Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Ο Αντρέας Σλάιχερ (ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ PISA) στην «Κ»: Οι δομικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο ελληνικό σχολείο …

Ο Αντρέας Σλάιχερ, σύμβουλος για την εκπαίδευση στον ΟΟΣΑ, μιλάει στην «Κ» για τις προκλήσεις τoυ ελληνικού σχολείου. Η Eλλάδα ξοδεύει μεγάλα ποσά για την εκπαίδευση, αλλά με χαμηλά αποτελέσματα.

Το σχολείο είναι το πρώτο μέρος όπου συναναστρεφόμαστε ανθρώπους διαφορετικούς, που σκέφτονται διαφορετικά, ενώ η στάση του γονέα επηρεάζει τον τρόπο που το παιδί αντιμετωπίζει το σχολείο. [SHUTTERSTOCK]

Εκ βάθρων αλλαγές στο ελληνικό σχολείο προτείνει ο Αντρέας Σλάιχερ, διευθυντής Εκπαίδευσης και Δεξιοτήτων και ειδικός σύμβουλος για την Εκπαιδευτική Πολιτική του γενικού γραμματέα στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Ο κ. Σλάιχερ ξεκίνησε και επιβλέπει το πρόγραμμα PISA για την αξιολόγηση μαθητών καθώς και άλλα μέσα που χρησιμοποιούνται για χάραξη πολιτικής. Μιλώντας στην «Κ» δηλώνει ότι η Eλλάδα ξοδεύει μεγάλα ποσά για την εκπαίδευση, αλλά με χαμηλά αποτελέσματα. Η διδασκαλία είναι εστιασμένη στην παράδοση της ύλης, με τους μαθητές να παίρνουν επιφανειακή γνώση, παπαγαλίζοντας. «Οι Ελληνες μαθητές είναι πολύ καλοί στο να απομνημονεύουν. Δυσκολεύονται, ωστόσο, να προεκτείνουν τις γνώσεις και να τις εφαρμόσουν σε συνηθισμένες καταστάσεις … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 03.11.2022 • 16:53).


Γιατί μόνον οι ξένοι διαγιγνώσκουν σωστά τα ανυπέρβλητα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης; Και αν υπάρχουν και Έλληνες που είναι εξίσου ικανοί και γνώστες γιατί αποτυγχάνουν να κάνουν τις επιβεβλημένες μεταρρυθμίσεις;

Μη μου πείτε ότι φταίει το άθλιο πολιτικό σύστημα, γιατί θα συμφωνήσω μαζί σας.

Αν ήμουν υπερκυβερνήτης ή δικτάτωρ θα τους έστελνα όλους τόσο μακριά ώστε να μην επανέλθουν πότε. Κάτι που δυστυχώς δε κάνει το ελληνικό εκλογικό σώμα. Ναι, ναι όλοι εμείς, οι φωστήρες και άσχετοι.

Οι επισημάνσεις του κ. Σλαϊχερ είναι σωστές, αλλά το πολιτικό σύστημα θα τις πετάξει και αυτές στον κάλαθο των αχρήστων (όπως έκανε και με τις εισηγήσεις της Επιτροπής για τις δασικές πυρκαγιές, υπό τον καθηγητή Γκολντάμερ) ενώ δεν είναι απίθανο ναι δούμε και απεργίες της περίφημης ΟΛΜΕ για τη «θρασύτητα» του κ. Σλαϊχερ.

Η Ελλάδα πρέπει να εμπιστευτεί τις Περιφέρειες και να αναθέσει σε αυτές την εκπαίδευση. Θα βρει κανείς περισσότερα στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά. Η λύση είναι προφανής και μας κάνει εντύπωση γιατί κανένας δεν ασχολείται με το θέμα. Το υπουργείο που τα θέλει όλα δικά του (το υπουργείο θα περιοριστεί στην εξασφάλιση ελάχιστων, στην αποτίμηση, την ενίσχυση, ώστε να εξασφαλίζεται η κινητικότητα, εντός της χώρας και στο εξωτερικό) και τους γονείς που δεν απαιτούν τίποτε και έχουν ουσιαστικά αναθέσει εν λευκώ την εκπαίδευση των παιδιών τους στους χουντοσυνδικαλιστάδες. Και έτσι μένουν όλα στάσιμα και δεν εξελίσσεται τίποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: