Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Φινλανδικό σχολείο: Ελευθερία, ευθύνη, πειθαρχία …

Οι άξονες που διέπουν το φινλανδικό σχολείο, το οποίο αποτελεί ένα από τα πρότυπα διεθνώς, είναι «Ελευθερία, ευθύνη, πειθαρχία». «Και οι τρεις είναι ισοβαρείς και σε στιβαρά θεμέλια. 

Τα σχολεία της Φινλανδίας είναι ανοιχτοί χώροι, χωρίς αίθουσες με πόρτες που κλείνουν πίσω τους, ανοιχτοί στη συνεργασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, και διαθέτουν εξαιρετικές υποδομές 

Πρόκειται για ένα σχολείο του οποίου οι χώροι είναι συνέχεια του αναλυτικού προγράμματος και αντίστροφα» παρατηρεί, μιλώντας στην «Κ», ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Γιάννης Αντωνίου, ο οποίος μέσα στην εβδομάδα πραγματοποίησε ταξίδι στη σκανδιναβική χώρα και δηλώνει έκπληκτος από τα σχολεία που επισκέφθηκε στο πλαίσιο πρόσκλησης της Φινλανδίας –προεδρεύουσα χώρα του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ενωσης το τρέχον εξάμηνο– σε στελέχη εκπαίδευσης από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 13.12.2019 : 22:20).

Οι πολίτες και ιδιαίτερα οι γονείς πρέπει να μάθουν περισσότερα για το Φινλανδικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Με λεπτομέρειες.

Δε μας αρκούν οι μερικές φράσεις που εκστομίζει  πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Γιαννης Αντωνίου, «μιλώντας στην Κ». Να δοθεί στη δημοσιότητα η πλήρης και εκτενής  έκθεση που είναι υποχρεωμένος να καταθέσει στην υπηρεσία, άμα τη επιστροφή.

Ίσως είναι παρακινδυνευμένο εκ μέρους μας, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα ο κ. Αντωνίου να πήγε το ταξίδι και να μην καταθέσει τελικά τίποτε στην υπηρεσίας και να κρατήσει όλες τις πληροφορίες που συγκέντρωσε, αν συγκέντρωσε, για τον εαυτό του. Τον είδαμε στην ακρόαση στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής και δεν μας έκανε καλή εντύπωση.

Αυτά που προείπαμε είναι απαίτηση από όλους όσους πηγαίνουν σε αποστολές. Αλλά η διοίκηση δεν τους ζητά τα αυτονόητα και τις υποχρεώσεις τους, ούτε και τους εγκαλεί για μη συμμόρφωση. Έχουμε υπηρετήσει με μερική απόσπαση στη ΓΓΕΤ τη δεκαετία του 1980 και γνωρίζουμε πολύ καλά για τι μιλάμε.

Μακάρι να κάνουμε λάθος και τα πράγματα να έχουν αλλάξει προς το καλλίτερο.

Επί πλέον οι πολίτες θα πρέπει να μάθουν τα σχέδια του ΙΕΠ για το άμεσο και απώτερο μέλλον. Αλλά μάλλον δεν θα λάβουμε ποτέ την αναγκαία πληροφόρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου