλήρους περιφρόνησης στους κοινοβουλευτικούς θεσμούς και τους πολίτες. Ναι αυτών των ηλιθίων που ακόμα πιστεύουν σε εντιμότητα, σοβαρότητα, συνέπεια, προσήλωση σε αρχές και τιμή στον όρκο ενώπιον Θεού και ανθρώπων.

Αίσχος. Και ο κ. πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης; Και αυτός πλήρης ανοχής και δε βαριέσαι; Και ο πρόεδρος της Βουλής κ. Κώστας Τασούλας; Και αυτός με κλειστά μάτια και ανοχή στο κόμμα και τα εξαρτήματά του;

.ΥΓ: Φωνάζουμε χρόνια τώρα αλλά κωφεύουν:

·         Να καταργηθεί η περιβαλλοντοκτονος εκτός σχεδίου δόμηση

·         Τα αυθαίρετα δεν μεταβιβάζονται. Μετά το θάνατο του αυθαιρετούχου κατεδαφίζονται, ενώ      παραμένει η κυριότητα της γης στους κληρονόμους

5 Μαΐου 2020

Ερώτημα 16ο 2020 … για τα προσόντα των εκπαιδευτικών …

Μπορούν να μας πληροφορήσουν οι αρμόδιοι ποια είναι η ειδική εκπαίδευση και τα προσόντα που απαιτείται να έχουν όσοι επιδιώκουν διορισμό ως εκπαιδευτικοί;

4 Μαΐου 2020

Τέσσερις προτεραιότητες για τον τουρισμό από τον ΣΕΤΕ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί τηλεδιάσκεψη και πολύωρη συζήτηση με τους 13 πανελλήνιους φορείς-μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) που εκπροσωπούν όλους τους κλάδους του τουρισμού και τις περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες.


Στην τηλεδιάσκεψη όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος, έγινε αποτίμηση των έως τώρα ενεργειών του συνδέσμου, τέθηκαν οι τεράστιες προκλήσεις της επανεκκίνησης, πάντα προτάσσοντας το υγειονομικό ζήτημα και ο κάθε φορέας έθεσε τα επιμέρους ζητήματα που αφορούν τον κλάδο του.

Ο κ. Ρέτσος σημειώνει ότι όλοι οι εκπρόσωποι φορέων κατέληξαν στο ομόφωνο συμπέρασμα. Τα στρατηγικά αιτήματα του ΣΕΤΕ, θα επαναδιατυπωθούν προς τον Πρωθυπουργό και την κυβέρνηση και εστιάζουν

  • στις υγειονομικές απαιτήσεις επανεκκίνησης
  • στην επιδότηση της εργασίας και στην υποστήριξη των ανέργων,
  • στη μείωση του ΦΠΑ του τουρισμού και
  • στη μηδενική προκαταβολή φόρου εισοδήματος επιχειρήσεων για το 2020 (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΓΗ, UPD:19:30, Παρασκευή, 01 Μαΐου 2020 19:28)
Εμείς θα προσθέταμε ή καλύτερα θα προτάσσαμε ένα πέμπτο: Την απομάκρυνση όλων των σκουπιδιών από το δημόσιο χώρο και την αποτελεσματική διαχείρισή τους.

Ελπίζουμε να γίνεται κατανοητή η απλή αυτή παρέμβασή μας.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

  •  Στο τραπέζι το γερμανικό μοντέλο επιδότησης μισθών: Γιατί πάντα αντιγράφουμε;
  •  Ιερώνυμος σε Μητσοτάκη: Ανοίξτε τους ναούς-δυσφορία για το σόου Πρωτοψάλτη: Να μην υπάρχουν μεγάφωνα έξω από τις εκκλησίες
  • ·         Ανέστειλε την κομματική του ιδιότητα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας για ανάρτηση στο facebook: Αντρίκες κινήσεις παιδιά
  • ·         Θεσσαλονίκη: Πατέρας σκότωσε τον γιο του με καραμπίνα: Τρελαθήκαμε
  • ·         Από χθες επικρατεί αναταραχή στο βαθύ της Σάμου μετά από δύο πυρκαγιές ξέσπασαν στο κέντρο υποδοχής και ταυτοποίησης: Γιατί ξεχάστηκαν τα κλειστά κέντρα
  • ·         Οχι από ΣτΕ σε ψηλά κτίρια στην περιοχή της Ακρόπολης Συμφωνούμε, αλλά  η αιτία είναι ο θρίαμβος των ψευδών ειδήσεων (φωτογραφία τραβηγμένη από ρετιρέ)
  • ·         ΣΤΑ.ΣΥ.: Απεργία των εργαζομένων στη Γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) την Πρωτομαγιά: Θλιβεροί τεμπέληδες ξαναχτυπούν
  • ·         Κορωνοϊός: Στην Ελβετία οι παππούδες θα μπορούν να παίρνουν αγκαλιά τα εγγόνια τους: Χαράς ευαγγέλια ή προβληματισμός
  • ·         Εξαρθρώθηκε συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά στα Εξάρχεια: Ασταμάτητο εμπόριο
  • ·         Αρχαία Ολυμπία: Χορηγία της Microsoft για τον αρχαιολογικό χώρο: Καλό αλλά  λίγο
  • ·         Γερμανική εφημερίδα «Nordwest»: Ο Μητσοτάκης, ο Τσιόδρας και οι υπόλοιποι ενεργούν με το σκεπτικό «χωρίς τεστ δεν υπάρχουν και κρούσματα»: Οι Γερμανοί ξανάρχονται.
  • ·         Πλήρως εξαρτημένη από την Κίνα είναι η παγκόσμια οικονομία: Άργησαν αλλά  το κατάλαβαν
  • ·         Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας: Δεν προβλέπεται να σταματήσει η πρακτική
  • ·         Spiegel: Τούρκος στρατιώτης πυροβόλησε κατά Γερμανών της Frontex στον Έβρο: Αστόχησε. Κρίμα;
  • ·         Επιστολή Πατούλη ταράζει τα νερά στον ΟΛΠ: Αριβίστας 
  • ·         Φθιώτιδα: Συναγερμός για πυρκαγιά σε δασική περιοχή: Καλό μήνα
  • ·         Λ. Μενδώνη για πυρκαγιά σε κτίριο στη Σταδίου: Ξεκινούν αμέσως οι διαδικασίες για την εκπόνηση των αναγκαίων μελετών: Τσιμουδιά για τον εμπρησμό
  • ·         Ο Μητσοτάκης ετοιμάζει ειδικό πακέτο για τον Πολιτισμό: Ελπίζουμε όχι μόνο επιδόματα και οικονομικές διευκολύνσεις
  • ·         Τουρκικά ΜΜΕ αναφέρουν, «η ελληνική ακτοφυλακή συνεχίζοντας τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ανάγκασε 48 πρόσφυγες να επιστρέψουν στα τουρκικά χωρικά ύδατα»: Μπράβο παιδιά της ΕΑ και πάντα τέτοια.
  • ·         Δ. Κουτσούμπας: «Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» το δίλημμα της επόμενης μέρας: Ο καλοζωισμένος που ξεφτιλίζει το κράτος και απολαμβάνει σεβασμού
  • ·         Τέσσερις πυλώνες για επανεκκίνηση του τουρισμού: Με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχουν τουρίστες
  • ·         Εκκληση Μέρκελ για διεθνή συνεργασία στην ανάπτυξη εμβολίου κατά του κορωνοϊού: Εμείς προτείναμε το ιατρικό ΝΑΤΟ

3 Μαΐου 2020

Μια μικρή, πικρή ιστορία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ 2020, 31 …

Το σπίτι μας βρίσκεται σε μια μικρή πλατεία στο Χολαργό.

Εδώ και χρόνια πρωινές και απογευματινές ώρες, χωρίς να αποκλείονται και οι υπόλοιπες, καθημερινώς σκυλιά όλων των μεγεθών, ράτσας και χρωμάτων συνηθίζουν να βγάζουν βόλτα τους κυρίους ή τι κυρίες με τους οποίους συγκατοικούν.

Έχουν ανακαλύψει ότι ο δήμος διατηρεί πράσινο χορτάρι (γκαζόν) σε τμήμα της πλατείας, με το  σκεπτικό να παίζουν εκεί τα παιδιά της γειτονιάς. Σχετικά δε πρόσφατα ο δήμος ξοδεύοντας; πολλά χρήματα έβαλε νέο χορτάρι καλής ποιότητας.

Το χορτάρινο αυτό χαλί της πλατείας όμως ανακάλυψαν και τα ευγενή τετράποδα και εκεί χέζουν (ζητώ συγγνώμη για την λέξη, αλλά αυτό ακριβώς κάνουν) και κατουράνε περισσότερες της μιας φοράς. Οι εκπαιδευμένοι από τους σκύλους κύριοι και κυρίες άλλοι τα μαζεύουν για να δείξουν την Παιδεία τους και άλλοι τα αφήνουν ως δώρο και σήμα κατατεθέν της δικής τους Παιδείας.

Έτσι τα δυστυχή παιδιά περιορίζονται στο τμήμα της πλατείας που είναι  λιθόστρωτο.

Οι διαμαρτυρίες μας προς το δήμο έχουν πέσει στο κενό, Έτσι τα σκυλιά και ιδιαίτερα τώρα με τα εξειδικευμένα μέτρα υπέρ των τετραπόδων, οργιάζουν στο γκαζόν της πλατείας, με σύμμαχο το νόμο και την ανοχή των εντεταλμένων οργάνων.

Πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο δεν συμβαίνει αυτό.

Εμείς εδώ πρωτοτυπούμε και δείχνουμε τον πολιτισμό των απόγονων των αρχαίων Ελλήνων.

Ξεφτιλίζουν το κράτος. περιγελούν τους νόμους, ενώ ζουν ως καπιταλιστές και απολαμβάνουν την προστασία του …

Με τήρηση αποστάσεων η πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα 

Το ότι προσβάλλουν το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου, τους είναι αδιάφοροι. Για μας όμως άκρως προσβλητικό
Να κληθεί το ΚουΚουΕ να απαντήσει στα ε ρωτήματα: τι κατάλαβαν; τι πέτυχαν;

Με τήρηση των αποστάσεων πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα για την Πρωτομαγιά.

Τα μέλη του ΠΑΜΕ παρατάχθηκαν σε διάταξη μπροστά από τη Βουλή για να τιμήσουν την εργατική Πρωτομαγιά. … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:12:15, Παρασκευή, 01 Μαΐου 2020 11:57).


Ο λόγος για το παλαιολιθικό κόμμα ΚουΚουΕ. Το κόμμα και ειδικά ο ευτραφής και καλοζωισμένος αρχηγός του και η ηγετική ομάδα παραβιάζουν νόμους, αποφάσεις και κάθε κανόνα που υιοθετεί η νόμιμη κυβέρνηση της χώρας, προκειμένου να παραμένουν στο προσκήνιο, να εξασφαλίζουν συμμετοχή στη Βουλή και έτσι πρόσβαση στα άφθονα προνόμια και την ατιμωρησία.

Εκτοξεύουν τόνους λάσπης και άγριας προπαγάνδας εναντίον όλων των πολιτικών που έχει υιοθετήσει ο ελληνικός λαός με νόμιμες διαδικασίες και φτύνουν αποκάλυπτα όλους όσους συνεισφέρουν στην ομαλή εξέλιξη της χώρας, τις συμμαχίες της και τις επιλογές της.

Θαυμάζουν τη Ρωσία και το απολυταρχικό καθεστώς της, αλλά ποτέ δεν επαινούν τη χώρα, τα επιτεύγματά της, τις προόδους της και τη θεαματική εξέλιξή της μετά τη συμφορά του εμφυλίου στον οποίο πρωταγωνίστησαν αρνητικώς.

Το λυπηρό φαινόμενο είναι, ότι εκτός από τους μισθοφόρους που κινητοποιούν σχεδόν κάθε μέρα και προκαλούν αναστάτωση στη ζωή της πόλεως των Αθηνών κυρίως αλλά  και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος, η επιρροή που ασκεί ο παλαιολιθικός κομμουνισμός σε πολλούς νέους ανθρώπους. Στους ίδιους ανθρώπους που καθημερινώς ζουν ως καπιταλιστές και απολαμβάνουν τις ελευθερίες που εξασφαλίζει, αλλά δέχονται τα απολιθώματα του κόμματος να τους καθοδηγούν και να τους κάνουν πειθήνια όργανά τους. Έως ότου μεγαλώσουν λίγο, ψηθούν στη ζωή και δουν την πραγματικότητα .

Ένα κόμμα και η ηγετική του ομάδα με τέτοια συμπεριφορά δεν έχει  θέση σε μια σύγχρονη και ελεύθερη κοινωνία. Νομικέ μας πολιτισμέ ακούς;

2 Μαΐου 2020

Και τρίτο ερώτημα για το 2020 που θα απευθύνουμε συχνά … για τις παρέες των κυβερνώντων …

Πόσους φίλους εργάτες του πνεύματος έχετε κ. πρωθυπουργέ;

Πόσες φορές τους συναντήσατε, για πότε έχετε προγραμματίσει την επόμενη συνάντηση, με ποιο θέμα συζητήσεως;

ΥΓ: Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για όλους τους κκ. υπουργούς και προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους ΔΕΚΟ και άλλων δημοσίων φορέων με επιρροή στους πολίτες και τη κοινωνία.

1 Μαΐου 2020

Η ΕΡΤ να εφεύρει νέες ενδιαφέρουσες και εκπομπές επικαιρότητας …

Τα κανάλια κυρίως της τιβί οργίασαν τις ημέρες της πανδημίας και του περιορισμού των πολιτών στα σπίτια τους.

Συναγωνίζονταν το ένα το άλλο ποιος θα μιλήσει περισσότερο για θανάτους, προβλήματα, ανθρώπινα δράματα, έκαναν ήρωες χωρίς λόγο όλους τους απασχολούμενους στη σύστημα Υγείας, πρόβαλλαν καθηγητάδες και ιατρούς που ήταν πρόθυμοι να εμπλουτίσουν την πληροφόρηση των πολιτών με τις απόψεις τους, αδιαφορώντας προκλητικά για την κατάθεση των απόψεών τους  στις ειδικές επιτελικές επιτροπές του υπουργείου Υγείας και της κυβέρνησης. Ώρες ολόκληρες αφιερωθήκαν στα ιδία ερωτήματα και στις ίδιες αβέβαιες απαντήσεις και το μόνο που πέτυχαν ήταν να προβάλλουν το εγώ άγνωστων ιατρών και μελών Ιατρικών σχολών.

Το αποτέλεσμα ήταν ίσως αντίδοτο στις ταινίες τρόμου και βίας και στις εκπομπές σαχλαμάρας που πρόβαλλαν τις υπόλοιπες ώρες.

Τραγικά απών σε όλο αυτό το τουρλομπούκι ήταν οι ρυθμιστικές αρχές με πρώτο και καλλίτερο το ΕΣΡ. Αυτό το κατ΄ εμάς άχρηστο και πανάκριβο κατασκεύασμα, όπως αποδεικνύει η παρουσία του στα τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και ειδησεογραφικά πράγματα.

Καιρός - κυρίως η ΕΡΤ την οποία ακριβοπληρώνουμε - να σχεδιάσει σοβαρές εκπομπές που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες και θα τις αναθέσει σε δημοσιογράφους με γνώσεις, που σέβονται τη δεοντολογία και θα είναι επαρκώς προετοιμασμένοι για να συνομιλήσουν εποικοδομητικά με ειδικούς σε επίκαιρα θέματα. Και κυρίως σε θέματα εκπαίδευσης, πολιτισμού, ανάπτυξης, οικονομικών δραστηριοτήτων, αναγκαίων μεταρρυθμίσεων, οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης, την παραγωγή ενέργειας, την πρωτογενή παραγωγή, την έρευνα και την τεχνολογία, την πρόνοια, τις διεθνείς σχέσεις, τους θεσμούς της ΕΕ. Ίσως και άλλα.

Αν δουν το παράδειγμα της ΕΡΤ ίσως και άλλα κανάλια να θελήσουν να ακολουθήσουν.

ΥΓ: Επαναλαμβάνουμε με την ευκαιρία, ότι η ΕΡΤ πρέπει να σταματήσει τις διαφημίσεις λόγω αθέμητου ανταγωνισμού με τα ιδιωτικά κανάλια, μια και αυτή ζει πλουσιοπάροχα από το επώδυνο χαράτσι που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις. Για τα καλό μας άραγε;

30 Απριλίου 2020

Μήπως και εκτάκτως ή και σε μονιμότερη βάση …

Μήπως είναι σκόπιμο να εξεταστεί η δυνατότητα να μην προσέρχονται οι πολίτες για ορισμένες τουλάχιστον δοσοληψίες με τις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά οι συναλλαγές να γένονται μέσω εικονοδιασκέψεως από τα ΚΕΠ της περιοχής του καθενός;

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 30 …

Όλοι θα έχουν πάει στις λαϊκές αγορές. Όλοι θα έχουν ψωνίσει από αυτές.

Όλοι θα έχουν δει την  αποτρόπαια εικόνα που παρουσιάζουν οι δρόμοι μετά την αποχώρηση των «παραγωγών» .

Η εικόνα που αποκομίζουμε εμείς είναι ότι οι άνθρωποι πίσω από τους πάγκους στην  πλειοψηφία δεν είναι  παράγωγοί. Άρα πρόκειται για ένα είδος απροκάλυπτης απάτης υπό την προστασία της διοίκησης.

Δεν είμαστε καθόλου σίγουροι ότι τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και όλοι οι πωλητές έχουν πιστοποιητικά για την εξάσκηση του επαγγέλματος. Για λόγους υγιεινής οι πωλητές θα πρέπει να φορούν μια σχετικά μακριά βαμβακερή μπλούζα κατάλληλου χρώματος.

Η λογική λέει ότι μετά την αποχώρηση των επαγγελματιών ο δρόμος θα πρέπει να είναι   όπως πριν αρχίσει η λειτουργία της αγοράς και ίσως ποιο φροντισμένος. Είναι απαράδεκτο οι δήμοι να απασχολούν πολλούς υπαλλήλους και μηχανήματα για την απομάκρυνση των απορριμμάτων και την αποκατάσταση του δρόμου.

ΥΓ: Περισσότερο από όλα, τα σκουπίδια είναι εξαιρετικά αγαπητά σε όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν (κυβέρνησαν;) από την Ελλάδα μετά το 1974!

29 Απριλίου 2020

ΟΛΠ: Συνεχίζονται οι εργασίες επέκτασης του νέου προβλήτα κρουαζιέρας …

Ποιος έχει δει ελληνικό λιμάνι να έχει εικόνα σαν και αυτή;

Εμείς εδώ ξέρουμε ότι όλα τα λιμάνια χαρακτηρίζονται από εγκατάλειψη, σκουριές, βρώμα, μπάζα, σκουπίδια, πετάμενα αντικείμενα, ξεχαρβαλωμένα δάπεδα, πρόχειρες κατασκευές, μπετόν της συμφοράς, σπασμένα παγκάκια, σκουριασμένες δέστρες, παλιά ελαστικά αυτοκινήτων και τρακτέρ για προσκρουστήρες, άθλιες τουαλέτες (αν υπάρχουν), τριτοκοσμικά καφενεία επί των προβλητών, μαντριά για να στοιβάζονται οι επιβάτες πριν επιβιβαστούν στα σκάφη της γραμμής, κακός φωτισμός, απουσία φροντίδας και χρόνια εγκατάλειψη.

Καλά και ήρθαν οι Κινέζοι να μας κάνουν να φαινόμαστε ευρωπαίοι στα μάτια των τουριστών. Γιατί στις προβλήτες της ακτοπλοΐας συμβαίνουν όλα όσα  προαναφέραμε και πολλά περισσότερα.

Πρόταση για τη Νέα παραλία Θεσσαλονίκης …

Η παραλία μπορεί να φιλοξενεί προσωρινές (ανακλητές) εγκαταστάσεις καφέ, και ελαφρού φαγητού, σχεδιασμένες ειδικά για αυτήν. Ίσως δεν θα πρέπει να προσφέροντα αλκοολούχα ποτά.


Φωτογραφίες από εγκαταστάσεις στην παραλίμνια έκταση της Γενεύης, Ελβετία
Μπορούν να γίνουν εξαιρετικά δημοφιλείς εφόσον προσφέρουν άψογη καθαριότητα, αισθητική, ποιότητα εδεσμάτων, είναι σχεδιασμένες για βραχυχρόνια (επιβολή χρονομέτρου;) απόλαυση ποτών και εδεσμάτων, διακρίνονται για την ποιότητα των υλικών κατασκευής των, τις φιλικές και εξυπηρετικές υπηρεσίες.

Θα πρέπει να διαθέτουν χώρους υγιεινής, κατάλληλους για συχνή χρήση. Η άδεια λειτουργίας τους θα είναι για συγκεκριμένες περιόδους και ημερομηνίες. Αθέτηση των όρων λειτουργίας θα επιβάλλει την άμεση απομάκρυνση του επιχειρηματία. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή μπορεί να είναι των επιχειρηματιών, εντός συγκεκριμένων πλαισίων δημοσιευμένων από το δήμο. Ο δήμος πρέπει να έχει σημαντικές διαβουλεύσεις με τον επιχειρηματικό κόσμο πριν οποιαδήποτε απόφαση υλοποίησης. Λόγο πρέπει να έχουν και οι σχεδιαστές της ΝΠ.

Πιστεύουμε ότι η πρότασή μας είναι απλή και κατανοητή.

Περιμένουμε σχολιασμό, αντιρρήσεις και ίσως διαφορετικές προτάσεις.

ΥΓ: Επανερχόμαστε επίσης στην πρόταση – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2017/12/blog-post.html - διαγωνισμού ανάδειξης της καλύτερης παραλίας παραθαλασσίων και παραλιμνίων πόλεων της Ελλάδος

28 Απριλίου 2020

Ίσως έχει δίκιο ο τούρκος φίλος μας ίσως όχι, αλλά ας τον ακούσουμε …

Διαβάσαμε το άρθρο του κ.  Atay Akbiyik, (B.A. Politics The Cold War & Political Ideologies, Queensland University of Technology, 2002), με τίτλο "In 2020, who are Turkey's strongest allies?" (βλέπετε https://www.quora.com/ From your Digest, Κυρ 26/Απρ 2020 9:34 π.μ) και θορυβηθήκαμε.

Δύσκολο να αντιληφθεί κάνεις αν όλα αυτά είναι πραγματικότητά ή ευσεβείς πόθοι  Ίσως η αλήθεια όπως συνήθως λέγεται να βρίσκεται στη μέση.

Αλλά  διερωτόμαστε αν επρόκειτο να γράψουμε εμείς ένα αντίστοιχο άρθρο τι θα λέγαμε. Μάλλον , βασιζόμενοι στα δημοσιεύματα του τύπου και την εξαιρετική πληροφόρηση που προέρχεται από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές θα λέγαμε ότι όλοι μας μισούν και θέλουν την εξαφάνισή μας. Μόνοι στον πλανήτη, χώρα άφιλη και έρμαιο των διαθέσεων των μεγάλων.

Υπερβάλλουμε; Ίσως αλλά σας βεβαιώνουμε ότι είμαστε έτοιμοι να διαβάσουμε το δικό σας επαινετικό ή γεμάτο προοπτικές άρθρο σας.

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 8 … για την άθλια καθημερινότητά μας …

Το 2013 είχαμε απευθυνθεί στον τότε υπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, με την πρόταση που αναρτήθηκε στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά, στις 9 Οκτωβρίου 2012 και ακολουθεί:

Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013
Προτείνουμε στον κ. Μητσοτάκη να δημιουργήσει έναν Γραφείο εντός του υπουργείου που θα ασχολείται αποκλειστικά με τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. 

Θα μπορούσαμε να το προτείνουμε στο υπουργείο εσωτερικών, αλλά δεν έχουμε καμιά εμπιστοσύνη στο υπουργό κ. Μιχελάκη. Πάντως θα τον ενημερώσουμε και μακάρι να ασχοληθεί και αυτός. 

Υπήρξαν στο παρελθόν παρόμοιες πρωτοβουλίες αλλά όλες παρουσίασαν μηδενικό έργο. Ίσως έφταιγαν οι καιροί, ίσως να μην υπήρχε σοβαρή πρόθεση (το πλέον πιθανό), ίσως αυτοί που ανάλαβαν την αποστολή να ήταν ακατάλληλοι. 

Το γραφείο πρέπει να λειτουργήσει αρχικά τουλάχιστον ως «έργο» ή «πρόγραμμα» και θα πρέπει  να στελεχωθεί με εθελοντές - ίσως συνταξιούχους χωρίς αποζημίωση - που θα επιλεγούν με δημόσια διαδικασία και για χρονικό διάστημα 1 έτους, με δυνατότητα ανανέωσης της θητείας για ένα ακόμα έτος. Όλοι οι συνεργάτες θα έχουν δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα περιγράφουν οι ίδιοι το ρόλο τους και θα παρουσιάζουν σύντομο, τυποποιημένο βιογραφικό σημείωμα. Θα υπάρχει εξ αρχής διαδικασία δημόσιας αξιολόγησης του έργου, της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητάς τους. 

Το Γραφείο θα διαθέτει ηλεκτρονική παρουσία και προσωπικότητα. Όλες οι επαφές θα γίνονται ηλεκτρονικά. Θα διαθέτει σημείο υποδοχής και καταχώρησης των προτάσεων των πολιτών και θα απαντώνται όλες οι επικοινωνίες, επωνύμως και εντός 15θημέρου. Θα δημοσιεύει καθημερινώς ηλεκτρονική ενημέρωση και θα διαθέτει δυνατότητα ενημέρωσης των εγγεγραμμένων πολιτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

Το Γραφείο θα προτείνει στους αρμόδιους φορείς διεργασίες βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών και θα λαμβάνει υποχρεωτικώς απαντήσεις με συγκεκριμένες ενέργειες, χρονοδιαγράμματα και τυχόν αντεπιχειρήματα και καλύτερες προτάσεις που θα υλοποιήσει ο φορέας. 

Περιγράψαμε μερικώς την προσωπικότητα του Γραφείου, αλλά μόνον ενδεικτικά. Ίσως άλλοι πολίτες και ειδικοί να έχουν να προτείνουν καλύτερα πράγματα. 

Ελπίζουμε η πρότασή μας να γίνει αποδεκτή και να τεθεί σε εφαρμογή αμέσως.

Πολύ αργότερα ο θρυλικός υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέκος Φλαμπουράρης εφάρμοσε μερικώς και για άλλους λόγους, την ιδέα μας και κατασκεύασε την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.   Θα βρείτε σχόλια και πάλι στο Ημερολόγιο αν σας ενδιαφέρει.

Επανερχόμαστε στην πρότασή μας (τη έχουμε υποβάλει αμέσως μόλις ανάλαβε καθήκοντα η κυβέρνηση Μητσοτάκη, αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα) και ελπίζουμε αυτή τη φορά να την προσέξουν τα επιτελικά στελέχη της κυβερνήσεως και να την υλοποιήσουν.

27 Απριλίου 2020

Ακατάλληλοι άνθρωποι διοικούν χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς κυρώσεις για την ακαταλληλότητά τους …

Ο λόγος και πάλι για το σύστημα που είναι υποχρεωμένη η Ελλάς να εφαρμόσει από την 1η Ιανουαρίου 2020 για τη συγκέντρωση των οργανικών απορριμμάτων και απλά αφού ξόδεψε χρήματα σε ακατάλληλους καφέ κάδους, κάνει ότι ακριβώς ότι και με τα άλλα απορρίμματα. Αδιαφορεί και προστατεύει άδηλα συμφέροντα και μαφιόζους. Δεν εξηγείται άλλωστε αλλιώς.

Οι αρμόδιοι είχαν τη φαεινή ιδέα να βάλλουν κλειδαριές στους καφέ κάδους. Για να αποκτήσεις το κλειδί μπαίνεις σε μια άχρηστη, χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία την οποία απορρίπτουν προκαταβολικά οι δημότες. Δεν έχει προηγηθεί βέβαια καμιά ενημέρωση. Απλώς τοποθετήθηκαν όπου γούσταρε ο αρμόδιος.

 Οδός Αναστάσεως του δήμου Παπάγου Χολαργού

Αποτέλεσμα. Βανδαλισμός και καταστροφή στην προσπάθεια να τους ανοίξει κάποιος. Τα οργανικά απορρίμματα συνήθως πετιόνται με τις νάιλον σακούλες εντός των οποίων συγκεντρώνονται στα σπίτι. Δεν προβλέπεται η αγορά από τα σουπερμάρκετ και αλλού ειδικών βιοδιασπώμενων, ώστε να απορρίπτονται μαζί με τα οργανικά απόβλητα.

Τραγική κατάσταση, Επιπολαιότητα, ανικανότητα, έλλειψη ενδιαφέροντος, γνώσεων, ακόμα και διάθεσης διόρθωσης των λαθών.

Ποιος θα μας απαλλάξει από ανεύθυνους και εγκληματικά δρώντες για το περιβάλλον δημοτικούς και κυβερνητικούς παράγοντες;

Λεφτά πεταμένα και ούτε καν ο ΣΥΡΙΖΑ το βλέπει …

Η είδηση: ΕΟΠΥΥ: Τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών:

Η λύση είναι  πολύ απλά παιδιά και την έχουμε εισηγηθεί από το το 2017 – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2017/07/blog-post_4.html.

Αυτά που παρουσιάζουν ως βελτιώσεις και προς όφελος των πολιτών είναι λεφτά πετάμενα, ακόμα και αν η ταλαιπωρία των πολιτών θα είναι μικρότερη.

Με τέτοιες παρεμβάσεις το κράτος επεκτείνεται και κοστίζει περισσότερα, ενώ οι απλές λύσεις απορρίπτονται γιατί είναι ανεγκέφαλοι ή δε γουστάρουν οι αρμόδιοι.

Επαναλαμβάνουμε: Η λύση είναι παράδοση στο σπίτι και στις κλινικές θεραπείας.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

Η Αυστρία αποστέλλει στην Ελλάδα 181 κοντέινερ διαμονής προσφύγων: Κατ΄ ευθείαν στη Γυάρο
Διεύρυνση της ψηφιακής συνεργασίας ΟΑΕΔ - Google Ελλάδας: Περιμένουμε αποτελέσματα
Ο κόσμος μας στη δίνη απρόβλεπτων αλλαγών: Αντί προφητειών, σχέδια για το μέλλον παρακαλούμε
«Ρουλέτα», «φρουτάκια» και «τρίλιζα» σε κατάστημα στην Αθήνα: Τάσο δελεαστικό το παράνομο
Συνελήφθη Ελληνας που κρατούσε αιχμάλωτη Γερμανίδα και την εξέδιδε: Επιχειρηματίας από τη μια, αφέλεια από την άλλη
Τι σημαίνει η «κίτρινη κάρτα» στον Γ. Βρούτση: Θάψιμο
Εθνική στρατηγική και διασφάλιση της ποιότητας στα ΑΕΙ στην πρώτη συνεδρίαση της ΕΘΑΑΕ: Πρώτη δουλειά η εφαρμογή του Εσωτερικού Κανονισμού των ιδρυμάτων
Συναγερμός για κρούσματα κορονοϊού σε δομές υγείας στα δυτικά και νότια προάστια: Έλεγχος τώρα
Κορωνοϊός: «Έσπασαν» την καραντίνα και απέδρασαν από τη δομή της Μαλακάσας: Πέρασαν κάμπους, βουνά, θάλασσες διακινητές και θα φοβηθούν την αστυνομία στην Μαλακάσας;
Σε προληπτική καραντίνα έχουν τεθεί 15 αστυνομικοί λόγω της επαφής τους με αιτούντα άσυλο που βρέθηκε την Τετάρτη, θετικός στον κορωνοϊό, κατά τη διάρκεια της προανακριτικής διαδικασίας για καταγγελία βιασμού σε βάρος του 10χρονου παιδιού του: Κοροναϊός εναντίον βιασμού παιδιού: Δε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και τα δυο αγαπητοί
Γ. Τούντας: Τον Μάιο θα «σβήσει» η επιδημία: Καλώς τους, τους προφήτες
Πυρκαγιά σε δασική έκταση της Ροδόπης: Συνεπείς στο ετήσιο ραντεβού τους
Αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ στο Newsbomb.gr: Η ανθρώπινη ζωή είναι υψηλότερα από τις χαμένες ώρες: Κόψτε της το μισθό, τώρα
ΕΟΠΥΥ: Τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών: Λεφτά για πέταμα. Παράδοση στο σπίτι και στις κλινικές θεραπείας η λύση
Κορονοϊός - Αρβελέρ για Μητσοτάκη: Αυτή τη στιγμή είναι δώρο για την Ελλάδα: Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη
ΙΣΑ: Απειλεί με κυρώσεις γιατρό θετικό στον κορωνοϊό που συνεχίζει να εξετάζει: Ποιο σάπιο σύστημα δεγίνετια
Ξανθός για κρούσματα σε κλινικές: Η πανδημία δεν συγχωρεί ολιγωρία ή αστοχίες:  Πως ξέφυγε από το ραντάρ του Μητσοτάκη;
Κορωνοϊός - Πότε βγαίνει από την καραντίνα η Μύκονος: Κάτσε εκεί που είσαι καλά
Ν. Μηταράκης: Μείωση των δομών από 93 σε 38 το 2020: Λόγια. Αν αρχίσουν καταγραφή θα τους πιστέψουμε
Για λειτουργία καταστημάτων (υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορικά κ.λ.π), παρά τη σχετική απαγόρευση, βεβαιώθηκαν 8 παραβάσεις και συνελήφθησαν 6 άτομα: Που έκλεισαν τους συλληφθέντες, αυτούς και τους προηγούμενους;
Πανδημίες: «Όπλο» στη φαρέτρα της επιστήμης τα μαθηματικά μοντέλα, οι καθ. ΕΚΠΑ Δημήτρης Παρασκευής και Θάνος Δημόπουλος συνοψίζουν: Με τέτοιο πρύτανη το ΕΚΠΑ πετάει   
Ιερώνυμος σε Μητσοτάκη: Ανοίξτε τους ναούς: Αυτό είναι  το πρόβλημα παππούλη;

26 Απριλίου 2020

Αξίζει να το διαβάσετε …

Πρόκειται για άρθρο που βρήκαμε στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 25ης Απριλίου 2020, Τίτλος «Ένας συναγερμός το 1907». Συγγραφέας ο κ. ΝΙΚΟΣ  ΒΑΤΟΠΟΥΛΟΣ  

Αν μπορούσαμε να ξανατοποθετήσουμε στη διοίκηση σε ικανούς αριθμούς, ανθρώπους του καθήκοντος και να περιορίσουμε τουλάχιστον τον άκρατο εγωισμό και τις επιδιώξεις προσωπικού οφέλους (ακόμα και πλούτου) και επιρροής, όλα θα είναι καλύτερα.

Η δική μας λογική λέει ότι αυτό πρέπει να επιβληθεί σήμερα ως αντιστάθμισμα έναντι της μονιμότητας και της εξασφάλισης των προνομίων των υπαλλήλων της δημόσιος διοίκησης. Η θεραπεία όμως απαιτεί κατάργηση της μονιμότητας.

Απορία … προς τις πρυτανικές αρχές των ΑΕΙ και τη νέα ΕΘΑΑΕ …

Ασφαλώς όλοι γνωρίζουν ότι τα ΑΕΙ έχουν Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας, τους οποίους όμως δεν εφαρμόζουν.

Γιατί; Μα γιατί έτσι θέλουν (θα λέγαμε γουστάρουν, αλλά φοβόμαστε μην προσβληθούν) και γιατί έτσι μπορούν να κάνουν στο τσιφλίκι τους.

Να επιβληθεί η καθολική εφαρμογή τους.

25 Απριλίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 29 …

Φαίνεται ότι με την κυβέρνηση Μητσοτάκη η αστυνομία διενεργεί πολλούς περισσότερους ελέγχους σε όλα τα επίπεδε και δραστηριότητες από ότι στο παρελθόν.

Οι εικόνες όμως των τροχονόμων να γράφουν τις κλήσεις σε τριπλότυπα μπλοκ του παλιού καλού καιρού, είναι αναχρονισμός, πρόσκληση σε παρανομίες λόγω μη καταγραφής και συνεπακόλουθης δυνατότητας διαγραφής σε όποιον έχει δόντι και φιλαράκια στη διοίκηση.

Οι αστυνομικοί πρέπει να εφοδιαστούν άμεσα, όπως το έχουν κάνει οι υπάλληλοί στις καφετέριες εδώ και μια τουλάχιστον δεκαετία, με τερματικά αμέσου καταχώρησης των κλήσεων και των προστίμων σε βάση δεδομένων και την παρακολούθηση της καταβολής των προστίμων, με το κατάλληλο λογισμικό.

Ερώτημα 15ο 2020 … για τα εγκαταλελειμμένες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις. ..

Γιατί και αυτή η κυβέρνηση αρνείται να δει το πρόβλημα και τα αφήνει βορά στις διαθέσεις των βανδάλων, των εγκληματιών και της ανελέητης φθοράς του χρόνου; 

Οι υπουργοί πληρώνονται για να διαχειρίζονται με κρίση δικαίου ανδρός όλα τα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, με τον καλύτερο τρόπο. Δεν πληρώνονται για να κάνουν ότι επιθυμούν, ότι τους συμφέρει, ότι θα τους φέρει ψήφους, ότι θα τους ευχαριστήσει, ότι τους βολεύει, ότι τους κάνει δημοφιλείς, ότι τέλος πάντων γουστάρουν. 

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί ...

24 Απριλίου 2020

Έ … όχι ρε γαμώτο …

Η είδηση: Σε προληπτική καραντίνα έχουν τεθεί 15 αστυνομικοί λόγω της επαφής τους με αιτούντα άσυλο που βρέθηκε την Τετάρτη, θετικός στον κορονοϊό, κατά τη διάρκεια της προανακριτικής διαδικασίας για καταγγελία βιασμού σε βάρος του 10χρονου παιδιού του: Κοροναϊός εναντίον καταγγελίας βιασμού παιδιού.

Μα τώρα έχουμε τον κορονοϊό, με τον οποίο ασχολούνται όλοι. Άλλοι με τον περιορισμό του κακού και άλλοι με το να βλέπουν τους πρώτους στην τιβί.

Με τους βιασμούς παιδιών θα ασχολούμαστε τώρα; Δε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και τα δυο ταυτόχρονα αγαπητοί

‘Έλεος.

ΥΓ1: Ερωτήματα: Κανείς δεν ελέγχει τι συμβαίνει εντός της δομής; Γιατί έπρεπε να πάνε οι άνθρωποι στον Ωρωπό, στον Αυλώνα, στο Διόνυσο (αναφέρθηκε επίσης και το  Καπανδρίτι) για να καταγγείλουν την επίθεση; Πως κινούνται οι άνθρωποι της δομής ελεύθερα εκτός αυτής και μάλιστα υπό συνθήκες καραντίνας; Που βρήκαν το μέσο μεταφοράς και μάλιστα νύχτα;  

ΥΓ2: Η ανακοίνωση της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Ελλ. Αστυνομίας μας φαίνεται παιδαριώδης και ανεπαρκέστατη. Πρέπει να ελιχθεί υπηρεσιακά

Πολιτική Προστασία μας ακούς …

Καλώς και ασχολήθηκε μέχρι τώρα σχεδόν αποκλειστικά με το μέγα πρόβλημα της πανδημίας του κορονοϊού και τα μέτρα προστασίας των πολιτών.

Αλλά σε λίγες ημέρες ξεκινά η αντιπυρική περίοδος και δεν έχουμε ακούσει μέχρι σήμερα τίποτε σχετικά με την οργάνωση αντιμετώπισης των πυρκαγιών, τίποτε για την προετοιμασία των δήμων, τίποτε για τις υποχρεώσεις των πολιτών, τίποτε για την ετοιμότητα των αρμοδίων οργάνων και υπηρεσιών.

Δεν πρέπει επίσης να διαφεύγει κανενός την προσοχή το γεγονός ότι μέχρι σήμερα τα μετεωρολογικά δεδομένα δείχνουν μάλλον ξηρασία στις νότιες περιοχές της χώρας, πράγμα που επιβάλλει νέες και στοχευμένες στρατηγικές αντιμετώπισης των προβλημάτων. Είναι άραγε έτοιμη η Πυροσβεστική; Συνεργάζεται με τα Δασαρχεία και τους δήμους; Ή περιμένουμε τις πρώτες πυρκαγιές για να ασχοληθούμε με το πρόβλημα και την αντιμετώπισή του.

Περιμένουμε άμεσα πληροφόρηση και οδηγίες προς τους πολίτες. Και προτείνουνε να είναι τόσο αυστηρές όσο και τα μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού.

Περίπτωση Βρούτση …

Το ερώτημα: Ποιος φαλκιδεύει (κοινώς κάνει ζημιά) στη διακυβέρνηση της χώρας;

Μα ακριβώς αυτοί που πρέπει να εργάζονται με γνώση, ευαισθησία και αποτελεσματικότητα υπέρ αυτής.

Και έτσι ενισχύεται και πριμοδοτείται η έξαλλη αντιπολίτευση.