Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Πήρε φόρα, αγοράζει και διορίζει …

 Ο λόγος για των αγνώστων προσόντων πλην ενός, υπουργό Υποδομών και Μεταφορών  κ. Κωνσταντίνο  Καραμανλή, το νεότερο.

Δηλώνει ότι θα αγοράσει χιλιάδες λεωφορεία (προφανώς και τρόλεϊ) για τις συγκοινωνίες των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και φυσικά θα χρειαστεί και οδηγούς, πολλούς οδηγούς. Μονίμους βέβαια, ώστε να είναι σίγουρο ότι θα κάνουν ότι θέλουν και τα ελλείμματα θα είναι εξασφαλισμένα.


Ο πρωθυπουργός δεν του έβαλε χαλινό (άλλωστε είναι αδύνατον κάτι τέτοιο, αν σκεφτεί κανείς το λόγο επιλογής του ως υπουργού!) και πήρε φόρα και τα μυαλά του αέρα. Στο λεξιλόγιό του προφανώς δεν υπάρχουν λέξεις όπως «παραγωγή» και «συμπαραγωγή» ή «προστιθέμενη αξία». Και κανείς δεν μπορεί να αποτρέψει τα μυαλά των Ελλήνων να σκεφτούν ότι οι αγορές σχετίζονται και με άλλα καλούδια, χρήσιμα και ίσως απαραίτητα για πολιτική καριέρα.


 Περιμένουμε να βρεθεί και να ανακοινωθεί άμεσα τρόπος να δοθεί έργο στη ταλαίπωρη ΕΛΒΟ και να δουλέψουν ελληνικά χέρια. Το είχαν κάνει στο παρελθόν, αλλά τώρα βρίσκουμε εύκολα λεφτά και άρα αγοράζουμε ως κιμπάρηδες.


ΥΓ: Πήρε το μάτι μας ότι λεωφορεία που παρουσιάστηκαν στη Θεσσαλονίκη είναι πολωνικής κατασκευής. Δεν είμαστε σίγουροι. Μήπως κάνουμε λάθος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου