Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


16 Οκτωβρίου 2013

Σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Λαυρίου …

Παράδειγμα καταπάτησης από όλους τους «γύφτους»: Τους παρακειμένους ιδιόκτητες, το ίδιο το δημόσιο (κόμβος Σίδερα Χαλανδρίου, Σταυρός, κλπ.), δήμους (Παιανίας, Κορωπίου Μαρκοπούλου, Λαυρίου, κλπ.), τα άθλια δημόσια έργα.

Αν δεν θέλετε να το πιστέψετε κάντε τη διαδρομή Αθήνα- Λαύριο και θα πειστείτε.

Είμαστε σίγουροι ότι το άθλιο σύστημα θα αποζημιώσει με εκατομμύρια τους καταπατητές και θα δαπανήσει πολλά περισσότερα για να εξασφαλίσει την επαναλειτουργία της γραμμής.

Κάποια δημόσια αρχή θα πρέπει να διεκδικήσει τα δικαιώματα των πολιτών, να απαιτήσει την αποκατάσταση και να πληρώσουν οι καταπατητές και οι επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι – από υπουργό και κάτω – για την ολιγωρία τους και τις καταστρεπτικές αποφάσεις τους;

Άμεσα η διαδρομή της γραμμής θα μπορούσε να αποκατασταθεί – εν όψει και των εξαγγελιών για επαναλειτουργία της γραμμής από το 2004, αν δεν κάνουμε λάθος – και να χρησιμοποιηθεί ως ποδηλατοδρόμος.

Ίσως να είναι λογικό να ενταχθεί η δημόσια υποδομή της γραμμής στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ και να αναζητηθούν ιδιώτες επενδυτές, σε συνδυασμό με την κρουαζιέρα (βλέπετε και http://simpleandclear.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5.html) και την αναπτυξιακή προοπτική του λιμένα του Λαυρίου.

Υπάρχουν άλλες απόψεις, άλλες προτάσεις;

ΥΓ: Δείτε και το άρθρο  «Σαλπάρει» για Λαύριο η Louis Cruises

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου