Ο λόγος με αφορμή τις προκλητικές διαφημίσεις και την μετατροπή
των λαμπάδων του Πάσχα σε εξαρτήματα προβολής και προώθησης καταναλωτικών
προϊόντων. Προϊόντων που δεν έχουν καμιά σχέση με την Ελλάδα, το Πάσχα, το
θρησκευτικό συναίσθημα, τις παραδόσεις και τη τελετουργία της θρησκευτικής εορτής.
Ξενόφερτα αντικείμενα κυρίως από τις ΗΠΑ που καθημερινώς εξαμερικανίζουν τη ζωή χωρίς αντίσταση και χωρίς σκέψεις, με μόνο στόχο το κέρδος και τη κατανάλωση.
Ξενόφερτα αντικείμενα κυρίως από τις ΗΠΑ που καθημερινώς εξαμερικανίζουν τη ζωή χωρίς αντίσταση και χωρίς σκέψεις, με μόνο στόχο το κέρδος και τη κατανάλωση.
Εταιρεία διαφημίζει «όλες οι επώνυμες παιχνιδολαμπάδες». Εσείς
και εγώ τι καταλαβαίνουμε από τις προσπάθειες
των ειδικών της αγοράς (μάρκετινγκ) να πουλήσουν περισσότερα; Τα δε παιδιά να μη
σέβονται τίποτε και να μην παραδέχονται τίποτε. Μηδενισμός;
Θα μπορούσε η απλή και χριστιανική λαμπάδα να συνοδεύεται στη
συσκευασία από ένα παιχνίδι επιλογής και όχι να είναι κρεμασμένο στο χριστιανικό
σύμβολο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου