Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Μοναδική πρωτοτυπία τα ΑΕΙ αναπληρωτών καθηγητών και καθηγητών πρώτης βαθμίδας …

Στα Ελληνικά ΑΕΙ προβλέπεται δυνατότητα προαγωγής των ακαδημαϊκών μελών τους ανά τριετία.

Και ο καιρός περνά.

Αποτέλεσμα είναι ότι όλα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού να έχουν κάνει χρήση των δυνατοτήτων που παρέχει ο νόμος και να έχουν ζητήσει προαγωγή.

Έτσι φθάσαμε στην κατάσταση όπου η πλειοψηφία του προσωπικού να είναι πλέον αναπληρωτές και καθηγητές πρώτης βαθμίδας. Και λίαν προσεχώς μόνον καθηγητών πρώτης βαθμίδας!

Οποία καινοτομία. Μοναδική σε αυτόν τον πλανήτη. Και όλα αυτά γιατί κατά την άποψή μας δεν υπάρχει αποδέσμευση της μισθολογικής εξέλιξης από την ακαδημαϊκή.

Τα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν συγκριμένο αριθμό θέσεων κάθε βαθμίδας, ανάλογα με τον αριθμό των εκπαιδευόμενων φοιτητών, Χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα σε νέους τομείς και επιστημονικά πεδία, αλλά  όχι στη βάση πολιτικών αποφάσεων. Σε κάθε βαθμίδα θα πρέπει να υπάρχει μισθολογική εξέλιξη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας και τα βάρη λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Μονιμότητα (αν και αυτή δέχεται κριτική) θα φορά μόνον την πρώτη βαθμίδα. Στις άλλες θα υπάρχει η δυνατότητα συμβάσεων αορίστου χρόνου μετά από 2 τριετίες ευδοκίμου υπηρεσίας. Και φυσικά όλα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού θα πρέπει να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.

Θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τη χώρα και τους νέους που επιθυμούν και είναι ικανοί να παρακολουθήσουν πανεπιστημιακές σπουδές, να διεξαχθεί σοβαρός και εποικοδομητικός δημόσιος διάλογος με μεγάλη συμμετοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου