Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


21 Μαΐου 2020

Τους τα είπαμε, αδιαφόρησαν, επανερχόμαστε, για τα αδήλωτα (υποτίθεται) τετραγωνικά …

Σε δυο αναρτήσεις μας στο Ημερολόγιο Απλά κια Κατανοητά – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2020/02/blog-post_26.html και  https://simpleandclear.blogspot.com/2020/03/532020.html - προσπαθήσαμε να πείσουμε τους κκ. αρμοδίους να αλλάξουν ΄ρότα στο νέο επίτευγμα της Δημόσιας Διοίκησης, να βάζει τους πολίτες σχεδόν  αλλόφρονες να τρέχουν και να μην φθάνουν προκειμένου να ικανοποιήσουν κάποιους σαδιστές καρεκλοκένταυρους που θέλουν να τα βάλλουν με όλους του Έλληνες πολίτες. Χωρίς λόγο. Και χωρίς ουσία εν κατακλείδι.

Μόνον για να εισπράξουν εν μέσω δραματικής οικονομικής υφέσεως και μηδενικών εισοδημάτων για πολλούς πολίτες, αργύρια για να χρηματοδοτούνται οι μη εργαζόμενοι (κοινώς τεμπέληδες, τους βλέπεις αν επισκεφτείς ένα δήμο) υπάλληλοι των δήμων για να παράγουν άχρηστο τις περισσότερες φορές έργο.

Κάνουμε εκ νέου έκκληση στον πρωθυπουργός κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και κάποιους υπουργούς που λένε ότι ενδιαφέρονται για τους πολίτες να αναθεωρήσουν και να ακολουθήσουν την τακτική που περιγράφουμε.

Δεν είναι δυνατόν οι ηγέτες και οι διοικητές να είναι τόσο ανάλγητοι, ανίκανοι και τόσο εχθρικώς διακείμενοι προς τους πολίτες.

Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

Απορία … για τις απαρχαιωμένες ιστοσελίδες φορέων …

Η επιτελική και εκσυγχρονιστική κυβέρνηση του πρωθυπουργού μας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη φθάνει αισίως το ένα έτος ζωής.

Παρατηρούμε μετά μεγάλης λύπης μας ότι όλες οι ιστοσελίδες των υπουργείων και φορέων του δημοσίου τομέα παραμένουν οι ίδιες αναχρονιστικές, μουντές, ακατάλληλες, εν ολίγοις σχεδόν άχρηστες και εξακολουθούν να διαλαλούν το απαρχαιωμένο και σχεδόν ακατάλληλο προς χρήση των πολιτών περιεχόμενό τους.

Αποθέσαμε πολλές ελπίδες στον πολυδιαφημισμένο ως ικανό και καινοτόμο υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησής, τους υφυπουργούς του, τους Γεν, Γραμματείς του και το νέο αίμα και τις νέες αντιλήψεις που υποτίθεται φέρουν στο ξεχαρβαλωμένο ελληνικό κράτος.

Αλλά  φευ. Τίποτε νέο, τίποτε χρήσιμο στο συγκεκριμένο τομέα, τίποτε που να κάνει τους πολίτες να αναθαρρήσουν και να αξιοποιήσουν.

Οι πληροφορικάριοι που υπηρετούν στους φορείς παραμένουν αδρανείς, μη εργαζόμενοι, χωρίς αγάπη για το αντικείμενό τους, χωρίς κατεύθυνση, αδιάφοροι, χωρίς έλεγχο και χωρίς αξιολόγηση.

Περνούν την ώρας τους προσθέτοντας κάποια δελτία τύπου και κάνοντας ελάχιστες κινήσεις για να γίνει επίκαιρο το θλιβερό αποτέλεσμα που μας κληροδοτήσαν τα 5 χρόνια ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και τα πολλά περισσότερα χρόνια των προηγούμενων από αυτούς.

Τεμπελιά, αδιαφορία, ανικανότητα;. Δε ξέρουμε τι να πούμε.

20 Μαΐου 2020

Επισήμανση … για τους νέους διορισμούς ...

Η είδηση: 19/5/2020 - Ξεναγοί: Σχολή και στη Ρόδο - Προσεχώς η προκήρυξη θέσεων για Ηράκλειο-Κέρκυρα:

Μήπως βρήκαμε αιτιολογία και λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των οικονομικών επιπτώσεων να αρχίσει το σύνηθες περίφημο γαϊτανάκι των διορισμών;

Ο ΣΥΡΙΖΑ υλοποίησε την προεκλογική του υπόσχεση για 100.000 διορισμούς στο δημόσιο.

Η ΝΔ με πόσους θα είναι ευχαριστημένη;

ΥΠΕΝ: Στα «σκαριά» μητροπολιτικό δίκτυο 6 μονοπατιών 90 χλμ στον Υμηττό …

«Έπεσαν» σήμερα οι υπογραφές ώστε ο Υμηττός, το βουνό με τους 11 όμορους δήμους και το 1 εκατομμύριο πολίτες που ζουν σε αυτούς, να αποκτήσει ένα μητροπολιτικό δίκτυο έξι μονοπατιών, συνολικού μήκους 90 χιλιομέτρων.


Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), με το επονομαζόμενο «Μνημόνιο Συνεργασίας για τα μονοπάτια του Υμηττού» τίθενται πλέον οι βάσεις για να γίνει ο Υμηττός επισκέψιμος για όλους, για ψυχαγωγία, άθληση, περιήγηση και συνάντηση με το φυσικό περιβάλλον … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:14:25, Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 14:17).

Μας αρέσει ότι επί τέλους υπουργός Περιβάλλοντος ασχολείται με το περιβάλλον. Χωρίς βέβαια να είμαστε σίγουροι για το πραγματικό του ενδιαφέρον, τις γνώσεις του επί του θέματος, την αποφασιστικότητά του και την αφοσίωσή του στην προστασία και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος/

Ωστόσο χαιρετίζουμε τις πρωτοβουλίες και ελπίζουμε να δούμε καλά σχέδια και ακόμα καλύτερη υλοποίηση, επί τέλους.

Ο Υμηττός υπήρξε πάντοτε ένα άχρηστο βουνό για το λεκανοπέδιο και μόνον οι καταπατητές έδειχναν μεγάλο ενδιαφέρον και έχουν στήσει μνημεία της αυθαιρεσίας των πολιτών που πλούτισαν από το άθλημα και των υπηρεσιών που έκαναν γερό κομπόδεμα για τη ζωή και τα γεράματά τους.

Ο δήμος Παπάγου – Χολαργού έχει δημιουργήσει ήδη 5 μονοπάτια που ξεκινούν από το δήμο και φθάνουν μέχρι την κορυφή του Υμηττού. Ίσως να υπάρχουν και μονοπάτια στους άλλους δήμους. Δεν το γνωρίζουμε.

Εμείς επιμένουμε στην ανάδειξη του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, σε Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο – βλέπετε http://asclepieion.mpl.uoa.gr/parko/  – αλλά  και υποστηρίζουμε κάθε άλλη πρωτοβουλία ανάδειξης και αξιοποίησης του όρους που θα είναι ευπρόσδεκτη και αναγκαία.

19 Μαΐου 2020

ΥΠΕΝ: Προσωρινοί ποδηλατόδρομοι και πεζόδρομοι για αντιμετώπιση του κορωνοϊού …

Διάταξη που έχει εισηγηθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με την οποία θεσπίζονται γρήγορες διαδικασίες για την προσωρινή δημιουργία ποδηλατοδρόμων και πεζόδρομων περιλαμβάνεται σε τροπολογία που θα κατατεθεί αύριο στη Βουλή. 

Φωτογραφία από προσωρινό ποδηλατόδρομο στο Βερολίνο. 

Η πρόταση αυτή ακολουθεί το παράδειγμα πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, την επεξεργάστηκαν ο υφυπουργός Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος, Δημήτρης Οικονόμου, κι ο γενικός γραμματέας Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος, Ευθύμιος Μπακογιάννης … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:17:17, Κυριακή, 17 Μαΐου 2020 17:16).

Τον Οκτώβριο του 2016 επαναφέραμε στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά την πρότασή μας τους ποδηλατοδρόμους της Κυριακής – βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2016/09/blog-post_88.html

Τον Ιούνιο του 2016  επαναφέραμε στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά την πρότασή μας για τους αστικούς ποδηλατοδρόμους – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2016/10/blog-post_59.html

Μας αγνόησαν όλοι οι αρμόδιοι επιδεκτικά. Μάλιστα για του; ΠτΚ η αστυνομία – η μόνη που απάντησε  κατόπιν ερωτήματος του δήμου Αθηναίων που διαβίβασε την πρότασή μας -  αποφάνθηκε ότι δεν γίνεται. Προφανώς γιατί βαριόντανε να ασχοληθούν και να συμβάλλουν στην επιτήρηση.

Ας είναι καλά και πάλι η πανδημία και ο κορονοϊός. Ας είναι καλά και οι άλλες χώρες που έχουν μέσα στο αίμα τους και τη λογική τους την ουσιώδη αντιμετώπιση των προβλημάτων και την εξεύρεση λύσεων υπέρ των πολιτών.

Έτσι το ΥΠΕΝ μας λένε ότι θα νομοθετήσει (άκουσον, άκουσον!) και θα εκδώσει και οδηγίες προς του ναυτιλομένους. Προκειμένου να κάνουν το αυτονόητο και να συμβάλλουν στην ομαλή ζωή των πόλεων και την ενασχόληση των πολιτών με την άθληση.

Περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.

ΥΓ: Δείτε επίσης την πρότασή μας για τον ποδηλατοδρόμο Αγ. Παρασκευής – Γουδή, τον ποδηλατοδρόμο Αθηνών - Βραυρώνος και τη συνηγορία μας στην αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Λαυρίου ως ποδηλατοδρόμου. Όλα στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά

18 Μαΐου 2020

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

  • ·         11/5/2020 - Άρση μέτρων: Ατελείωτες ουρές στα κεντρικά της ΔΕΗ: Η κακιά η μοίρα μας
  • ·         11/5/2020 - Κατέληξε 65χρονος που εντοπίστηκε σοβαρά τραυματισμένος σε αυλή σπιτιού στην Αρτέμιδα Αττικής: Ημερήσιο δελτίο θανάτων
  • ·         11/5/2020 - Ερντογάν: "Στρατηγικός στόχος" η ένταξη στην ΕΕ - Μαζί θα κάνουμε την Ευρώπη παγκόσμιο παίκτη: Αφού αποτυγχάνουν τα άλλα, η εκ των έσω εκπόρθηση στρατηγικός στόχος
  • ·         11/5/2020 - Γλυφάδα: Δίωξη για κακούργημα στον οδηγό της Corvette που σκότωσε τον 25χρονο: Να δούμε πότε θα δικαστεί, ποια θα είναι η ποινή και πόσα θα κάτσει μέσα
  • ·         12/5/2020 - «Πόθεν έσχες» χωρίς έλεγχο: Όχι θα δώσουν λόγο που τα βρήκαν
  • ·         12/5/2020 - Προανακριτική: Τι δήλωσε για τη Novartis η Ξένη Δημητρίου: Λένε ότι τους συμφέρει
  • ·         13/5/2020 - Δωδεκάχρονος ποδηλάτης παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στη Νάουσα: Εποχούμενοι δήμιοι
  • ·         13/5/2020 - Οι επτά βασικές αλλαγές που φέρνει ο Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Πολλές υποσχέσεις, λίγα χειροπιαστά αποτελέσματα
  • ·         13/5/2020 - Σπείρα θα έριχνε στην αγορά 1 εκατ. κλεμμένες ιατρικές μάσκες: Η αγορα κινέιται
  • ·         14/5/2020 - Η Τουρκία διεκδικεί την "επιστροφή" της Κρήτης και των Δωδεκανήσων: Καιρός να διεκδικήσει και το διάστημα άνωθεν της Ελλάδος
  • ·         14/5/2020 - Ο Πρόεδρος του ΔΣΑ αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι η εισαγγελέας προέβη σε απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους δικηγόρους και ζητά να ανακαλέσει, ενώ απευθυνόμενος και στην ηγεσία της Δικαιοσύνης ζητά να ελέγξουν την εν λόγω εισαγγελική λειτουργό: Η αλήθεια πονάει κ. Βερβεσέ
  • ·         14/5/2020 - ΕΛ.ΑΣ.: Έφοδος σε εργοστάσιο παραγωγής λαθραίου καπνού – Βρέθηκαν 25 τόνοι: Πως κάνετε έτσι βρε παιδιά
  • ·         15/5/2020 - Τουρισμός: Έρχονται ξενοδοχεία καραντίνας και γιατροί αναφοράς στα  νησιά: Καλό στα χαρτιά
  • ·         15/5/2020 - Τραμπ: Οι ΗΠΑ δεν πρέπει να εξαρτώνται από τρίτες χώρες, όπως η Τουρκία, για την παραγωγή F-35: Μπράβο Ντόναλτ. Πολύ καλή σκέψη
  • ·         16/5/2020 - Μητέρα της δολοφονηθείσης Ελένης Τοπαλούδη: «Κάνω έκκληση στους πολιτικούς να αλλάξουν τον ποινικό κώδικα και όταν λέμε ισόβια να είναι ισόβια. Να αλλάξουν τους νόμους και να στηρίζουν τις οικογένεια των θυμάτων και όχι τους δολοφόνους»: Κουφοί, τυφλοί, μουγγοί
  • ·         16/5/2020 - Γονείς πρότυπων σχολείων κατά των εξετάσεων - Επιστολή στον Κυρ. Μητσοτάκη: Γιατί αντιπαράθεση παιδιά;
  • ·         17/5/2020 - Αρχηγικό ρόλο είχαν οι δύο αλλοδαποί που συνελήφθησαν, οι οποίοι ήταν επιφορτισμένοι με την ανεύρεση των ναρκωτικών, τη μεταφορά, την αποθήκευση και την προμήθεια των διακινητών. Είχαν υπαλλήλους 5 Έλληνες: Ούτε μια μέρα άνεργοι
  • ·         17/5/2020 - Συλλήψεις για τον πόλεμο συμμοριών στη Μενάνδρου: Αφού θα τους αφήσει ελευθέρους ο κ. εισαγγελέας

17 Μαΐου 2020

Ανατολή ή Δύση ή και τα δυο …

Ανήκομεν στο Δυτικό Κόσμο …
Είμαστε στην Ανατολή …
Κοιτάμε και προς Δυσμάς και προς Ανατολάς …

Έτσι πορευόμασταν. Η πραγματικότητα όμως όπως εξελίσσεται μάλλον υπαγορεύει διαφορετικές επιλογές από αυτές που ακολουθήσαμε μέχρι σήμερα και μάλιστα ασθμαίνοντας. Επιβάλλεται να συνεργαστούμε και με τους εκ Δυσμών και τους εξ Ανατολών πρωταγωνιστές και συμμάχους μας. Καιρός να κάνουμε πράγματα αλά Ελβετία, Τουρκία, Γαλλία, Γερμανία και άλλων έξυπνων χωρών.

Ας λάβουμε υπόψη μας ότι
  1. -       Η ΕΕ, με χώρες που βρίσκονται δυτικότερα και βορειότερα της Ελλάδος, αποτελεί το φυσικό χώρο κοινών πολιτικών και συνεργασίας και δεν θα αναφερθούμε περαιτέρω σε αυτή. Ελπίζουμε ότι οι ακραίοι σύγχρονοι τυράννοι της Ελλάδας, που αναφέρονται ως ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, με πρωθυπουργό τον παντελώς ακατάλληλο και επικίνδυνο Αλ. Τσίπρας, δεν θα επανέλθουν ποτέ στο προσκήνιο και θα μας αφήσουν στην ησυχία μας. Θα μας μείνει μόνον η τρομάρα που πήραμε
  2. -       οι ΗΠΑ ενδιαφέρονται κυρίως για τη γεωπολιτική σημασία της Ελλάδος, για τη στρατιωτική συμμαχία με την Ελλάδα, πράγμα που αποδεικνύεται εύκολα. Βέβαια φροντίζουν, όταν χρειάζεται να μας το τονίζουν, να μας το υπενθυμίζουν, να μας το υποδεικνύουν και να το επιβάλλουν με τον άλφα ή τον βήτα τρόπο. Οι οικονομικές δοσοληψίες χωρίς να είναι αμελητέες είναι περιορισμένης οικονομικής αξίας,  όγκου, ποιότητας, εμβέλειας και πολλαπλασιαστικών επιπτώσεων, αλλά είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες
  3. -       Οι Ανατολικοί μας σύμμαχοι Κίνα, Ρωσία, Ινδίες, Αίγυπτος, Ιαπωνία, Αυστραλία,  (κανείς πρέπει να βλέπει και προς την Ινδονησία) ενδιαφέρονται και προάγουν τις οικονομικές συνιστώσες των διμερών μας σχέσεων, αλλά και τον Πολιτισμό. Οι σχέσεις μας χαρακτηρίζονται από ιστορικό βάθος, αλληλοσεβασμό, κατανόηση και εποικοδομητικό διάλογο, ανεξάρτητα από το μέγεθος, τους γλωσσικούς φραγμούς και τις ταχύτητες ανάπτυξης και επιτυχίας των στρατηγικών επιλογών τους. Οι οικονομικές διατάσσεις της συνεργασίας με τις χώρες αυτές πρέπει να ενδυναμωθεί. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον πρέπει να έδειξε η Ελλάς για τη συνεργασία στην έρευνα και την τεχνολογία και να οικοδομήσει στέρεες και αποτελεσματικές σχέσεις
  4. -       Προς Ανατολάς και στη λεκάνη της Μεσογείου υπάρχουν χώρες προς τις οποίες πρέπει να αναβαθμίσουμε τις σχέσεις μας είτε αμυντικές, είτε πολιτιστικές, είτε οικονομικές  
  5. -       Λογικά όλες οι χώρες του πλανήτη (βλέπετε Καναδά, Λατινική Αμερική, Αφρική, Ασία) παρουσιάζουν μικρότερο ή μεγαλύτερο ενδιαφέρον και οι σχέσεις με την Ελλάδα πρέπει να είναι σοβαρές, επικεντρωμένες, λαμβάνοντας υπόψη τις μικρές ή μεγαλύτερες ελληνικές παροικίες. Οι δεσμοί με τις χώρες αυτές πρέπει να ενδυναμωθούν, με επίκεντρο τον Πολιτισμό και την αλληλοκατανόηση.   
Η λογική λέει ότι η Ελλάς πρέπει να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις με τους γίγαντες της παγκόσμιας οικονομικής πραγματικότητας, ΗΠΑ και Κίνα, χωρίς να παραβλέπει όλες τις άλλες συνιστώσες. Το τρίπτυχο της Ελληνικής εξωτερικής πολιτικής πρέπει να είναι Ασφάλεια, Οικονομία, Πολιτισμός.

Ας επικεντρωθούμε λοιπόν στις σχέσεις μας με το δίπολο Κίνα – ΗΠΑ και ας αναπτύξουμε τις ικανότητές μας. Η εξωτερική μας πολιτική πρέπει να χαρακτηρίζεται από ευελιξία, σοβαρότητα, αποτελεσματικότητα, επινοήσεις, ευστροφία και ευφυΐα.

16 Μαΐου 2020

Τουρισμός: Έρχονται ξενοδοχεία καραντίνας και γιατροί αναφοράς στα νησιά …

Τι σχεδιάζει η κυβέρνηση για τον τουρισμό. Διαβεβαιώσεις του υπουργού Υγείας Β. Κικίλια ότι η Ελλάδα θα πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα κατά την θερινή περίοδο.

Τουρίστρια στη Σαντορίνη SHUTTERSTOCK

Ξενοδοχεία καραντίνας για τον κορονοϊό και εντατική ιατρική παρακολούθηση εκτιμάται ότι περιλαμβάνει το σχέδιο της κυβέρνησης για την ασφαλή προσέλευση των τουριστών και την στήριξη των επιχειρήσεων του κλάδου … (news247 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 14 Μαΐου 2020 22:33).

Τίποτε δεν μπορεί να γίνει την σύγχρονη Ελλάδα, όταν τα πράγματα κυλούν ομαλά.

Στις 27 Αυγούστου του 2011 γράφαμε στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά για την αναγκη ενός «καλοκαιρινού ΕΣΥ» – βλέπετε

Τα χρόνια πέρασαν και τίποτε δεν έγινε. Ούτε βεβαία πήραμε και καμιά απάντηση από τους αρμοδίους προς τους οποίους απευθυνθήκαμε.

Ας είναι καλά και πάλι η πανδημία του κορονοϊού. Τώρα ο δημοφιλέστατος όπως μας λένε υπουργός Υγείας κ. Κικίλιας ασχολείται με το θέμα της οργάνωσης υποδομών για την αντιμετώπιση ιατρικών περιστατικών στα νησιά και τους τουριστικούς προορισμούς εν γένει, που υστερούν σε υποδομές υγείας σε σχέση με τους αριθμούς των επισκεπτών.

Ποτέ βέβαια δεν είναι αργά και μακάρι τα σχέδια να είναι κατάλληλα και να οδηγήσουν σε αποτελεσματικά μέτρα και εξασφάλιση ενδεδειγμένων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες και τους κατοίκους. Όχι περιστασιακά.

Φοβόμαστε όμως ότι θα πρόκειται για προσωρινά σχέδια και υποδομές που θα ξεχαστούν μόλις παρέλθει το πρόβλημα και είτε θα ξεμείνει αχρείαστο προσωπικό (με τις γνωστές κατόπιν απαιτήσεις) είτε θα χρειαστεί εκ νέου σχεδιασμός μόλις ανακύψει άλλο πρόβλημα μεγάλης έκτασης ή υπάρξουν επίμονες απαιτήσεις του επιχειρηματικού κόσμου. Δηλαδή δε θα μάθουμε ποτέ να είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή, έχοντας δημιουργήσει κατάλληλες δομές.

15 Μαΐου 2020

Καιρός να μιλήσουμε και πάλι για τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα …

Όλοι οι πολιτικοί ομνύουν στο όνομά της.

Όλοι κλαίνε για το πλήγμα που υπέστη τη δεκαετία της οικονομικής κρίσεως και τις χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που εξαφανίστηκαν.

Έχουμε ασχοληθεί με το θέμα αυτό και παλιότερα – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2013/05/blog-post_3.html , αλλά  απαντήσεις στα ερωτήματά μας δεν πήραμε ποτέ.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει πλέον ραγδαία και αναζητούνται νέες λύσεις στο δυσβάστακτο πρόβλημα της ανεργίας. Το τραγικό είναι ότι ελάχιστοι ασχολούνται με το θέμα, ενώ καθημερινώς αναδεικνύουν μια νέα τάξη προνομιούχων Ελλήνων των συνταξιούχων. Οι περισσότεροί από αυτούς μαζί με τους στρατιωτικούς αποτελούν τη νέα τάξη πράγματων στην Ελλάδα του 21ου αιώνα. Ίσως εισπράττουν λίγα για τις σημερνές απαιτήσεις των καλομαθημένων Ελλήνων, αλλά είναι σίγουρα χρήματα στο τέλος του μήνα για τον επόμενο. Δράμα.

Θα ξαναπούμε ότι οι νέοι πρέπει να εφεύρουν σήμερα μια εργασία. Δεν θα πρέπει να περιμένουν τους επενδυτές να τους προσλάβουν και μάλιστα με όρους που δημιουργεί το κράτος, ενώ παράλληλα διατηρεί στρατιές διεφθαρμένων υπηρεσιών και υπαλλήλων  ελέγχων της νομιμότατος. Πράγματα ασυμβίβαστα και προκλητικά αντιαναπτυξιακά. Πρέπει να εφεύρουμε νέας μορφής μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να διαμορφώσουμε περιβάλλον εξέλιξης και μεγέθυνσης. Το μείζον είναι η παράγωγή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών που έχει ανάγκη η ανάπτυξη και η δημιουργία πλούτου, κάθε μορφής.

Και επειδή οι δικοί μας πολιτικοί και επιστήμονες περί άλλα τυρβάζουν, ας αντιγράψουμε τουλάχιστον τις καλές πρακτικές άλλων χωρών και ας προσπαθήσουμε να τιθασεύσουμε το τέρας της ανεργίας, ικανοποιώντας την ανάγκη των ανθρώπων να έχουν ένα καλό μεροκάματο για να αναστήσουν τα παιδιά τους.

14 Μαΐου 2020

Εντός αντιπυρικής περιόδου, πολύ υψηλές θερμοκρασίες ...

Και όμως η περίφημη Πολιτική Προστασία δεν έχει εξαγγείλει τρόπους συστηματικής απομάκρυνσης των κλαδιών και φυτικών υπολειμμάτων με τα οποία αναμένεται οι φιλανθείς και νοικοκυραίοι συμπολίτες μας να στολίσουν γωνίες των δρόμων 

Απαράμιλλο κάλος ...

και όπου τέλος πάντων αποφασίσουν. Όπως άλλωστε κάνουν κάθε χρόνο, τέτοια εποχή.

Πολίτες πιστοί στις παραδόσεις,  ανεύθυνοι και ακατάλληλοι αρμόδιοι,  Όλα στη τύχη.  

Θεραπεία για τις... ασθένειες του ΕΣΥ …

Δημιουργήθηκε για να εξασφαλίσει την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις δομές υγείας και την άσκηση ιατρικής που θα καθορίζεται από όσα χρειάζονται για την περίθαλψη του ασθενούς, όχι από την οικονομική του κατάσταση. Από το ξεκίνημά του, τα εμπόδια ήταν πολλά. 


Ο Παρασκευάς Αυγερινός, πρώην υπουργός Υγείας και κύριος εισηγητής του ιστορικού νόμου 1397 με τον οποίο θεσμοθετήθηκε το Εθνικό Σύστημα Υγείας το 1983, αποκαλύπτει στο βιβλίο του «Η αλλαγή τελείωσε νωρίς» (Εστία, 2013) τις μάχες που έδωσε για να ψηφιστεί ο νόμος και τις αντιδράσεις που αντιμετώπισε ακόμη και από «συντρόφους» του στο ΠΑΣΟΚ.

«Η εφαρμογή ενός διαρθρωμένου ΕΣΥ συγκρούεται αναπόφευκτα με εγκατεστημένα συμφέροντα, που προσπαθούν να αποτρέψουν ριζοσπαστικές και ανθρωποκεντρικές παρεμβάσεις», γράφει … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ 09:55, 12 Μαΐου 2020).


Με αφορμή την εφαρμογή υπηρεσιών Τηλεϊατρικής στην Ελλάδα για πρώτη φορά το 1989, που εισαγάγαμε στο Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, διαπιστώσαμε δύο συνταρακτικές αλήθειες:
  1. Την πλήρη απροθυμία των κκ. ιατρών και ιδιαίτερα εκείνων που αποτελούσαν τις  ηγετικές φυσιογνωμίες που επηρέαζαν και τις πολιτικές στα θέματα παροχής υπηρεσιών υγείας στους πολίτες και δη ιατρικών υπηρεσιών, να υιοθετήσουν καινοτόμες προσεγγίσεις και να αναγνωρίζουν την αξία και την επερχόμενη γενίκευση των συγχρόνων τεχνολογιών στην παροχή ιατρικών κυρίως υπηρεσιών
  2.  Την αποστροφή σε κάθε μορφή καταγραφής των σημαντικών στοιχείων που αφορούσαν τη παροχή υπηρεσιών υγείας και τη συνακόλουθη επιστημονικά άρτια συστηματική καταγραφή ιατρικών ενεργειών που αφορούσαν την αντιμετώπιση των περιστατικών των πολιτών, όταν αυτοί προσέρχονται σε μονάδα υγείας ή απευθύνονται σε ιατρό του συστήματος του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα.
Σήμερα ύστερα από τη δεκαετή οικονομική κρίση που προξένησε βαρύτατα τραύματα στη ζωή των Ελλήνων πολιτών και στις προσφερόμενες σε αυτούς υπηρεσίες, δειλά, δειλά θα λέγαμε ακούγονται επί τέλους φωνές που συντάσσονται και προβάλλουν την ανάγκη δομικού εκσυγχρονισμού των δομών του ΕΣΥ

Οι δικές μας προτάσεις που εκτείνονται από το 1989 μέχρι και σήμερα έχουν όλες αγνοηθεί, αλλά πλέον τις επικαλούνται σημαντικοί επιστήμονες που υπηρέτησαν το σύστημα και δημοσίως πλέον τάσσονται υπέρ των μεταρρυθμίσεων.

Ας ευχηθούμε ότι οι Έλληνες πολίτες θα ευτυχήσουν να τις δουν να υλοποιούνται προς όφελος όλων.

Και ας ευχαριστήσουμε την πανδημία του κορονοϊού που έλυσε τις γλώσσες σοβαρών επιστημόνων και ανθρώπων που έζησαν το σύστημα εκ των έσω, αλλά δεν μπόρεσαν να το εκσυγχρονίσουν.

13 Μαΐου 2020

Ένα νέο πρόσωπο για το κέντρο της Αθήνας …

Ο «μεγάλος περίπατος», το πλέον εκτεταμένο πρόγραμμα αναπλάσεων που έγινε ποτέ στην Αθήνα, αργόσβησε στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας. Εκτοτε, το κέντρο της πόλης πέρασε διάφορες φάσεις: από την απότομη εγκατάλειψη και τη φτωχοποίηση, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης, έως την απότομη «Airbnb-οποίηση» των τελευταίων ετών. Η συζήτηση, όμως, για τον δημόσιο χώρο παρέμεινε ασθενής, περιστασιακά αναζωπυρούμενη από προγράμματα και παρεμβάσεις που εξαγγέλθηκαν αλλά δεν υλοποιήθηκαν. 

Μόλις δύο λωρίδες για κίνηση των οχημάτων προβλέπονται για την οδό Πανεπιστημίου, στο σχέδιο που εγκρίθηκε χθες από το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας. Μία λωρίδα θα δοθεί στο ποδήλατο, ενώ προβλέπεται, επίσης, η πεζοδρόμηση τριών λωρίδων κυκλοφορίας με επέκταση των πεζοδρομίων. 

Με αυτή την έννοια, η φιλόδοξη πρόταση που εγκρίθηκε χθες από το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων έχει μια ιδιαιτερότητα. Οι βασικές παρεμβάσεις θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται μόλις σε ένα μήνα, ως προσωρινές, με στόχο να επαναξιολογηθούν … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 14:00, 12 Μαΐου 2020).


Μας χαροποιεί ιδιαιτέρα το γεγονός ότι ένας δήμαρχος Αθηναίων φαίνεται να έχει διάθεση να ασχοληθεί σοβαρά με την πόλη των Αθηνών.

Δεν είναι εύκολο από την ανακοίνωση να κατανοήσει κανείς το μέγεθος των παρεμβάσεων και ιδιαίτερα του αποτελέσματος στη λειτουργία της πόλεως. Περιμένουμε λοιπόν περισσότερα στοιχεία και χρονοδιαγράμματα, προϋπολογισμούς και αναθέσεις ώστε να μορφώσουμε καλύτερη εικόνα. Αλλά είμαστε εκ των προτέρων θετικοί στις πρωτοβουλίες του κ. δημάρχου.

Η πόλις όμως των Αθηνών δε πρέπει να περιορίζεται μόνον σε δραστηριότητες που σχετίζονται με τουρισμό, την κατανάλωση και τις στοιχειώδεις συνήθεις δραστηριότητες λειτουργίας μιας πόλεως. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε και πρωτοβουλίες που θα αφορούν την πόλη ως Κοιτίδα Πολιτισμού, αλλά και τη μετεξέλιξή της σε δυναμική και σύγχρονη κυψέλη Πολιτισμού, σε συνδυασμό με παραγωγικές και οικονομικές σύγχρονες δραστηριότητες.

12 Μαΐου 2020

Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτικού Προσωπικού. ..

Ε ... ΕΣΥ ακούς;

Τιμήστε την Ημέρα με την εξάλειψη του άθλιου σχήματος των αποκλειστικών "νοσηλευτριών" στα νοσοκομεία.  

Ανυπόκριτος θαυμασμός και απορία …

Είμαστε από τους τυχερούς που διαθέτουμε κήπο και ασχολούμαστε με αυτόν.

Κάθε Άνοιξη ο κήπος πλημμυρίζει σχεδόν με ένα αγριόχορτο που βρίσκεται παντού και φυτρώνει όπου βάλει ο νους του ανθρώπου. Έχουμε παρατηρήσει ότι προτιμά σημεία που υπάρχουν πέτρες, ίσως γιατί εκεί σχηματίζονται θύλακες υγρασίας και το ταπεινό αυτό φυτό επωφελείται..

Είναι η αγριάδα. Έχει διάφορες μορφές, συνήθως είναι καταπράσινη καλοκαιριάτικα, είναι πάντοτε ανθεκτική στην ξηρασία και στην καταπόνηση, ενώ άλλες ποικιλίες ξεραίνονται αφού έχουν καρποφορήσει. Αν το κόψεις ξαναφυτρωνει, ακόμα και αν το ξεριζώσεις. Δεν είναι σπάνιο να επανεμφανιστεί, ίσως γιατί μένουν υπολείμματα του ριζικού του και το φυτό επανέρχεται.

Η αγριάδα είναι  παραδοσιακά γνωστή για την ανακούφιση ατόμων που έχουν κωλικούς και διευκολύνει να «κατέβουν» και να αποβληθούν πέτρες του ουροποιητικού συστήματος.

Μας προξενεί ευλόγως μεγάλη εντύπωση ότι κανένα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα ή ερευνητικό κέντρο από τα πολλά που διαθέτουμε δεν έχει ασχοληθεί με τις ιδιότητες των φυτών αυτών και δεν έχουν αποκωδικοποιηθεί τα γενετικά χαρακτηριστικά τους.

Είμαστε σίγουροι ότι τα εν λόγω φυτά διαθέτουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά που μπορεί να είναι χρήσιμα και για τη σύνθεση νεών φυτών, διασταυρώσεις, ακόμα και ενδυνάμωση ειδικών χαρακτηριστικών που ίσως αποδειχθούν  χρήσιμα σε εφαρμογές οικονομικού ενδιαφέροντος.

Απορία … για το Αττικό περιβάλλον …

Ο θαυμάσιος υπουργός Περιβάλλοντος κ. Κωστής Χατζηδάκης, υπεραμύνθηκε με άρθρο του στη εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΙΗ της 10η Μαΐου 2020 του νέου Νόμου που ψηφίστηκε στη βουλή των Ελλήνων για το Περιβάλλον.

Εξήρε τις προβλέψεις του νόμου και υποβάθμισε τις αντιδράσεις που υπήρξαν και μάλιστα έντονες, από όλες σχεδόν τις άλλες πλευρές.

Θα ρωτήσουμε ακόμα μια φορά το περίφημο ΥΠΕΝ και το σημερινό ένοικό του και υπουργό κ. Κωστή Χατζηδάκη τι έχει κάνει μέχρι τώρα για το ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ, που δημιουργήθηκε με το ΠΔ 199 του 2003, δηλαδή την περιοχή ΖΟΕ (Ζώνη Οικιστικού Ελέγχου), με επίκεντρο τον αρχαιολογικό χώρο και την περιοχή ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 της Βραυρώνος;

Μήπως άραγε καταργήθηκε το ΠΔ; Μήπως επικράτησαν οι απόψεις περί οικοπεδοποιήσεως της περιοχής και αποδίδει στο δήμο Μαρκοπούλου την έκταση των 40.000 περίπου στρεμμάτων, αν δεν κάνουμε λάθος, για οικοπεδοποίηση, ακόμα και εντός της περιοχής ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 της Βραυρώνος;

Περιμένουμε εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις, ελπίζουμε περί του αντιθέτου.

Όμως η επιμονή του ΥΠΕΝ και της κυβερνήσεως στο ανόητο, άχρηστο και εξαιρετικά ακριβό και παρωχημένης τεχνολογίας αντιπλημμυρικό έργο του ταλαίπωρου αρχαίου ποταμού Ερασίνου, μάλλον δεν αφήνει πολλά περιθώρια ελπίδας.

11 Μαΐου 2020

Παραλήρημα και αποδοχή όλων όσα ξευτιλίζει καθημερινώς …

Ο λόγος για τη δήλωση Ερντογκάν, του λυσσασμένου σκύλου που παραληρεί καθημερινώς εναντίον της Ελλάδος, της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, του προέδρου της Γαλλίας Μακρόν, του Ισραήλ, της Αιγύπτου και του Αλ Σίσι, που γλύφει τον πρόεδρο των ΗΠΑ και επιχειρηματία της Κωνσταντινουπόλεως Ντόναλτ Τράμπ, που τάχει βρει με τον πρόεδρο Πούτιν της Ρωσίας, αγοράζοντας αντιαεροπορικά συστήματα S400 και αφήνει τους Ρώσους να κατασκευάζουν στην Τουρκία πυρηνικούς σταθμούς πολλών δις δολαρίων, που ξερογλείφεται με τους Κινέζους και άλλα παρόμοια με κάθε ισχυρό και «περίπλοκο» καθεστώς ανά τον πλανήτη.

Και ω του θαύματος στις 9 Μαΐου 2020, ημέρα της Ευρώπης ο λαλίστατος και κομπορρημονών Ερνοτγκάν έκανε μια καταπληκτική δήλωση υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και της απαρέγκλιτης λέει στάσης της Τουρκίας να ενωθεί με την ΕΕ και να την ενδυναμώσει.


Εμείς τη διαβάζαμε και δεν πιστεύαμε ότι την εκστόμισε ο σουλτάνος Ερντογκάν. Προφανώς κατανόησε ότι επειδή δεν πιάνουν οι απειλές του και τα άλλα κόλπα, καλλίτερα να προσπαθήσει να εκπορθήσει την ΕΕ εκ των έσω.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …


·         Marfin: Δέκα χρόνια μετά, ένα έγκλημα δίχως τιμωρία: Θαυμάσιος ελληνικό; Νομικός πολιτισμός. Ίχνος ντροπής
·         Μηταράκης: Η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι - Νέο νομοσχέδιο για το Μεταναστευτικό: Ναι, αλλά  ορυφέτια σε δικούς του
·         Σχολεία: Ανοίγουν σήμερα για τους εκπαιδευτικούς - «Αντάρτικο» από την ΟΛΜΕ: Η εκπαίδευση στις Περιφέρειες. Απολύσεις τώρα
·         Οι Εύζωνοι και η «Κ»: Απαράδεκτα πράγματα και δη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
·         Δημοσκόπηση Pulse: Η διαφορά ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ – Τι λένε οι πολίτες για τον κορωνοϊό: Η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ δείχνει ότι η κυβέρνηση πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα
·         Κώστας Μπακογιάννης: «Γενναία η εισήγηση για το ύψος των κτηρίων γύρω από την Ακρόπολη»: Συμφωνούμε στον περιορισμό του ύψους, αλλά η συζήτηση γίνεται με ψεύτικες εικόνες (δόξα στα fake news)
·         Η Ουάσινγκτον δεν στηρίζει την επίθεση του Χαλίφα Χάφταρ ενάντια στην Τρίπολη: Έμμεση υποστήριξη στη Τουρκία;
·         Αναβολή δύο μηνών στη διασύνδεση ταμειακών – Τaxis: Αναμενόμενα κακά μαντάτα
·         Έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό ο Δημήτρης Κρεμαστινός: Πάει άκλαυτος!
·         Για παραβίαση των περιοριστικών όρων που του είχαν επιβληθεί συνελλήφθει ο Νίκος Σειραγάκης, ο οποίος είχε καταδικαστεί σε 401 χρόνια φυλάκισης (κατά τον νόμο εκτιτέα τα 25) για παιδεραστία σε βάρος 36 παιδιών, ωστόσο βγήκε ελεύθερος από τις φυλακές Γρεβενών, αφού εξέτισε μόλις οκτώ χρόνια και πέντε μήνες κάθειρξης: Θαυμάσιος νομικός πολιτισμός. Ανεπανάληπτος!
·         Ιδού τα υγειονομικά πρωτόκολλα της φετινής τουριστικής περιόδου: Διαρθρωτικά μέτρα μηδέν.
·         Σε σειρά συλλήψεων μελών δύο αντίπαλων συμμοριών αλλοδαπών που δρούσαν στο κέντρο της Αθήνας, με «πυρήνα» τους δρόμους κάτω από την Ομόνοια και με πεδία δράσης τη διακίνηση ναρκωτικών και το λαθρεμπόριο τσιγάρων, προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ: Εξαιρετική ελληνική φιλοξενία και νέο αίμα
·         Η τελετή μνήμης για τα θύματα της Marfin, η «συγγνώμη» και οι πολιτικές αιχμές: Βρείτε τους δράστες. Τα άλλα είναι σάλτσα
·         Ελβετία: Διαδηλώσεις κατά των περιορισμών λόγω Covid-19: Περιθωριακοί υπάρχουν παντού
·         Η τελετή μνήμης για τα θύματα της Marfin, η «συγγνώμη» και οι πολιτικές αιχμές: Αφήστε τα μνημόσυνα και καλέστε ειδικούς από όλο τον κόσμο να εντοπίσουν τους εγκληματίες
·         Σόιμπλε: Σε κίνδυνο το ευρώ από την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου για την ΕΚΤ: Αφού το Γερμανικό Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου τα έκανε μαντάρα (επιεικώς)
·         Επεισόδια στην Κυψέλη: Αντιεξουσιαστές έσπασαν βιτρίνες - Επιτέθηκαν με μολότοφ σε αστυνομικούς: Ξύπνησαν οι σκοτεινές δυνάμεις
·         Διεθνές βραβείο στο ΕΜΠ για την πρωτοποριακή του ιδέα στη μάχη κατά του κορωνοϊού: Διευκρινήσεις παρακαλούμε
·         Λέμβος με 19 πρόσφυγες και μετανάστες έφτασε στη Λέσβο: Μαύρα μαντάτα. Παιδιά βουλώστε τις τρύπες

10 Μαΐου 2020

Και πάλι στην επικαιρότητα … για αστικούς ποδηλατοδρόμους …

Στις 19 Δεκεμβρίου είχαμε αναρτήσει θέμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ σχετικά με αστικούς ποδηλατοδρόμους – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2019/12/2019-21.html , υπενθυμίζοντας πρότασή μας του 2016.

Σήμερα μετά το πέρας της επιβολής του μέτρου «μένουμε σπίτι», αλλά και των υφιστάμενων περιοριστικών μέτρων μετακίνησης μέσω ΜΜΜ, για να προστατευτούμε από την πανδημία του κορονοϊού, σημαντικός αριθμός Ελλήνων ανακάλυψε εκ νέου το ποδήλατο. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο μεταφοράς για μικρές αποστάσεις και υποστηρίζει εξ ορισμού τα μέτρα τήρησης των αποστάσεων μεταξύ συμπολιτών.

Η πρότασή μας αποσκοπεί στη διευκόλυνση της χρήσης του ποδηλάτου εντός του αστικού ιστού, χωρίς τη δημιουργία ειδικών ποδηλατοδρόμων, πράγμα που απαιτεί πολλά χρήματα, συνεχή αστυνόμευση και κυρίως δεν είναι εφαρμόσιμη πρακτική λόγω στενών δρόμων και ακόμα στενότερων πεζοδρομιών.

Ελπίζουμε η πρότασή μας να τύχει στιβαρής μελέτης.

Απορία … για τα παντοδύναμα φροντιστήρια …

Πότε το εκπαιδευτικό σύστημα θα γίνει τόσο καλό ώστε να εξαλειφθεί το όνειδος των φροντιστηρίων;

Και πότε θα απαλλαγούν οι δυστυχείς γονείς από τα τραγικά διλήμματα και τις τεράστιες οικονομικές περιπτώσεις, Χωρίς βέβαια τα παιδιά να αποκτούν ιδιαίτερα εφόδια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που θα αντιμετωπίσουν αργότερα στη ζωή τους..

ΥΓ: Η πανδημία ήταν και είναι μια καλή ευκαιρία για να αρχίσει η κατεδάφιση τους ανόητου συστήματος των φροντιστηρίων και της έμμεσης απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Αλλά δε διαφαίνεται λύση. Μόνον ρυθμίσεις που αφορούν το αναπόσπαστο πλέον τμήμα της εκπαίδευσης των ελληνόπουλων 

9 Μαΐου 2020

Έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό ο Δημήτρης Κρεμαστινός …

Απεβίωσε ο Δημήτρης Κρεμαστινός μετά από μάχη με τον κορωνοϊό. Συλλυπητήριο μήνυμα ανήρτησε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας. 


Ο πρώην υπουργός Υγείας, καθηγητής Ιατρικής και πολιτικός έφυγε από τη ζωή, όπως έγινε γνωστό το πρωί της Παρασκευής.

Ο Δημήτρης Κρεμαστινός νοσηλευόταν στον «Ευαγγελισμό» από τις 26 Μαρτίου.

Συλλυπητήριο μήνυμα για τον θάνατο του Δημήτρη Κρεμαστινού ανήρτησε στο Twitter ο Βασίλης Κικίλιας, τονίζοντας ότι «υπηρέτησε το χώρο της Υγείας με αξιοπρέπεια και αίσθημα ευθύνης» … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 08.05.2020 : 08:00).


Αμέσως έσπευσαν όλοι οι πολιτικοί ακόμα και η κα πρόεδρος της Δημοκρατίας να προβάλλουν τον εαυτό τους συλλυπούμενοι δημοσίως πάντοτε και όχι ιδιωτικώς τους οικείους του εκλιπόντος.

Ωστόσο εμείς πιστεύουμε ότι πάει άκλαυτος ο συμπαθής και ήπιων τόνων βουλευτής  Κρεμαστινός.

Να δοθούν στη δημοσιότητα πως ασθένησε ο εκλιπών, ποια είναι η ιχνηλάτηση του περιστατικού, γιατί δεν ανακοινώθηκε τίποτε σχετικό από τους αρμοδίους και γιατί το εκλεκτό υπουργείο και ο θαυμάσιος υπουργός και ιατρός κ. Βασιλης Κικίλιας και οι υπό αυτόν ποιούν την νήσσαν;

Μήπως η υπόθεση έχει μεγάλο βάθος και κρύβονται συμφέροντα του συστήματος και κινδυνεύουν υπολήψεις; Ίσως ότι συνέβη να οφείλεται σε επιπολαιότητα, αλλά  κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Αφήστε που τους νόμους και τους κανόνες του έχουμε για τους φτωχοδιάβολους. Δε θα έπρεπε να υπάρξει ανακοίνωση αν ο εκλιπών είχε υποκείμενα νοσήματα ή είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση (και η οποία διερευνάται;);

Αλλά που; Στην Ελλάδα. Εδώ κανείς δεν είναι υπόλογος των πράξεών του και αν μάλιστα ανήκει στο σύστημα αμέσως προστατεύεται από τους Ηρακλείς και τους ομολόγους του.

Γαίαν έχεις ελαφράν.  

ΣΒΠΕ: Δεν καταργούνται όλα τα πλαστικά μιας χρήσης το 2021 …

Για αφορισμούς και απλουστεύσεις με επικίνδυνες παρενέργειες στην οικονομία σε μια δύσκολη φάση κάνει λόγο ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ) που τονίζει σε ανακοίνωση του ότι δεν καταργούνται όλα τα πλαστικά μιας χρήσης το 2021. 


Αναφερόμενος σε λανθασμένα μηνύματα που διατυπώνονται από «επίσημα χείλη», ο ΣΒΠΕ σημειώνει ότι οι άκαιρες δημόσιες δηλώσεις / δεσμεύσεις από την πολιτική ηγεσία για κατάργηση όλων των πλαστικών μιας χρήσης το 2021, και οι ατεκμηρίωτες ειλημμένες όπως φαίνεται αποφάσεις στο πλαίσιο της ‘περιβαλλοντικής’ πολιτικής της κυβέρνησης, πέρα του ότι παραμένουν σε αντίθεση με το γράμμα και το πνεύμα των Ευρωπαϊκών Οδηγιών, 2019/904[4} και 2015/720 συνιστούν αντιαναπτυξιακή προσέγγιση και το μόνο στο οποίο αποσκοπούν είναι προσωπικά-μικροπολιτικά οφέλη θυμίζοντας τακτικές και εποχές που υποτίθεται έχουμε αφήσει στο παρελθόν … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:15:46 , Δευτέρα, 04 Μαΐου 2020 15:39).


Ακόμα μια φορά απουσία στρατηγικής, έλλειψη ικανοτήτων, έλλειψη γνώσεων, έλλειψη επιτελικού κέντρου. ¨Όλα στο πόδι. Κάτι μεταξύ πραγματικότητος, επιθυμιών και λαϊκισμού από πολιτικούς που τα θέλουν όλα. Και τη πίττα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, αλλά  δεν κατανοούν την πραγματικότητα και την καθημερινότητα..

Περιμένουμε πληροφόρηση για το τι πράγματι έχει αποφασιστεί τις Βρυξέλλες και τι ακριβώς σχεδιάζεται στην Ελλάδα.

Οι πολίτες πρέπει να είναι καλά πληροφορημένοι για να στηρίξουν οποιαδήποτε στρατηγική αποφασιστεί.

Το δράμα των καφέ κάδων πρέπει να προβληματίσει την κυβέρνηση και της τοπική αυτοδιοίκηση. Έγκλημα χωρίς τιμωρία κατά του περιβάλλοντος. Χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός αρμοδίου.

8 Μαΐου 2020

Απορία …για το θρυλικό ΕΣΥ…

Η κυβέρνηση φαίνεται να επαναπαύθηκε στα θετικά αποτελέσματα της αντιμετώπισης της πρώτης φάσεως της πανδημίας του κορονοϊού και ούτε τσιμουδιά για ένα ή περισσότερα σχέδια πλήρους αναδιάρθρωσης του επί ξύλου κρεμάμενου ΕΣΥ.

Αρχής γενομένης από την Πρωτοβάθμια Φροντίδα  Υγείας.

7 Μαΐου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 32 … παρακαλούμε περιμένετε στην ψηφιακή ουρά …

Ε, εσύ. Όρθιος αμέσως, μη κάθεσαι ούτε λεπτό: Μήνυμα χωρίς χρέωση, από το ψηφιακό επόπτη της συμπεριφοράς σου. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης πρόστιμο 10 € κλιμακούμενο. ΚΙΝΔΥΝΟΣ  μεγαλύτερων προστίμων, για απείθεια, κακή συμπροφορά, ασέβεια, προκλητικότητα, αναίδεια. Αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ περιμένετε.

Αυτό που σας περιέγραψα είναι η νέα ψηφιακή εμπειρία μας, από τις εκπληκτικές νέες υπηρεσίες που έγιναν για το καλό των πολιτών. Και να για μην περιμένουν στην ουρά και ξεροσταλιάζουν όπως στο πρόσφατο παρελθόν ή από κτήσεως Ρώμης;