Η εθνική μας τελετουργία, εκτός των άλλων εορτών, περιλαμβάνει και μία ακόμη άτυπη, του Αυγούστου. Είναι η ημέρα που ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Σύσσωμη σχεδόν η κοινωνία, ο πολιτικός και δημοσιογραφικός κόσμος παρακολουθούν, σχολιάζουν, αναλύουν. Την Τρίτη 27.08, λοιπόν, ήρθε εκ νέου αυτή η «εορταστική» ημέρα … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 02.09.2019 : 23:30).
Χαιρόμαστε που διαπιστώνουμε ότι και άλλοι έχουν σχεδόν τις ίδιες απόψεις με τις δικές μας. Αλλά μας θλίβει το γεγονός ότι οδηγούμαστε στη σχεδόν βεβαιότητα περί αποτυχίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος και το γεγονός ότι πολύ λίγοι αντιδρούν, ενώ οι πολλοί βολεύτηκαν και δεν θέλουν να γίνει τίποτε διαφορετικό, καλύτερο ή αποτελεσματικότερο.
Τα κύρια ερωτήματα που τίθενται πρέπει να απασχολήσουν έντονα γονείς πρωτίστως, αλλά και εκπαιδευτικούς που σέβονται τον εαυτό τους και είναι ευσυνείδητοι επαγγελματίες.
Η εκτίμησή μας – την έχουμε διατυπώσει και άλλες φορές στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά - ότι ίσως μόνον το 20% των υποψηφίων κάθε έτος είναι επαρκώς προετοιμασμένο και διαθέτει τα προσόντα για να ακολουθήσει σοβαρές πανεπιστημιακές σπουδές στον τομέα που επιθυμεί, είναι μάλλον πολύ κοντά στην αλήθεια.
Όσο το εκπαιδευτικό μας σύστημα επαφίεται στις καλές προθέσεις και τις ικανότητες ενός μόνον προσώπου, του υπουργού Παιδείας (τι ευφημισμός!), άσπρη μέρα δε θα δουν τα παιδιά μας.
Σύσσωμη σχεδόν η κοινωνία, ο πολιτικός και δημοσιογραφικός κόσμος παρακολουθούν, σχολιάζουν, αναλύουν. Την Τρίτη 27.08, λοιπόν, ήρθε εκ νέου αυτή η «εορταστική» ημέρα … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 02.09.2019 : 23:30).
Χαιρόμαστε που διαπιστώνουμε ότι και άλλοι έχουν σχεδόν τις ίδιες απόψεις με τις δικές μας. Αλλά μας θλίβει το γεγονός ότι οδηγούμαστε στη σχεδόν βεβαιότητα περί αποτυχίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος και το γεγονός ότι πολύ λίγοι αντιδρούν, ενώ οι πολλοί βολεύτηκαν και δεν θέλουν να γίνει τίποτε διαφορετικό, καλύτερο ή αποτελεσματικότερο.
Τα κύρια ερωτήματα που τίθενται πρέπει να απασχολήσουν έντονα γονείς πρωτίστως, αλλά και εκπαιδευτικούς που σέβονται τον εαυτό τους και είναι ευσυνείδητοι επαγγελματίες.
Η εκτίμησή μας – την έχουμε διατυπώσει και άλλες φορές στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά - ότι ίσως μόνον το 20% των υποψηφίων κάθε έτος είναι επαρκώς προετοιμασμένο και διαθέτει τα προσόντα για να ακολουθήσει σοβαρές πανεπιστημιακές σπουδές στον τομέα που επιθυμεί, είναι μάλλον πολύ κοντά στην αλήθεια.
Όσο το εκπαιδευτικό μας σύστημα επαφίεται στις καλές προθέσεις και τις ικανότητες ενός μόνον προσώπου, του υπουργού Παιδείας (τι ευφημισμός!), άσπρη μέρα δε θα δουν τα παιδιά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου