Τα πανεπιστήμια του
εξωτερικού αλλάζουν τα φίλτρα επιλογής των μεταπτυχιακών φοιτητών τους,
εγκαταλείποντας τις παραδοσιακές μεθόδους που βασίζονται μόνο στις βαθμολογικές
επιδόσεις. Στον αντίποδα, στην Ελλάδα, η διδασκαλία γίνεται με τον παραδοσιακό,
«μετωπικό» τρόπο, διευκολύνοντας έτσι τους φοιτητές να παπαγαλίσουν την ύλη,
όπως άλλωστε είχαν μάθει από το σχολείο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ωστόσο η νέα τάση στη
διεθνή τριτοβάθμια εκπαίδευση θα ψηλώσει τον πήχυ σε πολλούς Ελληνες
πτυχιούχους που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο εξωτερικό … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ, 09.04.2018 : 22:16).
Επί τέλους
κάποιος αναδεικνύει παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος της ανωτάτης εκπαίδευσης
στην Ελλάδα. Και δυστυχώς αυτοί δεν είναι οι φοιτητές, ούτε οι καθηγητές, ούτε καν
οι γονείς που ξοδεύουν χωρίς περίσκεψη και αποτέλεσμα, ποταμούς χτημάτων για να
αποκτήσουν τα προσφιλής τους τέκνα πτυχία. Και όπως αποδεικνύεται περίτρανα χωρίς
ουσία και αντίκρισμα και κυρίως χωρίς τα απαραίτητα εφόδια γνώσεων που
είναι αναγκαία για τους σημερινούς επιστήμονες.
ΥΓ: Δε βρίσκουμε το τίτλο του άρθρου, επιτυχή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου