Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


23 Απριλίου 2020

Ερώτημα 14ο 2020 … για τη μεταγωγή υποδίκων και καταδίκων ...

Γιατί είναι απαραίτητο οι υπόδικοι να μετάγονται στα γραφεία των δικαστικών υπαλλήλων προκειμένου να γίνονται οι από το Νόμο προβλεπόμενες διεργασίες;

Η πανδημία του κορονοιού έπεισε κάθε ένα από όλους αυτούς που εναντιώνονταν μέχρι σήμερα στην εξ αποστάσεως παροχή υπηρεσιών - αν και το έκανε με ευτυχία εδώ και χρόνια ο ιδιωτικός τομέας - και στην εξ αποστάσεως διαχείριση διαδικασιών, ότι επιβάλλεται πλέον η εισαγωγή και αξιοποίηση του νέου τρόπου λειτουργίας, όπου αυτό είναι αναγκαίο, οικονομικά αποδεκτό και επιχειρησιακά επιβεβλημένο.

Μπορεί κανείς να ξεχάσει τις αποδράσεις και τους φόνους αστυνομικών από μεταγόμενους κακοποιούς; Ούτε βέβαια κανείς συζητά για τις δαπάνες και την απασχόληση μεγάλου αριθμού υπάλληλων που θα μπορούσαν να προσφέρουν σημαντικό έργο αν απαλλάσσονταν από τα κατ΄ εμάς χριστά καθήκοντα της μεταγωγής  

Κάθε βέβαια κάθε λογικός άνθρωπος θα παρατηρήσει ότι είναι  ευκολότερο, ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο η μετάβαση των αρμοδίων υπαλλήλων στα σημεία κράτησης των εγκλείστων και όχι το αντίστροφο (μεταγωγή).

ΥΓ: Τώρα που έγινε και της μόδας, μήπως πρέπει να μελετηθεί και η εξ αποστάσεως διεκπεραίωση των απάγκιων συνομιλιών και ανακρίσεων;

Ιατρική από τηλεοράσεως …

Από τη μια οι γίγαντες της ενημέρωσης «δημοσιογράφοι» των ελληνικών καναλιών και δη της τιβι, και από την άλλη οι πρόθυμοι να δουν τη φάτσα τους στην τηλεόραση πάσει θυσία ιατροί. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύουν οι κκ. καθηγητές ελληνικών πανεπιστημίων και πανεπιστημίων του εξωτερικού, ελληνικής όμως κατασκευής και προελεύσεως.

Ο κορονοϊός αποκάλυψε όλο το μεγαλείο της φυλής και βλέπουμε να ξεδιπλώνεται με εξαιρετικές προοπτικές η παλιά καλή η στρατηγική «ευκαιρίας δοθείσης να κεφαλοποιήσουμε και να κονομήσουμε».. Επόμενο λοιπόν, όλοι να θέλουν να κάνουν τις ποιο έξυπνες και με επιστημονικό μανδύα ερωτήσεις στους ποιο ειδικούς εγχώριους και εισαγομένους, ώστε το πόπολο που παρακολουθεί αποσβολωμένο στους δέκτες του και να θαυμάζει αμέσως μετά τους υψηλότατου επιπέδου επιστημονικούς διαλόγους τα πρότυπα μπέιμπυ λίνο, τις πολύ απορροφητικές καινοτόμες σερβιέτες, τις άγρια προβαλλόμενες εκπομπές του ιδίου καναλιού, τις προτροπές στο διαδικτυακό τζόγο εταιρειών, το Τζόκερ, τις ευκαιρίες αγοράς από τα πάμφθηνα σουπερμάρκετ που δουλεύουν με 50% έκπτωση σε προϊόντα επιλογής τους και άλλα παρόμοια..

Αυτά δε σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να παρουσιάζονται σοβαρές εκπομπές με την παρουσία ειδικών επιστημόνων και ανάλογα καταρτισμένους δημοσιογράφους, σε κατάλληλη επιλεγμένη ώρα και χρονική διάρκεια. Οι πολίτες όμως εκτός της τηλεοράσεως, πρέπει να ενημερώνονται κυρίως από σοβαρές πύλες επιστημονικής πληροφόρησης που θα περιέχουν έγκυρα ενυπόγραφα επικαιροποιημένα κείμενα επιστημονικής αρτιότητος.

Ανησυχία μόνον(;) για εστίες υπερμετάδοσης …

Τα μηνύματα για την εξέλιξη της επιδημίας στον γενικό πληθυσμό στην Ελλάδα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ωστόσο, ο ξαφνικός συναγερμός που σήμανε από τον εντοπισμό 150 νέων κρουσμάτων στη δομή φιλοξενίας αιτούντων άσυλο στο Κρανίδι, επιβεβαιώνει την ανησυχία που υπάρχει στους υπευθύνους για τη διαχείριση της κρίσης όσον αφορά τις πιθανές «εστίες υπερμετάδοσης», οι οποίες μπορεί να ανατρέψουν όσα καταφέραμε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα με τα δύσκολα μέτρα που έχουν υιοθετηθεί και εφαρμοστεί.

Στο ξενοδοχείο Galaxy στο Πόρτο Χέλι στεγάζεται δομή αιτούντων άσυλο, κυρίως Σομαλών. Και οι 150 που βρέθηκαν να φέρουν τον ιό είναι ασυμπτωματικοί.

Τους χώρους δηλαδή όπου εκ των συνθηκών συγκεντρώνονται πολλά άτομα, οπότε η τήρηση των μέτρων περιορισμού είναι πιο δύσκολη. Εντυπωσιασμένος δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας Σωτήρης Τσιόδρας ακόμα και τώρα από τη «σημαντική δυναμική της μετάδοσης σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα, όπως και εντός της οικογένειας», κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης για την πορεία της επιδημίας … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 22 Απριλίου 2020).



Χθες είδαμε στην τιβί εικόνες από τη συγκεκριμένη δομή και θαυμάσαμε τις διαδικασίες λειτουργίας της και τη συμπεριφορά των αιτούντων άσυλο Σομαλών και εντός ολίγου συμπατριωτών μας.

Δεν ξέρουμε αν είναι και αυτοί απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και δεν ξέρουμε ποιες πολιτιστικές ρίζες των ανθρώπων αυτών τους παρακίνησαν να πληρώσουν χιλιάδες δολάρια το κεφάλι σε τούρκους διακινητές για να τους ξεμπαρκάρουν στα φιλόξενα ύδατα του Ελληνικού Αιγαίου Πελάγους.

Η δομή χρηματοδοτείται από το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (ΔΟΜ) του ΟΗΕ. Μάλλον κανείς Έλλην πολίτης δε γνωρίζει τι συμβαίνει εκεί. Μάθαμε την ύπαρξη της δομής Κρανιδίου εξ αιτίας του κορονοϊού! Και παραμένουν άγνωστες λεπτομέρειες όπως: πως επελέγησαν οι επωφελούμενοι, πόσα χρήματα δαπανώνται, πως ζουν οι άνθρωποι αυτοί επί χρόνια, ποιες είναι  οι σχέσεις τους με τοπική κοινωνία, ποιες υποδομές του κράτους χρησιμοποιούν δωρεάν, τι σχεδιάζουν και τι σχεδιάζουμε εμείς για αυτούς και πολλά άλλα.

Χθες λοιπόν ο καλός πατερούλης που χρηματοδοτεί την παραμονή τους στην Ελλάδα αποφάσισε να διαθέσει υλικά καθαρισμού όπως είπαν και άλλα σχετικά χρειώδη. Δεν τα μοίρασαν σε όλους αναλόγως των αναγκών τους όπως λέει η λογική, αλλά τα άφησαν έξω από το θαυμάσιο ξενοδοχείο του Ελληνικού Τουρισμού και όλοι μαζί έκαναν βουταρία και πήρε όποιος πρόλαβε όσα περισσότερα μπορούσε να κρατήσει στην αγκαλιά του. Εικόνες απείρου κάλους. Αδιαφορία των υπευθύνων της δομής, ανυπαρξία οργάνωσης και σοβαρής διαχείρισης. Ο καθένας μόνος του και ότι προλάβει.

Δεν πάμε καλά. Κάποιος πρέπει να πάρει το φραγγέλιο και να βάλει τάξη.

Ήδη τα καμπανάκια χτυπήσαν και όχι μόνον για το Κρανίδι και την περιοχή –κάπου εκεί κοντά έχει βίλα και η βασίλισσα της Ολλανδίας αν δεν κάνουμε λάθος και πολλοί άλλοι επώνυμοι και εκατομμυριούχοι και πλούσιοι – αλλά  για όλη την Ελλάδα.

Τι έχει να μας πει όλο το επιτελείο σας και εσείς ειδικά κ. Χαρδαλιά; Ποιος τελικά κάνει κουμάντο σε αυτή τη δύσμοιρη χώρα;

22 Απριλίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 28 …

Φαίνεται ότι με το θέμα του κορονοϊού βρήκαν την ευκαιρία υπουργοί και άλλοι αρμόδιοι να μην κάνουν τίποτε και μάλιστα να πληρώνονται ανελλιπώς.

Έτσι κανείς δε μιλά για το περίφημο έργο, σχεδιασμένο εδώ και δεκαετίες, του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Μαγούλας- Θηβών που θα απορροφήσει μεγάλο μερίδιο της κίνησης που κατευθύνεται από τη Βόρεια Ελλάδα στην Πελοπόννησο, που διέρχεται σήμερα από το Λεκανοπέδιο και δη από το δρόμο κατά μήκος του Κηφισού.

Παράλληλα πρέπει να βελτιωθεί και ο δρόμος Θερμοπυλών-Αμφίσης, ο οποίος θα μπορούσε και αυτός να απορροφήσει σημαντικό μερίδιο της κίνησης.

Πληρώνουν για να βρουν αγοραστές του πετρελαίου στις ΗΠΑ ..

Η είδηση από την εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και UPD:09:32,  της Τρίτη, 21ης Απριλίου 2020 09:04: Πετρέλαιο: Πώς ήρθε και τι σημαίνει η πτώση υπό το μηδέν;

REUTERS/DADO RUVIC

Η αγορά πετρελαίου βρέθηκε ξαφνικά τη Δευτέρα σε ένα παράλληλο σύμπαν, στο οποίο οι traders ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 40 δολάρια το βαρέλι, προκειμένου να βρουν κάποιον να πάρει το αμερικανικό αργό από τα χέρια τους.

Στον κόσμο της πανδημίας και των lockdown, των σοκαρισμένων κοινωνιών και των βαριά νοσούντων οικονομιών κάθε δίψα για πετρέλαιο έχει χαθεί. Η ζήτηση βυθίζεται, τα αποθέματα φουσκώνουν και η ιστορική συμφωνία μεταξύ των μεγάλων παραγωγών του πλανήτη σκάει σαν φούσκα …

Προφανώς πρόκειται για παροδικό φαινόμενο και λογικά δεν πρόκειται να διαρκέσει.

Η κατάσταση που διαμορφώθηκε όμως φέρνει στο μυαλό μας την παλιά πρότασή μας για πώληση του πετρελαίου σε τιμές βαρελιού που θα υπολογίζεται από τους παραγωγούς διαφανώς και θα προσθέτουν ποσοστό κέρδους που δεν θα υπερβαίνει ας πούμε το 20%. Κάθε εταιρεία ή χώρα θα είναι  ελεύθερη ανάλογα με τη συγκυρία και τις επιλογές της να επιζητά μικρότερο κέρδος από το διεθνώς αποδεκτό του 20%.

Διαβάστε τις σχετικές αναρτήσεις

Λέγαμε να μην ασχοληθούμε με το ανθρωπάκι που ονομάζεται Αλ. Τσίπρας, αλλά …

Η είδηση: Λέσβος: Τουρκικές ακταιωροί επιχείρησαν να προωθήσουν λέμβο σε ελληνικά ύδατα (βίντεο).  

Αποδεικνύεται ότι η άποψη του διατελέσαντος πρωθυπουργού της Ελλάδος επί 5 ετία περίπου κ. Αλ. Τσίπρας, ότι δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα μεταξύ Ελλάδος Τουρκίας ήταν εθνικά επιζήμια και όταν διατυπώθηκε δυνητικά εθνοκτόνος. Χρησιμοποιούμε ήπιες εκφράσεις αν και πιστεύουμε ότι η πολιτική που ακολούθησε προσωπικά ο κ. Αλ. Τσίπρας και επέβαλε στο τσούρμο που αποτελούσε τη κυβέρνησή του, πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης για τις επιπτώσεις που είχε στην πορεία της χώρας εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσεως.

Ο κύριος αυτός και οι εκτελεστές της πολιτικής του υπουργοί και άλλοι κυβερνητικοί αξιωματούχο πρέπει  λογοδοτήσουν, όχι μόνον στην Ιστορία της Ελλάδος, αλλά και στους πολίτες που υπέστησαν πρωτίστως εθνική ταπείνωση, οικονομικά δυσθεώρητες απώλειες και βρέθηκαν σε κατάσταση που εγκυμονούσε και εγκυμονεί εθνικούς κινδύνους. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η επίθεση Ερντογκάν και τουρκικού κράτους με εμπροσθοφυλακή λαθρομετανάστες στα σύνορα του Έβρου το Μάρτιο του 2020, με σκοπό την διάλυση και των χερσαίων συνόρων δεν είναι άσχετη με την αυτοπεποίθηση που απέκτησε ο σουλτάνος Ερντογκάν από τις συμπεριφορές της Ελλάδος της περιόδου 2015-19, τις οποίες μεγάλο μέρος των Ελλήνων, όπως εγώ, τις χαρακτηρίζουμε προδοτικές.

Ελπίζουμε τον κύριο αυτό η υπέρλαμπρη Ιστορία της Ελλάδος να τον διπλοκλειδώσει στο χρονοντούλαπό της και να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγή σε όλους τους νεότερους.

21 Απριλίου 2020

Πλούσιοι και φτωχοί …

Το 2011 προτείναμε – βλέπετε http://simpleandclear.blogspot.com/2011/04/blog-post.html - να συζητηθούν δημοσίως ορισμένα θέματα που πρέπει να απασχολούν τους πολίτες και κυρίως τις ηγεσίες τους.

Το 5ο θέμα της προτάσεως ήταν « 5. Πλούσιοι, γιατί υπάρχουν φτωχοί».

Το θέμα είναι και πάλι επίκαιρο και μάλιστα κανένας δεν μπορεί να γίνει πολύ πλούσιος αν δεν υπάρχει μεγάλη και αφόρητη φτώχεια.

Έπαινος σε όσους τον αξίζουν, όχι σε όλους αδιακρίτως …

Όλα δείχνουν ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζει την πανδημία τους κορονοϊού με σύνεση, επιστημονική προσέγγιση, γνώσεις και οργανωτική αρτιότητα. Οι επιστήμονες στους οποίους έχουν ανατεθεί τα δύσκολα καθήκοντα ανταποκρίνονται άριστα, πράγμα που αναγνωρίζεται και από τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αλλά και από όλους σχεδόν όσους ασχολούνται με τη πανδημία διεθνώς.

Συγχαρητήρια αξίζουν βέβαια και σε όλους τους ιατρούς, νοσηλευτές, τεχνικούς και υποστηρικτικό προσωπικό των νοσηλευτικών μονάδων και ιδιαίτερα των νοσοκομείων αναφοράς για την επαγγελματική αντιμετώπιση των ασθενών και τη διαχείριση όλων όσων είναι απαραίτητα για την επιτυχή ολοκλήρωση των ιατρικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση της πανδημίας..

Αλλά έχουμε στην Ελλάδα και τα ΜΜΕ, με προσωπικό όλων των απόψεων, ικανοτήτων, γνώσεων, επαγγελματικής καταρτίσεως. Χαρακτηρίζεται μάλλον ως απείθαρχο, με περιορισμένο σεβασμό στην δεοντολογία, μάλλον κακές σχέσεις με την αριστεία και τις καλές πρακτικές.

Τα ΜΜΕ και οι παράγοντες που τα διαχειρίζονται πλειοδοτούν σε επαίνους προς όλο το ΕΣΥ, όλες τις μονάδες του, όλα τα άτομα που το στελεχώνουν. Η προσέγγιση αυτή δεν είναι σωστή και δημιουργεί εσφαλμένες εικόνες και εντυπώσεις στους πολίτες που παρακωλυθούν τα τεκταίνομενα από απόσταση. Δημιουργούν επίσης εντυπώσεις ότι δεν υπάρχουν πλέον άλλες ασθένειες πλην του κορονοϊού και οι ασθενείς αυτοεξυπηρετούνται χωρίς να συντρέχει λόγος καταφυγής σε ιατρούς και νοσοκομεία.

Ο έπαινος πρέπει να είναι στοχευμένος και να αποδίδεται σε όσους τον αξίζουν. Η αντικειμενικότητα είναι απαραίτητο συστατικό ευνομούμενων κοινωνιών και δεν αφαιρεί αλλά προσθέτει σε εγκυρότητα, επαγγελματισμό και πρόοδο.

ΥΓ: Οι αρμόδιοι πρέπει να δώσουν στη δημοσιότητα όλο το οργανόγραμμα και όλα τα στελέχη που παίρνουν μέρος στην ομολογουμένως επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, με βιογραφικά και τη θέση που κατέχουν σήμερα καθώς και την απόφαση συγκρότησης του σώματος των εμπειρογνωμόνων. Είναι πιστεύουμε καλή ενέργεια να γίνουν και σχετικές εκπομπές στα ΜΜΕ προς πληροφόρηση των πολιτών. Η διαφάνεια δεν έβλαψε πότε κανένα. Και τα πρόσωπα που αναλαμβάνουν ευθύνες πρέπει να είναι γνωστά στους πολίτες. Διαφάνεια κύριοι.

20 Απριλίου 2020

Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και η Κτηνιατρική Σχολή πρέπει ...

Αλήθεια σε ποια θέση βρίσκονται στην παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημιακής αριστείας;

Δεν μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε για τις επιδόσεις και τις δυνατότητες του ΓΠ και της ΚΣ του ΑΠΘ, αλλά αν διακρίνονταν για τα επιτεύγματά τους μάλλον θα είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και ασφαλώς θα υπήρχε κάποια προβολή και πληροφόρηση και θα δίδονταν δημοσιότητα στα επιτεύγματά τους.

Ποτέ δεν υπήρξε αμφισβήτηση διεθνώς της ποιότητας των ελληνικών προϊόντων και είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη η αξία τους, με βάση τα διεθνή πρότυπα.

Εκεί που τα Ελληνικά προϊόντα δεν τα καταφέρνουν ίσως είναι η ικανότητα τοποθέτησης στις αγορές  (μάρκετινγκ), η τυχόν μη επαγγελματική συμπεριφορά κάποιων τυχάρπαστων παραγόντων του συστήματος, η μικρή παραγωγή, η μη σύγχρονες μέθοδοι καλλιέργειας, τα προσόντα των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στο χώρο, η περιορισμένη υποστήριξη από καινοτόμες μορφές Ε&Τ, οι μάλλον απαρχαιωμένες δομές των φορέων του κράτους και ειδικότερα του υπουργείου Αγροτική κα.

Στο παρελθόν είχαμε μιλήσει ακροθιγώς  για τη αξιοθαύμαστη επιτυχία του αντίστοιχου τομέα της Ολλανδίας και του Ισραήλ - βλέπετε π.χ.
https://simpleandclear.blogspot.com/2018/04/blog-post_10.html

Ελπίζουμε η πανδημία του κορονοϊού να αλλάξει τα μυαλά των αρμοδίων και να δούμε γρήγορα νέες στρατηγικές, νέα προγράμματα και νέα επιτεύγματα. Και να δούμε επί  τέλους συνεργασία μεταξύ φορέων (μέχρι και σήμερα ο καθένας έχει το χαβά του) ώστε να υπάρξουν ορθολογική αντιμετώπιση των θεμάτων και οικονομίες κλίμακος.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

·         Άφαντος ο ιερέας που κοινωνούσε σε εκκλησία στο Κουκάκι: Στο πυρ το εξώτερον
·         Θύμα του κορωνοϊού ο επιστήμονας και ερευνητής Θ. Παπάζογλου - Πέθανε σε ηλικία 57 ετών στις Βρυξέλλες: Άνευ διακρίσεων
·         Θρίλερ στο Αιγαίο: Σχέδιο αλά...Έβρος στήνουν οι Τούρκοι –Πώς η Ελλάδα απωθεί μετανάστες με κορονοϊό: Να περιμένουν απάντηση αλά Έβρο
·         Κέρκυρα: Δικογραφία κατά του Μητροπολίτη και της Δημάρχου για παραβίαση των μέτρων: Και αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πας
·         Πλακιωτάκης για Τουρκία: Στέλνουν μετανάστες με παλιά δεξαμενόπλοια: Να μην μπαίνουν στα Ελληνικά χωρικά ύδατα
·         Δεν παραπέμπεται προς το παρόν σε δίκη ο Παπαντωνίου: Όλα τσάμοα. Ούτε εγγύηση, ούτε σοβαρότης, ούτε νομιμότητα
·         Πρόστιμα ύψους 216.000 ευρώ και κατάσχεση 10.945 λίτρων αντισηπτικών προϊόντων ήταν το αποτέλεσμα των 2.200 ελέγχων της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή: Διαπόμπευση
·         Θ. Δημόπουλος: Κλινική μελέτη με τον ορό πλάσματος σε έξι ελληνικά νοσοκομεία: Πανεπιστήμων
·         Διπλασιάζεται στα 300 ευρώ το πρόστιμο για άσκοπες μετακινήσεις το Πάσχα: Όχι πρόστιμα , κοινωνική εργασία
·         Έφοδος αστυνομικών στον ναό Αγ. Παρασκευής-βρέθηκαν μέσα 40 πιστοί!: Αθεόφοβοι
·         Αναχώρησαν για Γερμανία 50 ανήλικοι πρόσφυγες - Στο αεροδρόμιο ο πρωθυπουργός: Αυτούς πρέπει να κρατήσουμε όχι τους άλλους
·         Χίος: Εκτεταμένα επεισόδια στον καταυλισμό της ΒΙΑΛ: Είχαν ησυχάσει, αλλά δεν το βάζουν κάτω
·         Κυρ. Μητσοτάκης στην «Κ»: Ξαναχτίζεται η εμπιστοσύνη στο κράτος: Ο πίθος των Δαναΐδων;

19 Απριλίου 2020

Κορονοϊός: Η απαράμιλλη αξία των αστικών πάρκων – εφόσον τηρούνται οι κανόνες αποφυγής συνωστισμού …

Προτείνουμε να διαβάστε το άρθρο του κ. Ian Mell (Senior Lecturer in a Environmental & Landscape Planning, University of Manchester) με τίτλο «Coronavirus: urban parks can be a lifeline – if we respect lockdown rules». (https://theconversation.com/uk/cities, March 24, 2020 5.50pm GMT).


  Όχι δεν είναι το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών, που κάνεις στην Ελλάδα δεν γνωρίζου που βρίσκεται. Είναι το περίφημο Hyde ParkLondon. (Matthew Jaroszewicz/Shutterstock) του Λονδίνου, που είμαστε σίγουροι ότι πάρα πολλοί Έλληνες το γνωρίζουν και ίσως έχουν περιηγηθεί σε αυτό.


… Recent statements from the UK government have made it clear that everyone, not just the elderly or those with pre-existing medical conditions, needs to play a part in controlling the spread of the novel coronavirus.

Self-isolation and social distancing have become buzzwords. While staying inside is sensible in order to stay away from other people and therefore reduce the spread of the virus, it may also be impacting negatively on our physical and mental health.

The UK government’s new “lockdown” measures, announced on March 23, allow people to leave their homes to exercise. For this reason, parks are remaining open, as long as we observe the protocols of not being groups larger than two (apart from households) and keeping a safe distance of two metres between each other …

Οι δικές μας ιδέες, προτάσεις και απόψεις δεν φαίνεται να συγκινούν κανένα, παρά το γεγονός ότι περισσότερες της μιας φοράς προσπαθούμε να πείσουμε τους κυβερνητικούς παράγοντες (από το 1994 και εντεύθεν) να ενσκήψουν στην πρόταση της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών για το μετασχηματισμό του σημερινού - χωρίς πρόσβαση,  κλειστού και σχεδόν άχρηστου για τους πολίτες του Λεκανοπέδιου - χώρου, του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, εκτάσεως 2.500 στρεμμάτων περίπου, σε Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο, το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών.

Χριστός Ανέστη αδέλφια ...

© ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ 
Υγεία, Ειρήνη, Ευλογία, Ευτυχία για όλους, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης.

18 Απριλίου 2020

Αμφιβάλλουμε αν θα χρησιμοποιηθεί η Τηλεϊατρική. ..

Τηλεϊατρική δεν είναι μόνον ο  εξοπλισμός με κατάλληλες τεχνολογίες. Ήταν κάποτε κυρίαρχo θέμα η απόκτηση και η λειτουργία του εξοπλισμού.

Αυτό ξεπεράστηκε με τα χρόνια και σήμερα όλα σχεδόν τα εργαλεία είναι διαθέσιμα ακόμα και στα κινητά ιατρών και ασθενών.

Λείπει κάτι; Ασφαλώς. Δεν υπάρχουν επεξεργασμένα ιατρικά πρωτόκολλα και πρωτόκολλα Υγείας, εξασφάλιση καταγραφής σε Ηλεκτρονικούς Φακέλους Υγείας και το συνακόλουθο νομικό πλαίσιο προστασίας ασθενών και ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Επί πλέον δεν υπάρχει καμιά διάθεση ιατρών, νοσηλευτών και των άλλων εργαζομένων στην παροχή υπηρεσιών υγείας να αλλάξει η σημερινή παγιωμένη και εξαιρετικά προσοδοφόρος κατάσταση και να τεθούν νέοι κανόνες.

Άρα;

Μάλλον θα καθυστερήσει ακόμα η ευρεία χρήση τηλεματικών υπηρεσιών στην Υγεία.

Η Τηλεϊατρική όπως την έχουν ήδη εξαγγείλει οι ιθύνοντες για την αντιμετώπιση περιστατικών προσβολής ή υποψίας προσβολής από τον κορονοϊό δεν είναι Τηλεϊατρική. Είναι ασφαλώς ένα εργαλείο που θα συμβάλλει σε καλλίτερη αντιμετώπιση των περιστατικών και μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα που θα διευκολύνουν αποφασιστικά τη καθημερινότητα των πολιτών/ασθενών. Θα τους απαλλάξει από την έλλειψη έγκυρης πληροφόρησης και θα εξασφαλίσει ορθή αντιμετώπιση, άμεσες και προσωποποιημένες υποδείξεις, αποφυγή μη ενδεδειγμένων κινήσεων των ενδιαφερομένων και ίσως έκθεση σε απροβλέπτους περιττούς κινδύνους.

ΥΓ: Υπάρχουν σημαντικές αναφορές επί του θέματος στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά

17 Απριλίου 2020

Μη μου μιλάτε για την Εκκλησία και το παπαδαριό ...

Κάθε χρόνο, εδώ και πολλά χρόνια στολίζουν τους Επιτάφιους της χώρας με ασιατικά εισαγόμενα ή εδώ καλλιεργούμενα λουλούδια. Το επισημάναμε το 2011  - βλέπετε .https://simpleandclear.blogspot.com/2011/04/blog-post_2907.html

Ίσως το αποτέλεσμα να είναι ευχάριστο στους οφθαλμούς. Αλλά που πήγαν οι βιολέτες, 


οι πασχαλιές, τα μοσχομπίζελο, τα άνθη λεμονιάς, οι ανεμώνες, οι μαργαρίτες, οι κουτσουπιές, τα αγριολούλουδα;  

Εμφανέστατη παρακμή, σουσουδισμός, ευκολία, επιπολαιότητα, έλλειψη σεβασμού, κακή αντιγραφή, παραίτηση. Εν τέλει ξεφτίλα

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 27 …

Φαίνεται ότι με το θέμα του κορονοϊού βρήκαν την ευκαιρία υπουργοί και άλλοι αρμόδιοι να μην κάνουν τίποτε και μάλιστα να πληρώνονται ανελλιπώς.

Έτσι κανείς δε μιλά για το περίφημο έργο, σχεδιασμένο εδώ και δεκαετίες, του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Μαγούλας- Θηβών που θα απορροφήσει μεγάλο μερίδιο της κίνησης που κατευθύνεται από τη Βόρεια Ελλάδα στην Πελοπόννησο, που διέρχεται σήμερα από το Λεκανοπέδιο και δη από το δρόμο κατά μήκος του Κηφισού.

Παράλληλα πρέπει να βελτιωθεί και ο δρόμος Θερμοπυλών-Αμφίσης, ο οποίος θα μπορούσε και αυτός να απορροφήσει κάποιο ποσοστό της κίνησης.

Αγνοήθηκε η πρότασή μας, όμως έγινε πράξη χρόνια μετά ...

Το 2014 προτείναμε να ανοίξουν λογαριασμοί σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας, όπου πολίτες θα κατέθεταν χρήματα ως αναγνώριση των καλών υπηρεσιών που τους προσφέρθηκαν – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2014/01/blog-post_9978.html Και μάλιστα αναφέροντας επαίνους προς συγκεκριμένα πρόσωπα. 

Ίσως να  ήταν έτσι κα η αρχή τους τέλους για το διάσημο νεοελληνικόν επίτευγμα: το φακελάκι. Δηλαδή την επιστροφή στην αρχαία πρακτική, όπου οι δωρεές προσφέρονταν  στα Ασκληπιεία και όχι στους ιερείς.

Σήμερα χάρις στον κορονοϊό υπάρχουν μεγάλες προσφορές προς τα νοσηλευτικά ιδρύματα και άλλους φορείς το συστήματος Υγείας κυρίως από εταιρείες, λογικά στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Οι δωρεές είναι πολλές και σημαντικές και η κυβέρνηση αποφάσισε να αναθέσει σε ιδιωτική πολυεθνική , εταιρεία αν δε κάνουμε λάθος, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα , αν αναλάβει τη διαχείριση των δωρεών.

Θα μου πείτε ότι δεν είναι ακριβώς η πρότασή σας κύριε. Σωστά. Αλλά είναι της ίδιας λογικής

Σημειώστε όμως ότι η πανδημία θα περάσει και θα πρέπει να μείνει ενεργός κάθε μηχανισμός που διατίθεται τώρα προς αντιμετώπιση μεγάλων κοινωνικών προβλημάτων και αποδεικνύει την αξία του.

Ας σημειωθεί επίσης ότι όλοι οι πολίτες πρέπει να συμβάλλουν με το δικό τους τρόπο στη βελτίωση των παρεχόμενων από το ΕΣΥ υπηρεσιών, συνεχώς και όχι μόνον όταν υπάρχει κρίση και δύσκολα διαχειρίσιμες καταστάσεις.

16 Απριλίου 2020

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 7 … για τους δημοσίους επαλλήλους …

Στις 19 Αυγούστου 2019 δημοσιεύσαμε στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά (στα πλαίσια μιας σειράς αναρτήσεων που αποτυπώνει τη δική μας προσέγγιση στον τρόπο διακυβέρνησης της χώρας) – βλέπετε  

Επανερχόμαστε στο ποιο ανώδυνο, αμέσου εφαρμογής και μηδενικού κόστους (πολιτικού και οικονομικού) μέτρο που αφορά τους δημοσίους υπάλληλους:

Άμεση χορήγηση σε κάθε υπάλληλο δ/νσεως ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με υποχρέωση απαντήσεως στους πολίτες,(προβλέπεται άλλωστε και σήμερα από το Νόμο), εντός 10 εργασίμων ημερών. Επίσης περιγραφή από τον ίδιο της θέσεως του, του ρόλου του στην υπηρεσία (αρμοδιότητες) και του βιογραφικού του σημειώματος σε έκταση 1 σελίδας, τα οποία θα είναι υποχρεωτικώς αναρτημένα. .

Δεν είμαστε εντός των εγκεφάλων των επιτελικών στελεχών της επιτελικής κυβερνήσεως του πρωθυπουργού μας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά συνεχίζει να μας βασανίζει το απλό ερώτημα: Γιατί δεν εφαρμόζεται αμέσως από την πρώτη ημέρα διακυβερνήσεως της χώρας η απλή αυτή «καινοτομία».

15 Απριλίου 2020

Τώρα που έγινε καθημερινότητα. ...

Παρακαλούμε τον κ. πρωθυπουργό (τώρα που πήρε φόρα) να μην ξεχάσει να συναντήσει και να συνομιλήσει και με ανθρώπους του πνεύματος και των Τεχνών. Και όχι άπαξ, αλλά να το κάνει συχνά και με σοβαρές επιδιώξεις.  

Έχουμε ξαναγράψει επ΄ αυτού 2 ή 3 φορείς στο παρελθόν – βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2020/01/2020.html αλλά ούτε καν πήραμε απάντηση.

Εντάξει. Σήμερα η συνάντηση δεν θα γίνει δια ζώσης, αλλά και η δυνατότητα μέσω τηλεδιασκέψεως είναι καλό εργαλεία και μάλλον αποτελεσματική. Σίγουρα δε, περιορίζει το φόρτο των γραμματέων και αφήνει περιθώρια για άλλες πλέον σοβαρές ασχολίες. 

Καιρός είναι … για τον αριθμό των μητροπολιτών …

Προτείνουμε οι μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος να περιοριστούν στον αριθμό των Περιφερειών της χώρας. Και κατά συνέπεια να περιοριστεί και ο αριθμός ων μητροπολιτών.

Θα μπορούσαν επίσης να δημιουργηθούν ίσως επί πλέον έως 5 Μητροπόλεις, για ιστορικούς και μόνο λόγους.

Το νέο μέγεθος, η απαραίτητη νέα οργανωτική δομή και η συγκέντρωση των πόρων που διατίθενται μπορούν να απελευθερώσουν δυνάμεις που θα ασχοληθούν με επιστημονικό,  ποιμαντορικό και φιλοσοφικό έργο, πέραν της φιλανθρωπίας και των δράσεων αλληλεγγύης.

ΥΓ: και παράκληση προς την Ιερά Σύνοδο: Να καταργηθεί το Κήρυγμα στο τέλος της Θείας Λειτουργίας. Το βρίσκουμε πλεονάζον και αντιχριστιανικό

14 Απριλίου 2020

Κυβερνητικός ρατσισμός σήμερα ...

Χθες σε τηλεοπτικό σποτάκι της Πολιτικής Προστασίας στην τιβί,  ακούσαμε:

... η κοπέλα στο σουπερμάρκετ, η κυρία στο φαρμακείο. ... (αφορούσε προφανώς εργαζομένους) ...

Να αποσυρθεί αμέσως ή να διορθωθεί και να υπάρξουν συνέπειες για τους ανεγκέφαλους που το επεξεργάστηκαν και το ενέκριναν.

Αίσχος.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 26 …

Να ανασχεδιαστεί και να λειτουργήσει με άλλη λογική η περίφημη διασταύρωση των οδών Λαυρίου – Μαρκοπουλου, στην Παιανία.

Εκεί η κυκλοφορία γίνεται με ευθύνη των οδηγών, χωρίς να τηρεί κανένας τους κανόνες λόγω κακής σήμανσης.

Η διασταύρωση πρέπει να διαπλατυνθεί κατάλληλα, να σημανθεί σοβαρά και να αντικατασταθεί το περίφημο ΣΤΟΠ των εισερχομένων στη Λαυρίου από τη Μαρκοπούλου με ανάποδο τρίγωνο παραχώρησης προτεραιότητας στους κινουμένους σε ευθεία επί της Λαυρίου προς Αθήνας.

Απλά και  κατανοητά πράγματα. Σήμερα η διασταύρωση είναι μνημείο ωχαδερφισμού,  αδιαφορίας, κακής λειτουργίας των αρμοδίων (υπουργείου μεταφορών, Περιφέρειας, δήμου, Τροχαίας) και περίπτωση που επιβάλλει διώξεις των αρμοδίων για παράβαση καθήκοντος και μη εκτέλεση των εκ του ρόλου τους υποχρεώσεων λήψη αποφάσεων.

Επί πλέον πρέπει άμεσα να αναθεωρηθούν τα όρια ταχύτητος της Μαρκοπούλου, σήματα που παραμένουν ξεχασμένα εδώ και περισσότερο από δεκαετία, από τα έργα κατασκευής της Αττικής οδού και της ανακατασκευής της Λαυρίου.

13 Απριλίου 2020

Προτροπή για πολλοστή φορά …για το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών...

Αξιότιμε κ. πρωθυπουργέ,
Όλος ο κόσμος πλέον μιλά για την Υγεία, αλλά είμαστε σίγουροι ότι εξακολουθεί να παραμένει η σύγχυση μεταξύ Υγείας και αντιμετώπισης της ασθένειας.

Είναι πλέον καιρός να γίνει αποδεκτή η πρόταση της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 1994, για τη διαμόρφωση του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή σε Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο, το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών.

Οι αρμόδιοι υπουργοί Κικίλιας, Χατζηδάκης, Μενδώνη, Κεραμέως, το ΕΚΠΑ, η ΓΓΕΤ, ο δήμος Αθηναίων και άλλοι αρμόδιοι φορείς επιμένουν να αγνοούν την πρόταση.

Δώστε εντολή να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα και να καινοτομήσουμε επί τέλους ως χώρα και κοινωνία μια φόρα σε διεθνές επίπεδο.

Βλέπετε σχετικά:

Πρόταση … σχετικά με τη δημοσιοποίηση συλλυπητήριων …

Με αφορμή την είδηση: Κ. Τασούλας: Συλλυπητήρια για την απώλεια του Π. Κοροβέση.

Δεν έχει έννοια η δημόσια προβολή της έκφρασης συλληπητηρίων για την απώλεια προσώπου, ίσως με κάποιες περγαμηνές.

Το μόνο που κάνουν είναι να προβάλλουν τον συλλυπούμενο και να προσπαθούν να αποδείξουν στη κοινωνία ότι είναι ευαίσθητος, ενημερωμένος και άνθρωπος που αναγνωρίζει τις αρετές του αποβιώσαντος.

Ένα θέατρο, καλοστημένο, άκαιρο, άχρηστο και προσβλητικό εν τέλει για τον τεθνεώτα. Ιδιαίτερα μάλιστα αν κανένας από τους συλλυπούμενους πολιτικούς δεν είχε σχέσεις μαζί του στο παρελθόν.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

·         Σημαντική μείωση της ρύπανσης στην Ευρώπη, λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό: Υπέρ του πλανήτη, κατά κλιματικής αλλαγής
·         .Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε μόλις 3,5 ώρες, αλλά από το 2021: Μπαμπά μη τρέχεις
·         Κορωνοϊός: Κανονικά στην Ελλάδα το Άγιο Φως - Πιο λιτή η διαδικασία: Έλεος. Σταματήστε το
·         ΙΣΝ: Διεθνής Πρωτοβουλία Δράσης για τον Covid-19 ύψους 100 εκατ. Δολαρίων; Οι Έλληνες πάντα πρώτοι και καλύτεροι
·         Δελφίνια έκαναν την εμφάνισή τους στον Θερμαϊκό: Καλώς ορίσατε
·         Προσδοκίες για επανεκκίνηση του τουρισμού τον Ιούνιο: Εκτός τόπου και χρόνου
·         Ν. Χαρδαλιάς: Δεν επιτρέπεται η κατ' οίκον διανομή του Αγίου Φωτός: Γιατί συνεχίζεται η κωμωδία;
·         Μεγάλη πυρκαγιά σε κατάστημα στη Λαχαναγορά του Ρέντη: Παντού αδικαιολόγητες πυρκαγιές
·         Βρετανία: Ένοχος δήλωσε ο οδηγός του φορτηγού που είχαν βρεθεί νεκροί 39 Βιετναμέζοι μετανάστες: Τι κάνει τους ανθρώπους τέρατα;
·         Η «επιδρομή» στα σούπερ μάρκετ σταμάτησε: Ανοσία της αγέλης
·         Καταδίκη της Ελλάδας από το ΕΔΑΔ για τους πρόσφυγες: Ελάτε στη θέση μας και  μετά μιλάτε
·         Επιστολή ΣΕΤΕ σε Μητσοτάκη: Δέκα βήματα για επανεκκίνηση του τουρισμού: Αν βρουν πελάτες
·         Δήμαρχος Αίγινας για Βαρουφάκη: Είπε στον λιμενικό «δεν ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»: Ποταπά καραγκιοζιλίκια
·         Πατούλης στο CNN Greece: Έσπασαν τα λουκέτα και έκαναν συγκέντρωση στο πάρκο Τρίτση: Αφήστε τις δηλώσεις πατάξτε την παρανομία
·         Φωτιά ΤΩΡΑ: Υπό μερικό έλεγχο μεγάλη πυρκαγιά στην περιοχή Ανάβατου στη Χίο: Δεν μας ξεχνούν ποτέ
·         Κ. Τασούλας: Συλλυπητήρια για την απώλεια του Π. Κοροβέση: Να σταματήσει η δημοσιοποίηση συλλυπητήριων
·         Απόδοση κλειδάριθμου εξ αποστάσεως μέσω κινητού και e-mail: Τόσα χρόνια, τόση ταλαιπωρία γιατί απλά δεν ήθελαν
·         Διαρρήκτες εισέβαλαν στις εγκαταστάσεις της ΕΜΑΚ στον Ασπρόπυργο: Για γέλια και για κλάματα
·         Παρέμβαση εισαγγελέα ζήτησε ο Ν. Χαρδαλιάς για περιστατικά παράβασης των μέτρων περιορισμού: Ευχαριστούμε που ξυπνήσατε τον κ. εισαγγελέα
·         Θετικό στον κορωνοϊό βρέφος σε οικισμό «Ρομά» στην Ξάνθη: Καιρός να βρεθεί λύση για τους ανθρώπους αυτούς

12 Απριλίου 2020

Πώς η επιδημία του 430 π.Χ. άλλαξε την Αθήνα …

Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια για να εξαλειφθεί εντελώς - Επηρέασε ακόμη και τη θρησκεία των Αθηναίων όπως και το θέατρο 

Ο Πελοποννησιακός πόλεμος (431-404 π.Χ.) είχε μόλις σχεδόν ξεκινήσει, όταν μια θανατηφόρα επιδημία εκδηλώθηκε στην Αθήνα (430 π.Χ.) και έπληξε το 1/3 του πληθυσμού της με 50.000 νεκρούς. Ο ίδιος ο στρατηγός των Αθηναίων, ο Περικλής, πέθανε από τη λοιμώδη ασθένεια, όπως και το 1/4 των οπλιτών που μάχονταν εναντίον των Σπαρτιατών. Η επιδημία που δεν κατέστη δυνατόν να περιοριστεί εντελώς για περίπου τέσσερα χρόνια, άλλαξε την Αθήνα και τους ανθρώπους της. Απόλυτη σχεδόν αναρχία στη διάρκεια της επιδημίας και αλλαγές στη θρησκεία και το θέατρο στα μετέπειτα χρόνια, είναι λίγες από τις επιπτώσεις που μπορούμε να αντιληφθούμε σήμερα με βάση τις υπάρχουσες γραπτές και αρχαιολογικές μαρτυρίες.

Στο θρησκευτικό επίπεδο, η εξάπλωση της επιδημίας και ο τεράστιος αριθμός των θανάτων έκαναν τους Αθηναίους να χάσουν την πίστη τους στους θεούς. Οι λατρευτικές εκδηλώσεις περιορίστηκαν, ακριβώς επειδή αντιλαμβάνονταν πως είτε τιμούσαν τους θεούς είτε όχι, το αποτέλεσμα θα ήταν θάνατος. Ακόμη και τους ναούς δεν σέβονταν και έμεναν ή πέθαιναν μέσα στα ιερά. 


© Παρέχεται από: Huffington Post Τάμα αφιερωμένο στον Ασκληπιό από έναν πολίτη με το όνομα Πραξίας για τη θεραπεία των ματιών της συζύγου του (Μουσείο Ακρόπολης, 4ος αιώνας π.Χ.) 

Διαβάστε ολόκληρο το ενδιαφέρον άρθρο «Πώς η επιδημία του 430 π.Χ. άλλαξε την Αθήνα».

 Η επιδημία του 430 π.Χ. ήταν η αφορμή για τη δημιουργία του Ασκληπιείου των Αθηνών, στη Νότια κλιτύ της Ακροπόλεως.

Ίσως η πανδημία του κορονοϊού του 2020, να είναι η αφορμή για τη δημιουργία του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών.

Αν μάθαμε και μαθαίνουμε κάτι εξ αίτιας του κορονοϊού ….

Μάθαμε ότι είναι απολύτως απαραίτητη η συνεπής αυστηρότητα της διοίκησης!

Και αποδεικνύεται ότι είναι και εφικτή και αποδεκτή

Τα λέγαμε το 2013, το 2011, το 2009  και παλιότερα, αλλά  κανένας δεν ακούει. –βλέπετε
https://simpleandclear.blogspot.com/2013/01/blog-post_6959.html ,
https://simpleandclear.blogspot.com/2011/10/blog-post_13.html ,  
https://simpleandclear.blogspot.com/2009/01/blog-post_3111.html 

Σχολικές διακοπές και εκπαιδευτικό πρόγραμμα …

Η είδηση: Τη Μ. Τρίτη σταματάει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω Πάσχα

Τώρα που η πανδημία του κοράνιού αποδεικνύεται ο καλλίτερος χορηγός για να καθίσουν στο τραπέζι νηφάλιοι πλέον ως συνομιλητές, οι μέχρι σήμερα προκατειλημμένοι εκπρόσωποι των ιδιοτελών συμφερόντων, επαναφέρουμε το θέμα των σχολικών αργιών κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Οι απόψεις μας και οι προτάσεις μας παλιές και ξεχασμένες π.χ. βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2018/12/blog-post_25.html και https://simpleandclear.blogspot.com/2016/11/252o.html

Μια εκσυγχρονιστική κυβέρνηση θα το σκέφτονταν σοβαρά. Η δική μας;

11 Απριλίου 2020

Ερώτημα 13ο 2020 … για το αναπτυξιακό σχέδιο και πάλι …

Αλήθεια τι έγινε το αναπτυξιακό πρόγραμμα που εκπονείται μονίμως στην Ελλάδα εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον;

Θα βρεθεί ένας χριστιανός να ενημερώσει τους πολίτες για την πρόοδό του – μοιάζει μάλλον με το Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας που εκπονεί εδώ και 50 χρόνια, αν δε κάνουμε λάθος η Ακαδημία Αθηνών – το χρονοδιάγραμμά του και τις σχεδιαζόμενες μεταβολές στην Ελληνική κοινωνία;  Λαμβάνονται άραγε υπόψη οι νέες πραγματικότητες όπως διαμορφώνονται εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού και την προφανή αποτυχία της μονοκαλλιέργειας του τουρισμού ως οικονομικής στρατηγικής;

Μάλλον θα σιωπήσουν όλοι και πάλι. Ως συνήθως.