REUTERS/Mehmet Emin Calsikan/File Photo |
Τον κίνδυνο να βρεθούν πλοία στο στόχαστρο ακτιβιστών για το περιβάλλον, εν όψει των νέων κανονισμών του ΙΜΟ από το 2023 για τη μείωση εκπομπών αερίων ρύπων, προειδοποίησαν ναυτιλιακοί δικηγόροι σε διεθνές σεμινάριο για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2022 7:58).
Αυτό μας έλειπε τώρα. Να σταματήσουν ουσιαστικά οι διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές, όχι γιατί δε λαμβάνονται μέτρα κατά της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και υπέρ της προστασίας του Πλανήτη από τη κλιματική κρίση, αλλά γιατί μερικές δεκάδες άτομα κάθε φορά χρησιμοποιούν παράνομες αλλά και νόμιμες διαδικασίες που έχει θεσπίσει η Δημοκρατία, εναντίον της.
Και γιατί έχουμε πλέον υιοθετήσει τον όρο ακτιβιστές; Τι ακριβώς σημάνει αυτό;
Εξωραϊσμός μιας κατάστασης που κρατεί ομήρους όλους τους νομιμόφρονες πολίτες, τους χλευάζει. Οι μισθοφόροι αυτοί – γιατί πως αλλιώς να εξηγήσεις την αποκλειστική απασχόλησή τους - έχουν μάλιστα αποκτήσει το ακαταδίωκτο ακόμα και για προφανέστατα παράνομες ενέργειες, επικαλούμενοι τα δικαιώματα του κοινωνικού συνόλου, άσχετα αν αυτοί άνθρωποι τα παραβιάζουν κα τα απαξιώνουν.
Και πως ζουν οι άνθρωποι αυτοί, Με ποιο τρόπο βιοπορίζονται; Που βρίσκουν τα χρήματα να κυκλοφορούν όποτε και όπως θέλουν ανά τον πλανήτη; Και να διαθέτουν και τεχνικά μέσα που κοστίζουν;
Η περίπτωση εμπίπτει στα θέματα της κλινικής ψυχολογίας (αν δεν κάνουμε λάθος) και είναι επείγον να ασχοληθούν οι κοινωνικές επιστήμες με τα άτομα αυτά και τις δραστηριότητές των.
Το τοπίο πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα, γιατί ο αριθμός των ανθρώπων αυτών που δραστηριοποιούνται όπου αποφασίσουν και εναντίον όποιου τους αρέσει, αποτελούν κατ΄ εμάς κοινωνικό κίνδυνο, με μεγάλο κόστος για τη δημόσια τάξη, τη νομιμότητα και τις οικονομικές δραστηριότητες. Φυσικά οι κύριοι αυτοί δε τα βάζουν με τις μαφίες και τους μαφιόζους, το μαύρο χρήμα, τους διακινητές ανθρώπων, τα ναρκωτικά, την αγοραπωλησία οργάνων, τη κυβερνοασφάλεια και άλλες πολλές σκοτεινές αλλά επικερδέστατες δραστηριότητες. Χτυπάνε στο μαλακό υπογάστριο κοινωνικών κατακτήσεων.
Σχετικό είναι και το άρθρο Ναυτιλία: Η «Μεγάλη Αποσύνδεση» και η κυβερνοασφάλεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου