Παράδειγμα καταπάτησης από όλους τους «γύφτους»: Τους παρακειμένους
ιδιόκτητες, το ίδιο το δημόσιο (κόμβος Σίδερα Χαλανδρίου, Σταυρός, κλπ.),
δήμους (Παιανίας, Κορωπίου Μαρκοπούλου, Λαυρίου, κλπ.), τα άθλια δημόσια έργα.
Αν δεν θέλετε να το πιστέψετε κάντε τη διαδρομή Αθήνα- Λαύριο
και θα πειστείτε.
Είμαστε σίγουροι ότι το άθλιο σύστημα θα αποζημιώσει με
εκατομμύρια τους καταπατητές και θα δαπανήσει πολλά περισσότερα για να
εξασφαλίσει την επαναλειτουργία της γραμμής.
Κάποια δημόσια αρχή θα πρέπει να διεκδικήσει τα δικαιώματα
των πολιτών, να απαιτήσει την αποκατάσταση και να πληρώσουν οι καταπατητές και
οι επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι – από υπουργό και κάτω – για την ολιγωρία τους
και τις καταστρεπτικές αποφάσεις τους;
Άμεσα η διαδρομή της γραμμής θα μπορούσε να αποκατασταθεί –
εν όψει και των εξαγγελιών για επαναλειτουργία της γραμμής από το 2004, αν δεν
κάνουμε λάθος – και να χρησιμοποιηθεί ως ποδηλατοδρόμος.
Ίσως να είναι λογικό να ενταχθεί η δημόσια υποδομή της
γραμμής στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ και να αναζητηθούν ιδιώτες επενδυτές, σε
συνδυασμό με την κρουαζιέρα (βλέπετε και http://simpleandclear.blogspot.gr/2012/11/blog-post_5.html)
και την αναπτυξιακή προοπτική του λιμένα του Λαυρίου.
Υπάρχουν άλλες απόψεις, άλλες προτάσεις;
ΥΓ: Δείτε και το άρθρο «Σαλπάρει» για Λαύριο η Louis Cruises
ΥΓ: Δείτε και το άρθρο «Σαλπάρει» για Λαύριο η Louis Cruises
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου