Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


8 Σεπτεμβρίου 2020

Ελβετία: Ολοκληρώθηκε η διευρωπαϊκή σιδηροδρομική διαδρομή με τη σήραγγα Τσένερι …

Η Ελβετία άνοιξε επίσημα σήμερα τη σήραγγα Τσένερι, το τελευταίο τμήμα μιας επίπεδης σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει απευθείας τη βόρεια Ευρώπη με τη Μεσόγειο μέσω διαδρομών που περνούν κάτω από τις Άλπεις. Η μήκους 15,4 χλμ. σήραγγα σημαδεύει την ολοκλήρωση της Νέας Σιδηροδρομικής Σύνδεσης μέσω των Άλπεων (NRLA), ένα σχέδιο 22.8 δισ. ελβετικών φράγκων που έχει χαρακτηριστεί το ελβετικό κατασκευαστικό σχέδιο του αιώνα. 


«Το περιβαλλοντικό όφελος είναι προφανές, αλλά δεν πρόκειται μόνο για τις Άλπεις», δήλωσε στο Reuters η Ελβετίδα πρόεδρος Σιμονέτα Σομαρούγκα, που ήταν παρούσα στην τελετή των εγκαινίων.«Είναι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελβετία και μια βιώσιμη πολιτική μεταφορών» 

Μαζί με τα 57,1 χλμ. της σήραγγας Γκοτά
ρ, της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο που άνοιξε το 2016, και τα 34,6 χλμ. της σήραγγας Λότσμπεργκ, η Τσενέρι ολοκληρώνει ένα σύστημα που επιτρέπει τη διέλευση εμπορικών αμαξοστοιχιών από το Ρότερνταμ ως τη Γένοβα κάτω από τα βουνά … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:16:55, Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020 16:51).

Έχουμε ξαναγράψει για το κίνδυνο να προτιμηθεί η ευθεία σχεδόν σιδηροδρομική γραμμή Γένοβας – Άμστερνταμ μέσω των Ελβετικών σηράγγων, σε σχέση με τη διαδρομή από Πειραιά προς Βόρεια Ευρώπη.

 

Ελπίζουμε ότι οι Έλληνες ιθύνοντες θα λάβουν υπόψη τους τις νέες δυνατότητες και θα πολιτεύονται ανάλογα.

 

Αλλιώς κλάφτα Χαράλαμπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου