Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


19 Ιουνίου 2020

Ερώτημα 21ο 2020 … για τις εταιρείες δημοσίου ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ …

Μπορεί κάποιος αρμόδιος να μας εξηγήσει πως είναι  δυνατόν οι εταιρείες ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και εγώ δεν ξέρω ποιες άλλες, ενώ είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο και άρα υπάρχουν πολλοί ιδιώτες επενδυτές (προφανώς πολλοί και μικροί, αλλά αυτό δεν έχει σημασία), αυτοί δεν έχουν καμία δυνατότητα επηρεασμού της διαχείρισης της εταιρείας. Το κράτος κάνει ότι θέλει στη λογική του αποφασίζομεν και διατάσσομεν;

Είναι το ερώτημα μας λογικό ή όχι. Απαντήσεις παρακαλούμε.

18 Ιουνίου 2020

Σημεία και τέρατα εναντίον του Μαρκοπούλου Μεσογαίας …

Διαβάζουμε:  
Αραβώσης: Προτεραιότητα η συμμόρφωση της Ελλάδας στην Κοινοτική Οδηγία για τη διαχείριση λυμάτων

Ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, καθ. Κωνσταντίνος Αραβώσης



συμμετείχε στη διαβούλευση του επικαιροποιημένου Περιφερειακού Επιχειρησιακού Σχεδίου Λυμάτων της Δυτικής Ελλάδος στην Πάτρα, κηρύσσοντας την έναρξη του κύκλου των διαβουλεύσεων, ο οποίος θα ολοκληρωθεί με συναντήσεις στο σύνολο των 13 Περιφερειών της χώρας …. 

Σημείωσε επίσης ότι πρέπει να βιαστούμε για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, καθώς η χώρα ήδη καταβάλλει πρόστιμα για τη μη συμμόρφωση με την Οδηγία και απειλείται με την επιβολή νέων βαρύτατων προστίμων με νέα προειδοποιητική επιστολή που έλαβε από την Κοινότητα μόλις τον προηγούμενο μήνα. Τέλος, τόνισε ότι δεν μπορεί πλέον να είναι ανεκτή οποιαδήποτε αδιαφορία ή αδράνεια στην εφαρμογή του Σχεδίου. (ypodomes team, 17 Ιουνίου 2020).

Ωραία λόγια, ωραία παρουσίαση από ένα αρμόδιο που δεν γνωρίζει την πραγματικότητα ή είναι ένας από τους ενορχηστρωτές αθλίου προβλήματος που επί 20 και πλέον χρόνια κανείς Έλληνας πολιτικός δε θέλει να λύσει γιατί λογικά επικρατούν τα συμφέροντα των βοθρατζήδων. Οι πολίτες βέβαια δεν έχουν πρόβλημα να ρίχνουν τα βοθρολύματα στους δρόμους τη ΄νύχτα, όπως γίνεται ακόμα και σήμερα στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας και άλλες πόλεις και χωριά.

Η πόλις του Μαρκόπουλου, που διαθέτει εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων αλλά δεν λειτουργούν με εντολή πριν από πολλά χρόνια Νομαρχίας και τώρα Περιφέρειας, δέχεται εδώ και καιρό – αλλά σχετικά πρόσφατα έγινε δημοσίως γνωστό - επίθεση από συνασπισμένα συμφέροντα (δήμο Σαρωνικού, ΕΥΔΑΠ. Ομοσπονδία Γεωργικών Συνεταιρισμών Μεσογείων, δήμο Κρωπίας, δήμο Παιανίας) που αποσκοπεί στη μετατροπή του Μαρκόπουλου σε προνομιακό αποδέκτη λυμάτων επεξεργασμένων ή μη. (ΣΣ: Μπορεί να πληροφορηθεί κάθε ενδιαφερόμενος το χρονικό από το Ημερολόγιο https://vravronapoly.blogspot.com/ και την Πύλη ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ http://asclepieionpark.med.uoa.gr/AttikoParkoVravronas/ .

Το ιστορικό του σχεδιασμού μονάδων ΚΕΛ στην Ανατολική Αττική είναι γνωστό, όπως και οι απεγνωσμένες προσπάθειες κατά καιρούς, να μεταφερθούν ΚΕΛ και αγωγοί προς το Μαρκόπουλο (βλέπετε προσπάθειες δήμου Σπάτων).

Είμαστε της άποψης ότι ο δήμαρχος Μαρκοπούλου πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία και να καλέσει όλους τους δήμους Ανατολικής Αττικής, όλους τους αρμοδίους φορείς και την αρμόδια υπηρεσία της ΕΕ που χρηματοδοτεί τα έργα. Σκοπός θα είναι να εξευρεθούν βέλτιστες λύσεις για τη συνολική διαχείρισης των λυμάτων της Ανατολικής Αττικής, την αξιοποίηση των επεξεργασμένων λυμάτων, την εξασφάλιση άριστης λειτουργίας των μονάδων επεξεργασίας και την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του Νοτίου Ευβοϊκού, από τους σχεδόν 10 (ναι 10) σχεδιαζόμενους αγωγούς διάθεσης.

Στην πρωτοβουλία αυτή πρέπει να δοθεί η μέγιστη δυνατή δημοσιότητα και άμεση και συνεχής έγκυρη πληροφόρηση των πολιτών ολόκληρης της ΑΑ.

Η ελπίδα μας είναι ότι η πρότασή μας θα γίνει αποδεκτή και θα υπάρξει ηχηρή αντίδραση των κατοίκων του Μαρκοπούλου, για τη ματαίωση των άθλιων αυτών ενεργειών παράλογης διοίκησης και σκοτεινών διαπλεκόμενων συμφερόντων.

Και είμαστε έτοιμοι να επανέλθουμε μόλις χρειαστεί!!!!

ΥΓ: Με πρωτοβουλία του δημάρχου κ. Κώστα Αλλαγιάννη, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων του Μαρκοπούλου, στο ανοιχτό θέατρο Σάρας, στις 19:00, τη Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Πρόταση για τις εξετάσεις μαθητών στην «Έκθεση Ιδεών» …

Με αφορμή το άρθρο του κ, ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ «Εξετάσεις στον σουσουδισμό» στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της 16ης Ιουνίου 2020 : 21:06, κάναμε τις έξεις σκέψεις και τις διατυπώσαμε ως σχόλιο στο άρθρο: 
_________________
Μήπως θα ήταν καλή άσκηση να ζητούν από τα παιδιά να γράψουν ένα κείμενο 1 έως 2 σελίδων, σε ένα θέμα που εκείνοι θέλουν. Θα του έδιναν ένα τίτλο και θα ανέπτυσσαν το περιεχόμενο.

Οι δάσκαλοι θα μπορούσαν να ορίσουν ένα μεγάλο αριθμό θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία και οι μαθητές θα συνέγραφαν ας πούμε 20 τέτοιες εργασίες. Οι καθηγητές θα σχολίαζαν από πολλές πλευρές το αποτέλεσμα και ίσως να γίνονταν παρουσίαση και ανάλυση στη τάξη.

Λογικά θα υπήρχαν και ώρες παρουσίασης τεχνικών θεμάτων που θα αφορούσαν την παράθεση επιχειρημάτων, τη σαφήνεια, την κυριολεξία, τα καλολογικά στοιχεία, το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, τα είδη του λόγου κλπ., κλπ.

Είναι λογικό ότι η πρότασή μας να μην ικανοποιεί πολλούς, αλλά σας παρακαλούμε να μας πείτε την άποψή σας.
____________________

Σημείωση του σχολιαστή Ελένη: Εδώ και χρόνια δεν ονομάζεται έκθεση ιδεών το συγκεκριμένο μάθημα. Ονομάζεται γλώσσα.! Η άσκηση δε όπου οι μαθητές γράφουν τις απόψεις τους, ονομάζεται παραγωγή λόγου. 

17 Ιουνίου 2020

Τηλεδιάσκεψη για την προώθηση της συνεργασίας Ελλάδας - ΗΠΑ στην ανώτατη εκπαίδευση …

Η προώθηση της διμερούς συνεργασίας Ελλάδας - ΗΠΑ στην ανώτατη εκπαίδευση, με έμφαση στην πολύπλευρη συνεργασία των ελληνικών ιδρυμάτων με 27 κορυφαία πανεπιστήμια των Ηνωμένων Πολιτειών, βρέθηκε στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης που είχε το απόγευμα της Δευτέρας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Mητσοτάκης. 


Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, ο υφυπουργός αρμόδιος για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Βασίλης Διγαλάκης και ο γενικός γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Απόστολος Δημητρόπουλος, ενώ την αμερικανική πλευρά εκπροσώπησαν o επικεφαλής του Ινστιτούτου Διεθνούς Εκπαίδευσης των ΗΠΑ Άλαν Γκούντμαν, ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Τζέφρι Πάιατ και εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:09:49, Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020 09:40).


Πολύ ωραία όλα αυτά. Και μπράβο στον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, που τα παίρνει όλα επάνω του και προσπαθεί να βρει λύσεις και να ξεκουνήσει τα εμβληματικά ελληνικά πανεπιστήμια από τη ραστώνη τους και την παροιμιώδη ακινησία τους (πλην μικρού δυστυχώς αριθμού εξαιρέσεων).

Το 2017 προτείναμε στον προβεβλημένο διεθνώς (κατά την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ) επιστήμονα, πρύτανη του ΕΚΠΑ καθ. κ. Αθανάσιο Μελέτιο Δημόπουλο να προχωρήσει στην δημιουργία μιας Ιατρικής Μεταπτυχιακής Σχολής, εντός του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών (σχετικό κείμενο διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο). 

Προτείναμε επίσης τη μετατροπή των εγκαταστάσεων του νοσοκομείου «Λαϊκόν» σε ερευνητικά εργαστήρια της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, τη συνεργασία με φαρμακευτικές εταιρίες για συστηματικές κλινικές μελέτες και έρευνες και τη μεταφορά των κλινικών της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ στο νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν (και σε δεύτερη φάση και εφόσον κριθεί απαραίτητο και σε ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός»).

Οι προτάσεις μας έχουν παρουσιαστεί στην πρυτανεία, στην Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ, στις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, στα υπουργεία Παιδείας και Υγείας, χωρίς όμως να δοθεί οποιαδήποτε συνέχεια.

Μήπως στα πλαίσια των προσπαθειών συνεργασίας με πανεπιστημιακά ιδρύματα των ΗΠΑ οι προτάσεις μας εξεταστούν με τη δέουσα σοβαρότητα;

ΥΓ: Εναλλακτικά, σε περίπτωση αδυναμίας μεταφοράς των κλινικών της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ στο νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν, οι κλινικές της Σχολής μπορούν να αναπτυχθούν εντός του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών (αυτή και άλλες προτάσεις μας στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά)

16 Ιουνίου 2020

Επιτελική κυβέρνηση, ψηφιακός εκσυγχρονισμός, αποτελεσματικό κράτος … όλα φληναφήματα (κοινώς μπούρδες) …

Παρά τους Νόμους, τις εξαγγελίες και τις υποσχέσεις, όλο τα κυβερνητικά στελέχη και οι δημόσιοι υπάλληλοι προς τους οποίους απευθυνόμαστε, δεν απαντούν  στα ηλεκτρονικά μηνύματα που τους απευθύνουμε. Το θέμα είναι οι εμφανώς παράνομες πρακτικές και η περιφρόνηση προς τους πολίτες.

Μια ή δυο φορές που επιχειρήσαμε να μιλήσουμε τηλεφωνικώς σε υπουργούς και ΓΓ, πέσαμε σε τοίχο που έχουν κατασκευάσει και κάποια πρόσωπα που απαντούν στο τηλέφωνο, συνήθως είναι ανεύθυνα, δε λένε ποτέ το όνομά τους παρά μόνον αν τους πιέσεις, απαντούν εκ μέρους του αρμοδίου κα οι απαντήσεις τους δεν είναι ποτέ επί τους ουσίας.

Ποτέ μα ποτέ δε λάβαμε έγγραφη απάντηση σε προτάσεις, υποδείξεις, σχόλια και διαμαρτυρίες για μη τήρηση νόμων, ανεπάρκειες νόμων και μη ανταπόκριση των αρμοδίων σε συγκεκριμένα θέματα.

Η παλιές καλές τακτικές όλων προηγούμενων κυβερνήσεων που επιδείκνυαν αλαζονική και περιφρονητική συμπεριφορά ως προς τους πολίτες, συνεχίζεται και επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη, που φαίνεται να προσπαθεί να εκσυγχρονίσει τη ΔΔ και το κράτος. Αλλά …

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 11 … για το ψηφιακό Ασφαλιστικό Σύστημα (το πρώην ΙΚΑ) …

Ή αν θέλετε για τον ψηφιακό Ασφαλιστικό Σύστημα.

Περιγράψαμε την πρότασή μας το 2016 βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2016/02/blog-post_95.html Την αγνόησαν όλοι. Ίσως γιατί η πρότασή μας είναι καλή και αποτελεσματική.

Ίσως δεν είναι τόσο καλή όσο η πρόταση Μάνου για ενιαίο και δωρεάν Ασφαλιστικό Σύστημα για όλους τους Έλληνες πολίτες. – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2016/04/700-67.html .

Η δική μας πρόταση δεν είναι καινοτόμος, αλλά είναι ρεαλιστική και εφικτή χάρις στις νέες τεχνολογίες.

¨Όλα τα άλλα είναι πράσινα άλογα και ευκαιρίες να παίζουν όποιοι κυβερνούν στις πλάτες των φορολογουμένων πολιτών. Mε συνεχείς ρυθμίσεις, παραγραφές, ελαφρύνσεις και κάθε είδους κόλπα εις βάρος των νέων γενεών και όλων αυτών που γεννήθηκαν και προσπαθούν να γίνουν σοβαροί πολίτες και όλων όσων δεν έχουν ακόμα γεννηθεί.

15 Ιουνίου 2020

Επικαιρότητα, υπερβολές και αδικία …

Για μια ακόμα φορά όλο το ενδιαφέρον αρμοδίων, ΜΜΕ και παραγόντων που επηρεάζουν τη κοινωνική ζωή της Ελλάδος ασχολούνται μονοθεματικά με τις εξετάσεις των 80.000 υποψηφίων για είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Προφανώς το θέμα είναι σημαντικό και ενδιαφέρον γιο τους υποψηφίους, τους γονείς τους. Αλλά για την υπόλοιπη κοινωνία;

Και για μια ακόμα φορά επιδεικνύεται απόλυτη αδιαφορία για όλα εκείνα τα παιδιά που αποφοιτούν από τα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας (περισσότεροι από μισό εκατομμύριο) και δε διεκδικούν μια θέση σε κάποιο πανεπιστήμιο, αλλά  βγαίνουν σχεδόν χωρίς κανένα εφόδιο στη σχεδόν απάνθρωπη αρένα της ελληνικής εργασιακής ζωής, η οποία καμία σχέση δεν έχει με τα ισχύοντα στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Φωνάζουμε εδώ και πολλά χρόνια για το πρόβλημα, αλλά κανενός δεν ιδρώνει το αυτί -  βλέπετε π,χ, https://simpleandclear.blogspot.com/2011/04/blog-post_02.html. Αναρωτιέται κανείς πότε θα εκπολιτιστούμε και εμείς ως κοινωνία.

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

  • ·       8/6/2020 - Κλειστά τα σχολεία αύριο λόγω απεργίας: Τα κλειστά σχολεία η χαρά της ΟΛΜΕ
  • ·       8/6/2020 - Ντ. Μπαχτσελί: Από την Αγία Σοφία θα ακουστεί το εζάνι κι όχι η καμπάνα: Τι ειρωνεία ισλαμιστές να προσεύχονται σε χριστιανικό υπέρλαμπρο αριστούργημα: 
  • ·       8/6/2020 - Στα 97 τα νέα κρούσματα από την Πέμπτη έως σήμερα - Στους 182 οι νεκροί: Οι Έλληνες πάλι καταρρίπτουν τους μύθους
  • ·       9/6/2020 - Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ - Ερντογάν για ανατολική Μεσόγειο και Λιβύη: Τα παιδιά, τα παιδιά, τα φιλαράκια τα καλά
  • ·       9/6/2020 - Αλκιβιάδης Βατόπουλος, καθηγητής μικροβιολογίας. "Φοβάμαι ότι δεν θα χρειαστούμε τουρίστες για να έχουμε αύξηση των κρουσμάτων, θα τα καταφέρουμε και μόνοι μας" (βλέπε συνωστισμό στη διασκέδαση στη Μύκονο)
  • ·       9/6/2020 – Δημήτρης Γιαννακόπουλος. Τα ποσά που έχει βάλει η οικογένειά μου, είτε προσωπικά είτε μέσω της ΒΙΑΝΕΞ, στον Παναθηναϊκό από το 1987 μέχρι το 2012, όταν ανέλαβα προσωπικά την ομάδα. Το ποσό αυτό, πέρα από κάθε αμφισβήτηση, είναι 372.800.000 ευρώ. Να το επαναλάβω 372.800.000 ευρώ: Εφορία. Η ωραία κοιμωμένη;
  • ·       9/6/2020 - Συμφωνία για ΑΟΖ υπέγραψαν Δένδιας - Ντι Μάιο: Μπράβο. Έστω και μετά 40 ΄χρόνια διαπραγματεύσεων
  • ·       10/6/2020 - Τετραετής η θητεία των νυν πρυτάνεων: Αδιάφορο, αρκεί να προσλάβουν μάνατζερ 
  • ·       10/6/2020 - Κυρ. Μητσοτάκης: Η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί όρο εθνικής επιβίωσης: Σωστά, αλλά αναθέσετε την εκπαίδευση στις Περιφέρειες
  • ·       12/6/2020 - Με διαταγή του ΣτΕ σταματούν προσωρινά τα έργα επέκτασης του λιμανιού στην Πειραϊκή: Ποιος κυβερνά αυτόν το τόπο;
  • ·       12/6/2020 - Με προσωπική του δήλωσή του, που αναρτήθηκε στη σελίδα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποχαιρέτησε το σύλλογο της καρδιάς του: Κάτι τρέχει, αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς
  • ·       12/6/2020 - Η ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ εγκαινιάζει τον ψηφιακό φάκελο υγείας: Ο ιδιωτικός τομέας κάνει τη δουλειά του ΕΣΥ
  • ·       12/6/2020 - Ε. Ράμα: Σε καλό επίπεδο οι ελληνοαλβανικές σχέσεις: Όσο τους ταγίζουμε
  • ·       12/6/2020 - «Έδεσε» στη Λιβύη το πλοίο Cirkin που μεταφέρει όπλα από την Τουρκία: Ευρωπαϊκή ξεφτίλα. Η ΕΕ όμηρος των επενδύσεών της
  • ·       12/6/2020 - Μητσοτάκης: Αυξάνονται οι δόσεις για φόρο και ΕΝΦΙΑ: Ο ΕΝΦΙΑ στους δήμους πότε ή ποτέ;
  • ·       12/6/2020  - Βερολίνο: Έκκληση να σταματήσει «ο εφοδιασμός με όπλα και μαχητές» στη Λιβύη: Εθισμένοι στην κοροϊδία, δυστυχώς
  • ·       14/6/2020 - Συνάντηση Λαβρόφ - Τσαβούσογλου στην Κωνσταντινούπολη για την τύχη της Λιβύης: Διεθνής τρομοκράτης και διεθνής παίκτης ταυτόχρονα

14 Ιουνίου 2020

Ορθόδοξοι, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι στα Βαλκάνια …

Δε γνωρίζουμε λεπτομέρειες, αλλά στα Βαλκάνια υπάρχει σημαντικό μουσουλμανικό στοιχείο. Σε όλες τις Βαλκανικές χώρες, με ίσως μόνη εξαίρεση τη Σερβία.

Χριστιανοί υπάρχουν σε όλες τις χώρες, κυρίως Ορθόδοξοι και με μικρότερο αριθμό Καθολικοί ή της Ουνίας. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού είναι ΧΟ στη Σερβία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ελλάδα.

ΣΣ: Πηγή https://www.romfea.gr/i-romfaia Σήμερα η Ορθοδοξία είναι η κυρίαρχη πνευματική δύναμη του βαλκανικού χώρου.
Σε σύνολο 85.000.000 κατοίκων των Βαλκανίων, οι ορθόδοξοι χριστιανοί ανέρχονται στα 73 περίπου εκατομμύρια.
Οι ρωμαιοκαθολικοί ανέρχονται σε 6 εκατομμύρια και επικεντρώνονται στο ΒΔ άκρο της Βαλκανικής, συγκεκριμένα στην Κροατία και Σλοβενία.
Τέλος οι μουσουλμάνοι, οι οποίοι εστιάζονται σε όλες τις βαλκανικές χώρες και κυρίως στην Αλβανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κοσσυφοπέδιο, Σκόπια και Βουλγαρία, αγγίζουν τα 6.000.000.

Το μουσουλμανικό στοιχείο εκμεταλλεύεται με κάθε δυνατό σε αυτή τρόπο η Τουρκία εδώ και πολλά χρόνια. Στη Βουλγαρία υπάρχει και αναγνωρισμένη Τουρκική μειονότητα. Οι Τούρκοι χρηματοδοτούν ανέγερση τζαμιών, ιερατικά σχολεία / μεντρεσεδες, δημόσια έργα μικρά ή μεγαλύτερα, μέχρι και ναύσταθμο στην Αλβανία.

Η εξάρτηση του μουσουλμανικού στοιχείου κατά ένα τρόπο από την Τουρκία είναι δυνατόν να αποτελέσει αποσταθεροποιητικό παράγοντα στην περιοχή, ιδιαίτερα αν η Τουρκία επεκτείνει τις βλέψεις της προς δυσμάς και άμεσα, αν γίνει δεκτή προς ένταξη στην ΕΕ.

Η Ελλάδα, αποτελεί το προπύργιο της Δύσεως στην Βαλκανική χερσόνησο και είναι το μόνο ουσιαστικό, στρατιωτικά, πολιτισμικά και ίσως νομικό εμπόδια πιθανής εξάπλωσης της επιρροής και αργότερα της φυσικής παρουσίας της Τουρκίας στη Βαλκανική και πέραν αυτής.

Το Μάρτιο του 2020 διατυπώσαμε για την άποψη ότι η Ελλάς αποτελεί το μόνο εμπόδιο σε τυχόν βλέψεις της Τουρκίας προς δυσμάς. – βλέπετε «Ελλάδα, ο Διγενής Ακρίτας της Ευρωπαϊκής Ενώσεως …».

Οι χριστιανικοί λαοί οφείλουν να δημιουργήσουν τις συνθήκες εκείνες εντός των οποίων η οποιαδήποτε δραστηριότητα νόμιμη ή παράνομη των μουσουλμανικών πληθυσμών δεν θα αποτελέσει Δούρειο Ίππο τουρκικής διείσδυσης στα Βαλκάνια. Και δεν βλέπουμε να το πράττουν μέχρι σήμερα. Υπάρχει αδιαφορία; Υπάρχει καταλυτική ενασχόληση με τη καθημερινότητα και την αναμενόμενη μεν αλλά μη αφικνούμενη υλική ευημερία των πληθυσμών, ενώ βλέπουν τις γειτονικές τους χώρες να ανθίζουν και να ευημερούν;

Ίσως η μόνη λύση να είναι η ευπροσήγορος αναμονή εντάξεως των υπολοίπων βαλκανικών χωρών στους κόλπους της ΕΕ. Ίσως οι διεργασίες να είναι πολύ χρονοβόρες. Ίσως οι ίδιοι οι πληθυσμοί και οι ηγεσίες στους να μην ανταποκρίνονται όπως πρέπει και είναι ευκταίο, στις υποχρεώσεις συμμόρφωσης με τα από την ΕΕ κριτήρια και προϋποθέσεις.

Το Χριστιανικό στοιχείο θα πρέπει να αναλάβει δράση και να υποστηρίξει τους πληθυσμούς και τις διεργασίες συμμόρφωσης και εξέλιξης.

Ίσως μια προσεκτική και ευγενική πρωτοβουλία των Εκκλησιών της Βαλκανικής προς την κατεύθυνση αυτή θα είναι ευχής έργο.

Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός … 4 …

Περιμένουμε άμεση εφαρμογή της εκστρατείας εναντίον της κάθε μορφής ρύπανσης και αλόγιστης προσβολής του Περιβάλλοντος, με κύριο στόχο την απομάκρυνση των πάσης φύσεως απορριμμάτων από πόλεις, δρόμους και την Ελληνική φύση, τον έλεγχο της διαχείρισης απορριμμάτων, αποβλήτων, τοξικών, βιομηχανικών, οικιακών και της πλήρους αξιοποίησης των. Προτεραιότητα και έμφαση στην αξιοποίηση επεξεργασμένων λυμάτων.

13 Ιουνίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 34 … για τα περίφημα ΚΕΠ …

Τα ΚΕΠ δεν είναι καινοτομία. Είναι παραδιοίκηση.

Μπορεί ο εφευρέτης κ. Σταύρος Μπένος τότε υφυπουργός κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ να είχε την ιδέα και να έπεισε του ανώτερους του ότι τα ΚΕΠ θα ήταν η ευτυχία των πολιτών και η απλοποίηση της άθλιας καθημερινότητάς τους.

Και πράγματι εν μέρει ήταν. Άλλωστε πήραν  και βραβείο από τον ΟΗΕ!

Αλλά παιδιά οι πληροφορίες που επιβάλλει η δημόσια διοίκηση και επιμένει να ζητά από τους πολίτες, υπάρχουν όλες στα κιτάπια τους. Τα ΚΕΠ δεν κάνουν τιποτε περισσότερο από το να ζητούν από τη ΔΔ να δώσει τις πληροφορίες που αιτούνται οι πολίτες στα ΚΕΠ και τα ΚΕΠ να τις σερβίρουν εύκολα  ή σχετικά εύκολα με τη σειρά τους στους πολίτες.

Έτσι δεν εκθρονίστηκε ποτέ η ΔΔ απλά προσθέσαμε ακόμα ένα σκέλος στη ΔΔ, αυτό του ενδιάμεσου, για να έχουμε το αποτέλεσμα που έπρεπε η ΔΔ να προσφέρει αδαπάνως και χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς ταλαιπωρία στους πολίτες.

Η Ψηφιακή Διακυβέρνηση μπορεί να εξαφανίσει τα ΚΕΠ. Οι ενδιάμεσοι να πάνε σπίτι τους .Η ΔΔ να μη ζητά οι πολίτες να προσκομίζουν τις πληροφορίες που ή ίδια διαθέτει, Οι πολίτες θα καλούνται μόνον όταν υπάρχει πρόβλημα και η ΔΔ δεν μπορεί να ολοκληρώσει τις διαδικασίες χωρίς τη συμμετοχή του πολίτη ή για να τον ενημερώσει για την αρνητική εξέλιξη της υπόθεσής του.

12 Ιουνίου 2020

Το νερό βασικός παράγοντας για τη δημόσια υγεία αλλά και ανθρώπινο δικαίωμα …

Το νερό είναι ανθρώπινο δικαίωμα ή μπίζνα δισεκατομμυρίων γιατί όπως φαίνεται οι Βρυξέλλες έχουν ήδη αποφασίσει ότι το νερό στο μέλλον θα ανήκει περισσότερο στις εταιρείες παρά στον κόσμο. 


Το νερό είναι κοινωνικό αγαθό, είναι πηγή ζωής και βασικός παράγοντας για την υγεία κάθε ανθρώπου και τη δημόσια υγεία συνολικότερα. Ωστόσο, το ζωτικής σημασίας αυτό αγαθό έχει αρχίσει να «στερεύει» και σε λίγο δεν θα είναι δυνατό να ξεδιψάσει όλο τον πλανήτη. Από τη μία μεριά φταίει η ασύδοτη κατανάλωση που κάνει ο άνθρωπος και από την άλλη η μόλυνση του περιβάλλοντος και τα κατεστραμμένα δίκτυα ύδρευσης από την αδιαφορία των κυβερνώντων με αποτέλεσμα να γίνεται επικίνδυνο για χρήση.

Και εκεί που θα περιμέναμε να βρεθεί μία λύση στη εποχή της τεχνολογίας που διανύουμε, η ΕΕ βάζει στο «τραπέζι» μία και μοναδική λύση. Αυτή των ιδιωτικοποιήσεων ξεχνώντας ότι το νερό δεν είναι εμπόρευμα, είναι δημόσιο αγαθό … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:14:40, Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 14:38).


Ασφαλώς και συμφωνούμε με το περιεχόμενο του άρθρου.

Προέχει όμως η διαμόρφωση εθνικής πολιτικής για τα ύδατα, σε όλες τους τις διαστάσεις, εσωτερικά, υπόγεια, θαλάσσια. Την οποία δυστυχώς δε βλέπουμε.

Θέλουμε επίσης να αναδείξουμε και το θέμα της αξιοποίησης των επεξεργασμένων λυμάτων τα οποία διοχετεύονται σήμερα χωρίς δεύτερη σκέψη και μάλλον χωρίς τον απαιτούμενο έλεγχο ποιότητος σε ρέματα ή στη θάλασσα.

Τα επεξεργασμένα λύματα είναι τεραστίων ποσοτήτων και θα πρέπει άμεσα να κινητοποιηθούν όλες οι επιστημονικές δυνάμεις της χώρας, προκειμένου να μελετήσουν τρόπους αξιοποίησης και διάθεσης.

Το παράδειγμα του Νοτίου Ευβοϊκού όπου σχεδιάζονται ακόμα και σήμερα 7-10 αγωγοί διάθεσης των επεξεργασμένων λυμάτων, είναι μια παλιομοδίτικη, αντιεπιστημονική και αντιπεριβαλλοντική λύση.

Περιμένουμε και ελπίζουμε έντονες επιστημονικές διεργασίας και πρωτοβουλίες.

Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός … 3 …

Περιμένουμε άμεση παράκαμψη της επιβολής από το ιατρικό κατεστημένο – πανεπιστημιακό, ελεύθερο, του ΕΣΥ – της μη δημιουργίας συστήματος Ηλεκτρονικών Φακέλων Υγείας των πολιτών. Είναι ο μόνος τρόπος να βελτιωθεί δραματικά η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, να περιοριστούν οι μαύρες συναλλαγές, να σταματήσει η μετατροπή των μονάδων υγείας σε ιδιωτικά ιατρεία, να εξασφαλιστεί η άμεση συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφορικών στοιχείων που επιτρέπει προγραμματισμό, έλεγχο δαπανών, αξιολογήσεις δομών και προσώπων, έλεγχο της πολυφαρμακίας και περιορισμό των μη απαραίτητων διαγνωστικών εξετάσεων δηλαδή της ιατρογενούς ζήτησης.

11 Ιουνίου 2020

Οι εργολάβοι, η διαπλοκή, το πολιτικό σύστημα, ο δήμαρχος, το έγκλημα …

Ενεργοποιείται εντός του Ιουνίου το σχέδιο για τη Διπλή Ανάπλαση

Μήνας εξελίξεων θεωρείται ο Ιούνιος για τη σημαντικότερη αστική ανάπλαση που προωθεί ο Δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.

Ο νόμος για τη Διπλή Ανάπλαση δίνει συγκεκριμένα περιθώρια δόμησης, τα οποία εφόσον γίνουν σεβαστά θα επιτρέψουν την έκδοση οικοδομικών αδειών, χωρίς να ελλοχεύει ο κίνδυνος προσφυγών

Ο λόγος ασφαλώς για την ενεργοποίηση του νόμου για τη Διπλή Ανάπλαση Βοτανικού - Λ. Αλεξάνδρας, μέσω του οποίου θα επιχειρηθεί η υλοποίηση παρεμβάσεων ανάπλασης και επενδύσεων αξίας άνω των 200 εκατ. ευρώ, επισκιάζοντας έτσι ακόμα και την πρόσφατη ανακοίνωση του Μεγάλου Περιπάτου … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, 04.06.2020 : 23:25).

Ο μεγαλοεπιχειρηματίας κ. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, εγκατέλειψε την εξαιρετική πρότασή του για το λεγόμενο Athens Alive (βλέπετε εμείς πλέον μόνο εις την αγγλική γλώσσα συνεννοούμεθα), μετά την άγνωστη στους πολίτες συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ αφού και αυτός εγκατέλειψε την αρχικώς ανακοινωθείσα συμφωνία του

Ο δήμαρχος (προτού αναλάβει καθήκοντα) παρασύρθηκε  - κατ΄ εμάς στις νέες προτάσεις του μεγαλοεπιχειρηματία  για το νέο εγχείρημα PAO Alive, με στόχο τη ξεχασμένη και προφανώς νομικά ανίσχυρη και διαπλεκόμενη Διπλή Ανάπλαση των κκ. Καμίνη, τότε δημάρχου Αθηναίων και άλλων.

Ύστερα από ένα σχεδόν έτος σιωπής και παρά το γεγονός ότι ο κ δήμαρχος Αθηναίων είχε προειδοποιηθεί για την ετεροβαρή «συμφωνία», φέρνουν και πάλι στο φως τη Διπλή Ανάπλαση, αφού βρήκαν τρόπους να παρακάμψουν νόμους, λογική και να εξασφαλίσουν προφανώς στον κ. Γιαννακόπουλο ότι θέλει και ότι τον συμφέρει.

Ιδού λοιπόν και η ενεργοποίηση της σοβαρής εφημερίδα Καθημερινή, προκειμένου να σιγοντάρει τη τέως Διπλή Ανάπλαση. Η οποία από ότι φαίνεται τώρα θα λέγεται η Τριπλή Συμφωνία Γιαννακόπουλου-Μπακογιάννη- Μητσοτάκη.

Και από πίσω προφανώς ο εργολάβοι.

Αν προχωρήσουν τα σχέδια ενταφιάζεται οριστικά το συγκρότημα της Καλογρέζας και παραδίνεται στους βανδάλους, τους καταστροφείς και τον αμείλικτο χρόνο.

Το νέο μέγα έργο θέλει πολλά χρήματα, και μεγάλες νομικές παρεμβάσεις (θα δούμε τι θα σκαρφιστούν προκειμένου να προχωρήσει το έργο – ίσως θα βρεθεί λύση ανάλογη της υπόθεσης Athens Mall).

Η πόλις των Αθηνών δεν χρειάζεται νέα γήπεδα. Αν ιδιώτες θέλουν να κατασκευάσουν γήπεδα ας αγοράσουν την έκσταση και εκεί ας κατασκευάσουν αυτό που επιθυμούν. Οι φορολογούμενοι δεν πρέπει να πληρώσουν με νέα χρήματα όπως έκαναν για το κ. Κόκκαλη (γήπεδο Καραϊσκάκη)  και το κ. Μελισανίδη (γήπεδο ΑΕΚ). Άλλωστε μετά την πανδημία και τη νέα πραγματικότητα που ανατέλλει μάλλον θα αλλάξουν πολλά στο τρόπο που ζούμε κια λειτουργούμε. Και είναι μάλλον δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι θα βλέπουμε γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ, γεμάτα. Κάτι διαφορετικό θα προκύψει και δεν ξέρουμε τι.

Τα παλαιά σχέδια δεν είναι λογικά βιώσιμα. Αυτά που προωθούνται δεν λαμβάνουν υπόψη τίποτε από τις νέες πραγματικότητες.

Θα μου πείτε επιτυχημένοι επιχειρηματίες είναι και γνωρίζουν τι να κάνουν και πώς να το κάνουν, Και άρα τα σχέδια θα είναι  βιώσιμα όπως διατυμπανίζουν. Ίσως. Αλλά  εμείς λέμε ας μην βιάζονται. Η Ελλάδα είναι γεμάτη κουφάρια, αποτυχίες, ερείπια, σκουπίδια εν τέλει πάσης μορφής και μεγέθους.

Η βεβαιότης των επιχειρούντων πηγάζει από το γεγονός ότι ποτέ κανείς δε μπήκε φυλακή και δεν επέστρεψε κλεμμένα, αλλά τα απόλαυσε εκτός φυλακής εις υγείαν του καρόϊδου,  στις βίλες του και παρέα με τους διαπλεκόμενους φίλους του και το σύστημα.

Αξιότιμε πρωθυπουργέ κ.. Μητσοτάκη, αξιότιμε δήμαρχε κ. Μπακογιάννη, προσγειωθείτε. Μελετήστε σοβαρά την πρόταση Athens Alive και αφήστε τον μεγαλοεπιχειρηματία κ. Γιαννακόπουλο στα όνειρά του. Αυτός δεν θα χάσει τίποτε. Ίσως βγει και κερδισμένος, όπως πιστεύει. Εσείς βάζετε το κεφάλι σας στον ντορβά. όπως έλεγε η γιαγιά μου.

ΥΓ: Ακούσαμε για τα περίπου 500.000.000 € που ξόδεψε για τον Παναθηναϊκό ο κ. Γιαννακόπουλος (συνέντευξή του στις 9/5/2020) και χάσαμε τη λαλιά μας

10 Ιουνίου 2020

Απορίας άξιον …για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση …

Η είδηση: Η ψηφιοποίηση δημοτολογικών και ληξιαρχικών πράξεων θα εκτυλιχθεί σε τρεις φάσεις, ανά δέκα ημέρες, και θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών γεννήσεως, ιθαγένειας και οικογενειακής κατάστασης … (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ UPD:13:02, Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2020 12:57).

Προς τι κύριοι η έκδοση πιστοποιητικών; Γιατί τα ζητά και θα τα ζητά η δημόσια διοίκηση;

Μπορεί να τα βρει και μόνη της και να ενημερώνει απλώς τον πολίτη πότε και γιατί έκανε χρήση των πιστοποιητικών του. Ο πολίτης θα καλείται στη ΔΔ μόνον αν υπάρχου αρνητικές εξελίξεις για την υπόθεσής του.

Τα λέμε και τα ξαναλέμε, αλλά κανείς δεν ακούει και μάλλον τζάμπα πληρώνουμε μισθούς του υφυπουργού κ. Γεωργαντά, του ΓΓ κ. Χριστόπουλου και των προφανώς δεκάδων συμβούλων τους και στελεχών που τους πλαισιώνουν.

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 10 … για την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού …

Το προτείναμε τον Ιούνιο του 2018.- βλέπετε  https://simpleandclear.blogspot.com/2018/06/blog-post_10.html

Απευθυνθήκαμε σε όλους τους αρμοδίους. Η απάντησή τους; Ούτε σκάσε, μη μας ενοχλείς.

Μήπως ο καιρός επέστη;

9 Ιουνίου 2020

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ 2020, 33 … για την Ελληνική σημαία …

Στο παρελθόν δεκάδες φορές γράψαμε και ασχοληθήκαμε (βλέπετε το Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά για του λόγου το αληθές) με την απαράδεκτη κατάσταση, η Ελληνική επίσημη σημαία που αναρτάται σε διάφορα σημεία του πλανήτη, να έχει ότι χρώμα θέλει ο καθένας.

Τελευταία απευθυνθήκαμε στην πρόεδρο της δημοκρατίας κα Κατερινα Σακελλαροπούλου και ζητήσαμε να αναλάβει πρωτοβουλία ώστε επιτέλους να υιοθετηθούν πρότυπα και κωδικοί χρωμάτων ώστε η σημαία ανά την υφήλιο να είναι μια και μοναδική. Δεν απάντησε ενώ κάποια υπάλληλος στη γραμματεία μας μάλωσε και ίσως δεν ενημέρωσε κανένα.

Ένα τόσο σημαντικό θέμα πως είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους αρμοδίους και δείχνουν για πολλά χρόνια αδιαφορία και ποταπή περιφρόνηση στο Εθνικό μας σύμβολο;

Ντροπή τους. Εξευτελισμός.

Το μίσος κατά της αιολικής ενέργειας ….

Oταν, πριναπο 2.000 χρόνια περίπου, ο Ηρων ο Αλεξανδρεύς αντικατέστησε τη μυϊκή ενέργεια του δούλου που λειτουργούσε την εμβολοφόρο αντλία του Κτησιβίου, με μια κινητήρια ανεμοφτερωτή, δεν μπορούσε να φαντασθεί τις προχωρημένες «αισθητικές» αντιλήψεις των μελλοντικών Ελλήνων ενάντια σ’ αυτό το πανέμορφο κινητό γλυπτό – χάρμα ιδέσθαι.

Διότι, πράγματι, κάμποσοι συμπολίτες μας, ενώ θαυμάζουν την κοντόχοντρη σιλουέτα ενός ανεμομύλου, απεχθάνονται (λέει) τον υψηλόφρονα συμβολισμό μιας ανεμογεννήτριας – κι άντε να βρεις εσύ ερμηνείαν αυτής της απίστευτης «ευαισθησίας» που μας έλαχε …(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 20:46, 7 Ιουνίου 2020).


Ευχαριστούμε τον εξαιρετικό ομότιμο καθηγητή του ΕΜΠ κ. Θεοδόσιο Τάσιο, που  ανέλαβε να ξεπλύνει τη σύγχρονη ντροπή των μισθοφόρων του μίσους εναντίον των ανεμογεννητριών.

Δε χωράει λογική στις ενέργειες των μισθοφόρων αυτών και είναι απορίας άξιο πως αυτοί 
οι άνθρωποι κερδίζουν τα προς το ζην, ξοδεύουν σε δραστηριότητες και μέσα εναντίον της λογικής που ανέκαθεν αξιοποιούσαν οι Έλληνες ιδίως του Αιγαίου προκειμένου να εξασφαλίσουν δωρεάν ενέργεια για τις καθημερινές ανάγκες.

Δε θα μπούμε στη λογική τους. Ούτε θα προσπαθήσουμε να αντικρούσουμε τα έωλα επιχειρήματά τους. Ο κ. Τάσιος το κάνει με επάρκεια. Ασφαλώς και θα υπάρχουν πάντοτε προβλήματα και αντιρρήσεις, αρκεί να προβάλλονται με τρόπο εποικοδομητικό και να οδηγούν σε λύσεις.

Η Ελληνική κοινωνία πρέπει να προβληματιστεί έντονα από το εκπαιδευτικό της σύστημα και την ευκολία με την οποία στρατεύονται πολίτες εναντίον μιας συγκεκριμένης τεχνολογίας ή διαδικασίας, ή αποφάσεων κυβερνήσεων που επιδιώκουν απλά να κάνουν ότι κάνουν και όλοι σχεδόν οι άλλο στον πλανήτη.

8 Ιουνίου 2020

Εμείς τα λέμε εμείς τα ακούμε 9 … για την κρουαζιέρα …

Διαβάστε στο https://simpleandclear.blogspot.com/2018/11/blog-post_24.html τι λέγαμε το 2018, σχετικά με την κρουαζιέρα και τους τουριστικούς προορισμούς πολιτισμού.

ΥΓ: Σήμερα η κρουαζιέρα παροπλίζεται για άγνωστο χρονικό διάστημα, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Αλλά είναι και μια ευκαιρία σχεδιασμού και αναζήτησης καινοτόμων υπηρεσιών, που θα είναι απαραίτητες μόλις ανακάμψει (ίσως και σύντομα) ο τομέας

Ταχύς σχολιασμός της περασμένης εβδομάδας …

  • ·         1/6/2020 – Κ. Χατζηδάκης: Θα υπάρξει ένα μικρό τέλος λίγων λεπτών στα πλαστικά μπουκάλια που παίρνουμε από το σουπερμάρκετ και αλλού και κατόπιν θα υπάρχει ένα κίνητρο για τους καταναλωτές. Δηλαδή, όποιοι καταναλωτές επιστρέφουν πίσω τα μπουκάλια τους,  θα παίρνουν πίσω αυτά τα χρήματα, έτσι ώστε να υπάρξει μία 1/6/20220κουλτούρα ανακύκλωσης στον τόπο: Η τιμή θα πρέπει να είναι  1-2 €
  • ·         1/6/2020 - H Microsoft αντικαθιστά δημοσιογράφους με αυτοματοποιημένα συστήματα στο MSN: Συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και κακής δημοσιογραφίας
  • ·         1/6/2020 - Επίθεση με μολότοφ στο Αστυνομικό Τμήμα της Νέας Ιωνίας: Που είναι  η αστυνομική προστασία;
  • ·         1/6/2020 - Έκρυθμη η κατάσταση στις ΗΠΑ: Ακόμη τρεις νεκροί στο περιθώριο των διαδηλώσεων για τον Φλόιντ: Τι ακριβώς συμβαίνει στη μεγάλη χώρα;
  • ·         1/6//2020 - Σε δημοπράτηση οι μελέτες για 2 μονάδες απορριμμάτων στην Αττική: Σπεύδε βραδέως
  • ·         2/6/2020 – Τουρκία: Θα προστατεύσουμε χωρίς συμβιβασμούς τα συμφέροντα μας στην Μεσόγειο: Άλλο συμφέροντα και άλλο εθνική κυριαρχία, μεμέτες
  • ·         2/6/2020 - Κεραμέως: Εξετάζεται το σενάριο τα ΑΕΙ να ορίζουν βαθμό εισαγωγής: Αμήν και πότε και χωρίς μεταγραφές, ψηφοσυλλέκτες
  • ·         2/6/2020 -Ταυτοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης (2/6) ο άνδρας που δολοφονήθηκε με δύο σφαίρες στο κεφάλι στη Βούλα. Πρόκειται για 47χρονο Βέλγο ο οποίος είχε σε βάρος του ερυθρά αγγελία και ήταν καταζητούμενος για φορτίο ναρκωτικών.Το πιο πιθανό σενάριο είναι ο Βέλγος να είχε έρθει στην Ελλάδα για να κρυφτεί: Και εγώ στην Ελλάδα θα κρυβόμουν, όπως προφανώς όλοι οι εγκληματίες της Ευρώπης ….
  • ·         2/6/2020 -Επιπλοκές στο τρίγωνο Αθήνα-Ρώμη-Άγκυρα: Γιατί αλληθωρίζουν οι Ιταλοί;
  • ·         2/6/2020 -Άνοιξαν με ελάχιστη πληρότητα τα ξενοδοχεία: Εξαιρετική χρήση της ελληνικής γλώσσας
  • ·         3/6/2020 - Μύκονος-βίντεο: Αλλοδαπός μετέφερε 1,3 κιλά κοκαΐνης σε ηλεκτρονική κονσόλα παιχνιδιών: Ανοίξαμε και σας περιμένουμε, για δουλειές με φούντες
  • ·         3/6/2020 - Τσαβούσογλου: Η Αγία Σοφία είναι περιουσία της Τουρκίας: Εσείς τη χτίσατε, αγαρηνό σκυλί;
  • ·         4/6/202 - ΕΛΑΣ: Πέντε οι δράστες της δολοφονίας 51χρονου στον Ασπρόπυργο - Οι δύο ανήλικοι: Εκτός πάσης λογικής:
  • ·         5/6/2020 – Ημέρα Περιβάλλοντος: Τα απάσης φύσεως ελληνικά σκουπίδια απευθύνουν σε όλους θερμό αγωνιστικό χαιρετσιμό
  • ·         5/6/2020 - Μπόνους έως 5.500 ευρώ για ηλεκτρικά ΙΧ - Τα κίνητρα και οι επιδοτήσεις: Πάλι θα κάνουμε πλούσιους τους κατασκευαστές
  • ·         5/6/2020 - Πιερρακάκης: Οι επιλογές που κάνουμε σήμερα θα καθορίσουν το μέλλον: Εκείνοι οι περίφημοι Ηλεκτρονικοί Φάκελοι Υγείας για ποιον αιώνα προγραμματίζονται, φίλτατε;
  • ·         6/6/2020 - Αναστασιάδης: Τέλος στην ενταξιακή πορεία της Τουρκίας, αν δεν ανασχέσει την επιθετικότητά της: ¨Όταν λέμε τέλος να το εννοούμε
  • ·         6/6/2020 - Κοτζιάς: Να επεκτείνουμε την αιγιαλίτιδα ζώνη στην Κρήτη στα 12 μίλια: Μαζί σου, αλλά γιατί δεν το έκανες ως υπουργός;
  • ·         7/6/2020 -Πέντε ανήλικοι ηλικίας 13, 14 και 17 ετών εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν χθες, Σάββατο, το βράδυ στην περιοχή του Θησείου. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι στα σακίδιά τους είχαν άδεια μπουκάλια αλλά και μπουκάλια γεμάτα βενζίνη. και όπως αποκάλυψαν στους αστυνομικούς είχαν στόχο να επιτεθούν τη νύχτα σε αστυνομικούς στην περιοχή των Εξαρχείων: Θαυμάσιοι γονείς, θαυμάσιο σχολείο.
  • ·         7/6/2020 - Τζέφρεϊ Πάιατ στην «Κ»: Έτοιμοι για επενδύσεις σε Αλεξανδρούπολη, Ελευσίνα: Η Τουρκία διαθέτει ήδη 4 σταθμούς Αλεξανδρουπόλεως (τους δύο πλωτούς) κ. Τζέφρεϊ μας

7 Ιουνίου 2020

Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός … 2 …

Περιμένουμε άμεση κατάργηση του περιβαλλοντοκτόνου νόμου που επιτρέπει την εκτός σχεδίου δόμηση.

Κτήρια μόνον εντός πολεοδομικών συγκροτημάτων και κατάργηση κάθε αντίθετης ρυθμίσεως.

ΥΓ: Δείτε το και ως ουσιαστική συμμετοχή της σύγχρονης Ελλάδος στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, την 5η Ιουνίου 2020

6 Ιουνίου 2020

Ερώτημα 20ο 2020 … προς τους ειδικούς της Ελληνικής γλώσσας …

Η είδηση: «Θα υπερασπιστούμε χωρίς συμβιβασμό τα συμφέροντά μας στην Αν. Μεσόγειο» διαμηνύει η Άγκυρα» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΣΜΟΣ, 02.06.2020 : 19:501:02).

Μπορούν να μας που οι ειδικοί της Ελληνικής γλώσσας, αν η δήλωση αυτή του Ερντογκάν και των αξιωματούχων της Τουρκίας, εγείρει πράγματι αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδος.

Φυσικά και δε θέλουμε του Τούρκους στα πόδια μας, φυσικά τους θέλουμε να σέβονται τα Διεθνές Δίκαιο και να σταματήσουν να μας απειλούν σε κάθε ευκαιρία κια να παραβιάζουν τα κυριαρχικά μας δικαιώματα σε Έβρο και Αιγαίο με υπερπτήσεις αεροπλάνων , ελικοπτέρων και ντρονς.

5 Ιουνίου: Ημέρα Περιβάλλοντος …

Μια τέτοια ημέρα τα ελληνικά Σκουπίδια υποβάλλουν τα σέβη τους σε όλες τις πολίτικές και επιστημονικές ηγεσίες των τελευταίων 50 ετών, για την αγάπη που επέδειξαν και επιδεικνύουν για αυτά τα τελευταία 50 έτη, συστηματικά, συνεπώς και με αυταπάρνηση.

Μια συνεπή πολιτική γεμάτη αγάπη, θα λέγαμε έρωτα, για τα θαυμάσια ελληνικά σκουπίδια που έχουν κατακτήσει την Ελλάδα,. Βρίσκονται σε κάθε σημείο της και σε κάθε εκδήλωσή της. Τα έχουν αναγάγει σε «ιερά» και έτσι δεν τα πειράζει κανείς και  κυκλοφορούν ελεύθερα, σήμα κατατεθέν της σύγχρονης Ελλάδας.

5 Ιουνίου 2020

Ο μεμέτης, ο διεθνής τρομοκράτης ξεσάλωσε …

O χάρτης των τουρκικών διεκδικήσεων 

Προβολή των διεκδικήσεων της φίλης κι συμμάχου χώρας, για ιστορικούς λόγους, αρμοδιότητος του δεινούς δικαστηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διώκτη των εγκληματιών …

Τον χάρτη των 24 οικοπέδων που έχει οριοθετήσει η Αγκυρα από τις ακτές της μέχρι το σημείο που, με βάση το μνημόνιο που έχει υπογραφεί με την Τρίπολη τον περασμένο Δεκέμβριο, εφάπτονται τα θαλάσσια σύνορα Τουρκίας και Λιβύης, αποκαλύπτει σήμερα η «Κ». Ο χάρτης αναρτήθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Τουρκίας και αποτελεί την ουσιαστική απεικόνιση των τουρκικών διεκδικήσεων εις βάρος ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων όπως η υφαλοκρηπίδα, καθώς κάποια από αυτά τα οικόπεδα βρίσκονται έξι ναυτικά μίλια και ανατολικά από τη Ρόδο, την Κάρπαθο, την Κάσο και την Ανατολική Κρήτη … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 12:01 2 Ιουνίου 2020).

Φυσικά …Χθες, ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας απηύθυνε σαφή προειδοποίηση προς την Άγκυρα, λέγοντας ότι η Ελλάδα είναι απολύτως προετοιμασμένη να απαντήσει σε περίπτωση που η Τουρκία επιλέξει να προχωρήσει στην υλοποίηση ερευνών στις συγκεκριμένες περιοχές ...
Λογικά ο σουλτάνος Ερντογκάν έχει κηρύξει τον πόλεμο στην Ελλάδα. Και όλα αυτά χωρίς λόγο, χωρίς να έχει kαν τον ανδρισμό να απευθύνει κατηγορίες εναντίον της Ελλάδος για οτιδήποτε. Το πάει χρόνια τώρα στο μουλωχτό μπας κια κάνουμε εμείς τη πρώτη εχθρική κίνηση και τότε εισβάλει με όλα τα μέσα και τις ορδές του εναντίον της μόνης χώρας που αποτελεί εμπόδιο στα αλλοπρόσαλλά, έξαλα και ανιστόρητα όνειρά του.

Και ενώ αυτός ονειρεύεται ουρί και πιλάφια ΄δίπλα στον Μωάμεθ το Β΄ τον πορθητή της Κωνσταντινουπόλεως, το Σουλεϊμάν το Μεγαλοπρεπή και τους άλλους αιμοσταγείς ήρωες του οθωμανικού πανθέου, εμείς θέλουμε ειρήνη και ευημερία, όπως το ίδιο επιθυμούμε και  για το δυστυχή τουρκικό λαό που τα βγάζει πέρα ΄δύσκολα, όπως άλλωστε πολλοί λαοί και άνθρωποι στον απροσδόκητα ΄δύσκολο πλανήτη που έχουμε οικοδομήσει.

Αλλά να θέλει πόλεμο ένας ας πούμε Ευρωπαίος, ή καλλίτερα ένας αγροίκος με το ένα πόδι στην Ευρώπη, ‘είναι παράλογο και πρωτίστως εγκληματικό.

Η Ελλάδα και η περιοχή θα ησυχάσουν μάλλον μόνον όταν θα εξαφανιστεί από την επικαιρότητα και το προσκήνιο ο μεμέτης και η αυλή του

4 Ιουνίου 2020

Απορία. ... για τις αρμοδιότητες δήμων στον ΕΝΦΙΑ ...

Εκείνη η υπόσχεση περί αναθέσεως του ΕΝΦΙΑ στους δήμους τι έγινε;

Ποιος ασχολείται με το θέμα και σε ποιο στάδιο βρίσκεται; 

Οι δήμοι προετοιμάζονται να υποδεχτούν το μεγάλο δώρο; Ποιες είναι οι σχετικές διεργασίες; Πότε ολοκληρώνονται; Θα κάνει ο κάθε δήμος τα δικά του ή οι διαδικασίες θα είναι ενιαίας; Ποιος φορέας να είναι υπεύθυνος για τις πραγματικές αξίες γης, οικοδομών, εγκαταστάσεων; Ελπίζουμε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση βάσει αξίας και όχι των σημερινών αντικειμενικών αξιών, οι οποίες είναι εν πολλοίς αυθαίρετες κια ααπέχπυν πολύ από εκείνες της αγοράς.

Το μέγα ερώτημα είναι πότε η υπόσχεση θα γίνει πραγματικότητα; Ή πρόκειται περί ονείρου θερινής νυκτός;