Αλήθεια σε
ποια θέση βρίσκονται στην παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημιακής αριστείας;
Δεν μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε για τις επιδόσεις και τις δυνατότητες του ΓΠ και της ΚΣ του ΑΠΘ, αλλά αν διακρίνονταν για τα επιτεύγματά τους μάλλον θα είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και ασφαλώς θα υπήρχε κάποια προβολή και πληροφόρηση και θα δίδονταν δημοσιότητα στα επιτεύγματά τους.
Ποτέ δεν υπήρξε αμφισβήτηση διεθνώς της ποιότητας των ελληνικών προϊόντων και είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη η αξία τους, με βάση τα διεθνή πρότυπα.
Εκεί που τα Ελληνικά προϊόντα δεν τα καταφέρνουν ίσως είναι η ικανότητα τοποθέτησης στις αγορές (μάρκετινγκ), η τυχόν μη επαγγελματική συμπεριφορά κάποιων τυχάρπαστων παραγόντων του συστήματος, η μικρή παραγωγή, η μη σύγχρονες μέθοδοι καλλιέργειας, τα προσόντα των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στο χώρο, η περιορισμένη υποστήριξη από καινοτόμες μορφές Ε&Τ, οι μάλλον απαρχαιωμένες δομές των φορέων του κράτους και ειδικότερα του υπουργείου Αγροτική κα.
Στο παρελθόν είχαμε μιλήσει ακροθιγώς για τη αξιοθαύμαστη επιτυχία του αντίστοιχου τομέα της Ολλανδίας και του Ισραήλ - βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2018/04/blog-post_10.html
Ελπίζουμε η πανδημία του κορονοϊού να αλλάξει τα μυαλά των αρμοδίων και να δούμε γρήγορα νέες στρατηγικές, νέα προγράμματα και νέα επιτεύγματα. Και να δούμε επί τέλους συνεργασία μεταξύ φορέων (μέχρι και σήμερα ο καθένας έχει το χαβά του) ώστε να υπάρξουν ορθολογική αντιμετώπιση των θεμάτων και οικονομίες κλίμακος.
Δεν μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε για τις επιδόσεις και τις δυνατότητες του ΓΠ και της ΚΣ του ΑΠΘ, αλλά αν διακρίνονταν για τα επιτεύγματά τους μάλλον θα είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και ασφαλώς θα υπήρχε κάποια προβολή και πληροφόρηση και θα δίδονταν δημοσιότητα στα επιτεύγματά τους.
Ποτέ δεν υπήρξε αμφισβήτηση διεθνώς της ποιότητας των ελληνικών προϊόντων και είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη η αξία τους, με βάση τα διεθνή πρότυπα.
Εκεί που τα Ελληνικά προϊόντα δεν τα καταφέρνουν ίσως είναι η ικανότητα τοποθέτησης στις αγορές (μάρκετινγκ), η τυχόν μη επαγγελματική συμπεριφορά κάποιων τυχάρπαστων παραγόντων του συστήματος, η μικρή παραγωγή, η μη σύγχρονες μέθοδοι καλλιέργειας, τα προσόντα των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στο χώρο, η περιορισμένη υποστήριξη από καινοτόμες μορφές Ε&Τ, οι μάλλον απαρχαιωμένες δομές των φορέων του κράτους και ειδικότερα του υπουργείου Αγροτική κα.
Στο παρελθόν είχαμε μιλήσει ακροθιγώς για τη αξιοθαύμαστη επιτυχία του αντίστοιχου τομέα της Ολλανδίας και του Ισραήλ - βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2018/04/blog-post_10.html
Ελπίζουμε η πανδημία του κορονοϊού να αλλάξει τα μυαλά των αρμοδίων και να δούμε γρήγορα νέες στρατηγικές, νέα προγράμματα και νέα επιτεύγματα. Και να δούμε επί τέλους συνεργασία μεταξύ φορέων (μέχρι και σήμερα ο καθένας έχει το χαβά του) ώστε να υπάρξουν ορθολογική αντιμετώπιση των θεμάτων και οικονομίες κλίμακος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου