Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Και πάλι στην επικαιρότητα … για αστικούς ποδηλατοδρόμους …

Στις 19 Δεκεμβρίου είχαμε αναρτήσει θέμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ σχετικά με αστικούς ποδηλατοδρόμους – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2019/12/2019-21.html , υπενθυμίζοντας πρότασή μας του 2016.

Σήμερα μετά το πέρας της επιβολής του μέτρου «μένουμε σπίτι», αλλά και των υφιστάμενων περιοριστικών μέτρων μετακίνησης μέσω ΜΜΜ, για να προστατευτούμε από την πανδημία του κορονοϊού, σημαντικός αριθμός Ελλήνων ανακάλυψε εκ νέου το ποδήλατο. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο μεταφοράς για μικρές αποστάσεις και υποστηρίζει εξ ορισμού τα μέτρα τήρησης των αποστάσεων μεταξύ συμπολιτών.

Η πρότασή μας αποσκοπεί στη διευκόλυνση της χρήσης του ποδηλάτου εντός του αστικού ιστού, χωρίς τη δημιουργία ειδικών ποδηλατοδρόμων, πράγμα που απαιτεί πολλά χρήματα, συνεχή αστυνόμευση και κυρίως δεν είναι εφαρμόσιμη πρακτική λόγω στενών δρόμων και ακόμα στενότερων πεζοδρομιών.

Ελπίζουμε η πρότασή μας να τύχει στιβαρής μελέτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου