Διαβάζουμε από το άρθρο
«Από το πλοίο... στην Ακρόπολη», της
κας Μαργαρίτας Πουρναρα (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠOΛITIΣMOΣ, Hμερομηνία δημοσίευσης:
04-08-13):
«… Ας δούμε όμως τα πράγματα
με λογική σειρά: Είναι σώφρον να προωθούμε μονάχα την «αθηναϊκή βιτρίνα» της
Διονυσίου Αρεοπαγίτου; Γιατί οι εξαιρετικοί αρχαιολογικοί χώροι του Κεραμεικού,
της Βραυρώνας, της Ελευσίνας ή το Βυζαντινό Μουσείο να παραμένουν στην αφάνεια;
Ποιος αποφασίζει και οργανώνει πώς θα κινηθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες
τουρίστες, που καταφθάνουν για λίγες ώρες στην Αθήνα, με τεράστια
κρουαζιερόπλοια που δένουν στον Πειραιά; Πόσο επηρεάζει η υποβάθμιση του
αθηναϊκού κέντρου την επιλογή των διαδρομών; Ποια θα έπρεπε να είναι η πολιτική
μας για να αλλάξουν τα δεδομένα; …»
Λογικές σκέψεις που όμως κανένας αρμόδιος δεν φαίνεται να
είναι ικανός να κάνει.
Δεν έχει λογική να ρωτήσουμε τη κα υπουργό Τουρισμού και
Βόλτας, λόγω αδυναμίας συνθετικής σκέψης και διαθέσιμου χρόνου. Γιατί όμως κανένας
δήμαρχος δεν θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το δήμο του και τις δυνατότητες
απασχόλησης και ανάπτυξης;
Στις 5 Νοεμβρίου 2012, προτείναμε στην ανάρτηση με τίτλο «Οι
υποδομές στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας …» συμμετοχή του Λαυρίου και των αρχαιολογικών
χώρων της Βραυρώνος, της Ελευσίνας και της Κορίνθου, πλέον βέβαια του κέντρου
των Αθηνών και των πολλαπλών επιλογών του.
Περιμέναμε κάποια αντίδραση από τους πολλούς αρμόδιους
παραλήπτες, αλλά εισπράξαμε άκρα του τάφου σιωπή.
Είναι παρήγορο ότι η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ φέρνει το θέμα στο
προσκήνιο και ελπίζουμε να ξυπνήσουν
κάποιο αρμόδιοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου