Η Ιατρική λειτουργεί με βασικό σκοπό και αποστολή την καλή υγεία, ευημερία και ευτυχία του ανθρώπου. Ο Ιπποκράτης διαιρούσε την Ιατρική σε τρεις κλάδους, τη Φυσική (Παθολογία), τη Χειρουργική και τη Διαιτητική (του Τρόπου Ζωής), και αυτή η αντίληψη ισχύει και σήμερα.
Αναμφίβολα, η Επιστήμη, η Καινοτομία και η Τεχνολογία έχουν συνεισφέρει και εξακολουθούν να συνεισφέρουν τα μέγιστα στην πρόοδο και των τριών διαστάσεων της Ιπποκρατικής Ιατρικής … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 08, 03.2020 : 20:59).
Σωστά τα λέει ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΧΡΟΥΣΟΣ (Ο κ. Γεώργιος Π. Χρούσος είναι ομότιμος καθηγητής Παιδιατρικής και Ενδοκρινολογίας στο ΕΚΠΑ, διευθυντής του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Υγείας Μητέρας, Παιδιού, και Ιατρικής Ακριβείας. Επικεφαλής έδρας UNESCO Εφηβικής Υγείας και Ιατρικής). Ασφαλώς το μείζον θέμα είναι η Υγεία.
Άλλωστε αυτά διαμηνύει ο ορισμός της Υγείας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. «Υγεία είναι η πλήρης σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία τους ατόμου».
Έτσι μπορεί να πει κάποιος ότι και ο κ. Χρούσος υποστηρίζει, αν όχι το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών (βλέπετε http://asclepieion.mpl.uoa.gr/Parko/maketes.htm), τουλάχιστον το μοντέλο των Σύγχρονων Ασκληπιακών Πάρκων. Που κανένας αρμόδιος στην Ελλάδα από το 1994 μέχρι σήμερα δε θέλει να λάβει σοβαρά υπόψη του και να το προωθήσει διεθνώς.
Αλλά έτσι είναι η ζωή. Θα τα καταλάβουν όταν εμείς δεν θα υπάρχουμε πια!.
Αναμφίβολα, η Επιστήμη, η Καινοτομία και η Τεχνολογία έχουν συνεισφέρει και εξακολουθούν να συνεισφέρουν τα μέγιστα στην πρόοδο και των τριών διαστάσεων της Ιπποκρατικής Ιατρικής … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 08, 03.2020 : 20:59).
Σωστά τα λέει ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΧΡΟΥΣΟΣ (Ο κ. Γεώργιος Π. Χρούσος είναι ομότιμος καθηγητής Παιδιατρικής και Ενδοκρινολογίας στο ΕΚΠΑ, διευθυντής του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Υγείας Μητέρας, Παιδιού, και Ιατρικής Ακριβείας. Επικεφαλής έδρας UNESCO Εφηβικής Υγείας και Ιατρικής). Ασφαλώς το μείζον θέμα είναι η Υγεία.
Άλλωστε αυτά διαμηνύει ο ορισμός της Υγείας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. «Υγεία είναι η πλήρης σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία τους ατόμου».
Έτσι μπορεί να πει κάποιος ότι και ο κ. Χρούσος υποστηρίζει, αν όχι το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών (βλέπετε http://asclepieion.mpl.uoa.gr/Parko/maketes.htm), τουλάχιστον το μοντέλο των Σύγχρονων Ασκληπιακών Πάρκων. Που κανένας αρμόδιος στην Ελλάδα από το 1994 μέχρι σήμερα δε θέλει να λάβει σοβαρά υπόψη του και να το προωθήσει διεθνώς.
Αλλά έτσι είναι η ζωή. Θα τα καταλάβουν όταν εμείς δεν θα υπάρχουμε πια!.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου