Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


21 Απριλίου 2018

Ανάγκη για τεχνική εκπαίδευση …

Μ​​ία από τις πτυχές του εκπαιδευτικού συστήματος που συνδέεται άμεσα με την οικονομία είναι η τεχνική εκπαίδευση που υφίσταται στη χώρα μας σε δευτεροβάθμιο και μετα-λυκειακό επίπεδο.


Η τεχνική εκπαίδευση μετρά αρκετές δεκαετίες ζωής στη χώρα μας και η αφετηρία της βρίσκεται στις πρωτοβουλίες που ελήφθησαν μετά τη συγκρότηση του ελληνικού κράτους κατά τον 19ο αιώνα. Η σύγχρονη τεχνική εκπαίδευση έχει τις βάσεις της στις νομοθετικές πρωτοβουλίες των δεκαετιών του ’70 και του ’80 και αυτό σημαίνει αυτόματα όχι έχει ήδη ξεπεραστεί από τις οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις που υπήρξαν έκτοτε. Η τελευταία σημαντική εξέλιξη της ανωτατοποίησης των ΤΕΙ σαφώς αντίκειται στο πνεύμα της ίδρυσής τους και ειδικά της πρόδρομης μορφής τους ως ΚΑΤΕΕ και δεν συμβάλλει στην περαιτέρω εμπέδωση της τεχνικής εκπαίδευσης όπως έχει υπάρξει διεθνώς. Επιπρόσθετα, δεν συνέβαλε στον στρατηγικό επαναπροσδιορισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ο οποίος εξέλιπε πάντα … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 16.04.2018 : 08:42).

Πολύ καλά τα λέει ο κ. Λώλος. Είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι Έλληνες βλέπουν το δράμα της τεχνικής εκπαίδευσης, αλλά είτε αδιαφορούν, είτε βαριούνται, είτε νοιώθουν εντελώς ανίσχυροι να επιδιώξουν να βάλουν μυαλό στους υπευθύνους.

Και φυσικά κανένας Έλλην δεν βλέπει τι γίνεται στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ολλανδία, στην Ελβετία και στις άλλες προηγμένες τεχνολογικά χώρες της ανατολικής και δυτικής Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.

Φαίνεται ότι οι Έλληνες αποδέχτηκαν εντελώς ότι θα γίνουμε τα γκαρσόνια της Ευρώπης, το έβαλαν καλά στο νου τους και δεν θέλουν να το αλλάξουν με τίποτε πλέον. Εξ ου και η πλήρης περιφρόνηση στην τεχνική εκπαίδευση.

Τώρα μάλιστα που πήρε και φόρα ο θεόσταλτος και ευλογημένος υπουργός κ. Κώστα Γαβριόγλου και κάνει τα ΤΕΙ ΑΕΙ, θα αναστενάξει το συμπάν.

Περνά από το μυαλό μας ότι αν έχει μείνει κουκούτσι μυαλό σε αυτόν το τόπο ίσως το ΕΜΠ και οι άλλες πολυτεχνικές σχολές στην Ελλάδα, θα μπορούσαν να ασχοληθούν με τις προδιαγραφές μιας αναγκαίας για τη χώρα και τους νέους μας τεχνικής εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τα προσόντα ανά πεδίο, που πρέπει να αποκτηθούν από εκείνους που θα τη στελεχώσουν από σήμερα μέχρι την επόμενη 10ετία και 20ετία.

Τι λέτε;

ΥΓ: Το θέμα συντήρηση στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο. Από πολλές απόψεις. Το έχουμε επισημάνει πολλάκις στο Ημερολόγιο, αλλά οι αρμόδιοι δεν ακούν ή βαριούνται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου